At "afmontere" nyeste udgave af IE

Den er lige blevet opgraderet og jeg har fået problemer i den forbindelse.

Hvordan er det lige,at jeg går tilbage til forrige udgave - mener det er nummer 10 ?

Prøv med en Systemgendannelse, hvor du vælger et opdateringspunkt før den famøse IE.

Søg på “Systemgendannelse: ofte stillede spørgsmål” i Hjælp - og vælg så den med at åbne Systemgendannelse. :slight_smile:

Jeg løste mine ie11 problemer med at sætte den i kombilitetsvisning.
Blandt andet virkede netbank ikke i 11.
Voldsomt irriterende!

Hvis du ikke kan bruge et af ovenstående råd så må du nok bruge en anden browser til alle sider er opdateret iht ie11.

Pøjpøj

Det er Windows, der er blevet opgraderet - men der var nogen, der engang skrev, hvordan man kunne gå tilbage til forrige system igen?

ie er forkortelsen for internet explorer altså en browser.

Så er det browser, som du leder efter en tilbagekøring af eller er det af Windows (dit styresystem) som skal køres tilbage?

[QUOTE=HolmeInc;1135078]ie er forkortelsen for internet explorer altså en browser.

Så er det browser, som du leder efter en tilbagekøring af eller er det af Windows (dit styresystem) som skal køres tilbage?[/QUOTE]

Jeg ved det ærlig talt ikke, så jeg har besluttet mig for ikke at gøre noget :smiley:

Vil jo ikke risikere at ødelægge noget og det tror jeg godt, jeg kunne komme til :S