Asti på udstilling i Haderslev

Her er et par billeder fra Haderslev af Asti fra hans første udstilling, som han tog med ophøjet ro.

Først ét hvor man kan se hans første sæt burgardiner (der kommer jo nok flere:p)

Det her er ikke skarpt men han ser så sjov ud, han var træt af at lugte “Fint” så nu sku pelsen ha en ordentlig omgang.:høhø:

Jeg var lidt nervøs for hvordan han skulle tage sådan en udstilling…han er jo mit lille pus…kun et halvt år.:tihi:
Så da jeg fik at vide det skulle være bure i ringe, så buret var åbent på begge siden blev jeg rigtig nervøs. Jeg syede så et telt han ku krybe ind i hvis det var rigtig træls. HA! jeg blev til grin…han gad da ik ligge i et telt, han sku da følge med i hvad der skete rundt omkring.:rock:Men han ville gerne prøve teltet af derhjemme inden der kom pude i:

Min mand optog lidt video da Asti var oppe hos dommeren og på den kan man også se hvor roligt han tog det hele. På et tidspunkt holdt dommeren ham højt op i luften og det første han gør deroppe er da et tage et vue ud over hele salen :thumbup: Han er bare seeeej!

Han er så søøøøød :inlove:

Tillykke med en smuk og dejlig udstillingskat :smiley: Det er altid skønt, når ens kat tager det så flot :thumbup:

Åååååååårh Elisabeth… Han er bare SÅÅÅÅ daaaaaajlig :hjerte: :hjerte:

Også selvom han bare godt kan lide at få opmærksomhed når man kører i bil :wink: Hihihihi…

Asti:hjerte: er bare en rigtig dejlig kat - og sådan, som han tog det hele har han også udstillingsgenet. :slight_smile:

Mange tak for de pæne ord :smiley:

Her er lige et billede fra videoen hvor man kan se begge drengene. Det er mig der står med Asti bagest og Easy (brormand) er i forgrunden. Og dommer Marie Westerlund der forklarer hvorfor hun gi´r Easy EX1 men heldig vis også en hel masse pænt om Asti.
Det er nu meget sjovt at ha det på video, for når man komme hjem kan man ik huske halvdelen og absolut ikke læse noget som helst af den skriftlige bedømmelsen :surrender1:

Åhhh så var det de to skønheder, jeg stod og sukkede over i lørdags. De er godt nok også bare skønne :wehuu:

Hovsa! Så hilste jeg jo faktisk på dig - uden at vide, hvem du var :slight_smile:

:ups: øhh ja, så er det jeg er nødt til at sige: Nå! for jeg har heller ingen anelse om hvem du er IRL.:tihi: Hvornår/hvor hilste vi på hinanden?
Jeg er frygtelig til at huske mennesker, jeg skal ha mødt dem en del gange for at kunne genkende dem…pinligt!!

[QUOTE=HeroldDesign;621879]:ups: øhh ja, så er det jeg er nødt til at sige: Nå! for jeg har heller ingen anelse om hvem du er IRL.:tihi: Hvornår/hvor hilste vi på hinanden?
Jeg er frygtelig til at huske mennesker, jeg skal ha mødt dem en del gange for at kunne genkende dem…pinligt!![/QUOTE]

Det var så vidt jeg husker i Britas stand. Jeg kan dog ikke huske, om jeg var med eller uden frøken bananasplit på det tidspunkt :slight_smile:

Jeg er generelt rimeligt god til at huske mennesker, men du er nem at genkende på din højde :slight_smile:

Du må bestemt have været uden banan…hende havde jeg genkendt! :tihi: …hun er bare såååå nuttet :hjerte:
Nå men vi må jo bare sige hej, igen en anden gang ik? :heya:Jeg ku også godt tænke mig at pille lidt ved hende Bananen.

Og ja jeg rager jo op over de fleste, så jeg er til at få øje på :høhø:, det er nu meget praktisk på en udstilling. Jeg kan bare rejse mig op og så kan jeg for det meste se hvilke numre der står oppe hos den dommer jeg skal op til!!! :klapper:

Elisabeth - Især når du så også har hæle på! :smiley:

Men hvis du vil have en oversættelse af Marie Westerlund’s bedømmelse, så sig til :slight_smile: (aka slæb den med på næste udstilling og hiv fat i mig f.eks.) For hun er absolut ikke en af de værste, og hende kan jeg godt tyde :slight_smile:

Årh de var da ik ret høje, 2cm eller lign.

Ja tak jeg vil gerne ha oversat. Jeg er nede på at det er omkring 3-4 ord jeg ik kan tyde. Jeg har faktisk scannet den ind, men jeg ved ik om den kan læses hvis jeg lægger den herind, er der ik noget med at billeder automatisk bliver en bestemt størrelse? Ellers tager jeg den bare med på næste udstilling :smiley:

Jeg prøver lige at lægge den ind:

Ord nr. 3 er “haka” (hage) og nr. 4 er “flowy”. Det gør jo heller ikke livet lettere, at hun øjensynlig skifter mellem svensk og engelsk :wink:

Nej det er lige netop det med at hun ikke er konsekvent i sit sprog der gør det så svært.
Jeg tror du har ret i flowy men ikke haka, nr 2 bogstav er et a men det er nr 4 ikke…tror jeg :slight_smile:
her er et udsnit:

[QUOTE=HeroldDesign;622978]Nej det er lige netop det med at hun ikke er konsekvent i sit sprog der gør det så svært.
Jeg tror du har ret i flowy men ikke haka, nr 2 bogstav er et a men det er nr 4 ikke…tror jeg :slight_smile:
her er et udsnit:

[/QUOTE]

Jow da - den sidste opstreg er bare ikke hæftet på resten af bogstavet :slight_smile: - og hvis vi stadig forudsætter et skift mellem sprogene, vil jeg sige, at det første ord er “babe” :wink:

Hey det blev det jo noget mere tydligt af, så her kommer lige den sidste, det er ud for general impression:

babe, det har jeg selv tænkt på…er det svensk??

Nej, det er engelsk :slight_smile: Og det sidste ord kan være “hunk” og er absolut en kompliment (det er jo også efterfulgt af et hjerte)

øj altså det er jo mig der er blind…du skrev jo ord 3 var haka, det tror jeg du har ret i…jeg misforstod og troede det var det første ord du læste som haka!!!. Jeg trænger vist vældig meget til noget kaffe :tihi: