At anmelde en tråd?

Jeg sidder meget undrende og læser at trådstarteren til denne tråd her :
[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=15946”]Jeg har et spørgsmål? Bengalere igen - De Kattegale Debatterer[/ame]

Har modtaget besked om at tråden er anmeldt !! …Er det kun mig der synes sådan noget er sølle ? - tråden overtræder på ingen måde dette forums regler, og debatten kører på generelle anskuelser.

Hvis man er SÅ ømskindtet, at man sidder og anmelder de tråde der på en eller anden måde rammer en ‘øm tå’. Så synes jeg hellere man skal gøre op med sig selv, om man har psyke til at være bruger på et debatforum.

Jeg selv kunne ALDRIG komme i tanke om at anmelde en tråd …Og da slet ikke en tråd af denne karakter - Jeg synes det er usmageligt !!

Er det tråden eller et indlæg i tråden, der er blevet anmeldt:?:confused:

Anmeldt for hvad???

Jeg ved det ikke, men jeg kan da ikke forestille mig andet end det må være tråden ?? …Jeg synes da slet ikke at trådstarteren har lavet indlæg i tråden, som bare kan komme i nærheden af en anmeldelse ?

Det er vi en del, der undres over:confused::øhmm:

Det er netop osse info om dette jeg søger ! …Jeg er med på, at man som bruger skal følge de regler som er udstukket, men skal man nu osse sidde og frygte andre brugere sidder og anmelder indlæg som følger retningslinjerne ?. Jeg kan ikke lade være med at føle det er et forsøg på at stoppe en debat…Og jeg håber sandelig ikke jeg har ret, for det er dælme tyndt !!

Ganske enig - men i tråden melder trådstarter, at et indlæg er blevet anmeldt (det kan naturligvis være trådstarters første indlæg i tråden, der menes:øhmm:, hvorved hele den efterfølgende tråd følger med i anmeldelsen:øhmm:)

For det første, så er det godt nok sent at anmelde første indlæg - Og hvordan / hvorfor anmelde en tråd / indlæg som på ingen måde går imod de regler der er ??? …Og hvorfor bliver sådanne anmeldelser ikke afvist ??

Åhnej det er skam ikke tråden der er anmeldt. Det er mig. Så jeg har åbenbart skrevet et eller andet grufuldt i en eller anden brugers øjne.

Jeg kan dog ikke selv se hvad det skulle være - og jeg har lige læst HELE tråden igennem en gang til.

Hvorfor det? Hvis et indlæg bliver anmeldt, og det ikke overtræder nogle regler, så svarer admin vel bare på anmeldelsen at der ikke er overtrådt nogle regler?

Der er nok nogen der har følt sig trådt over fødderne.

Det er lidt sjovt at dem/den der kæfter mest op, er dem der burde være tættest på en advarsel…

[quote=Gry Gressbakken;332462]Åhnej det er skam ikke tråden der er anmeldt. Det er mig. Så jeg har åbenbart skrevet et eller andet grufuldt i en eller anden brugers øjne.

Jeg kan dog ikke selv se hvad det skulle være - og jeg har lige læst HELE tråden igennem en gang til.[/quote]

Er DU personligt blevet anmeldt i/for den tråd:? Det giver ikke mening:confused:

Får man ikke at vide hvilket indlæg der bliver anmeldt, samt begrundelsen?

Alt andet ville da være mærkeligt, da anmeldelsessytemet så mister sin funktion.

[quote=Gry Gressbakken;332462]Åhnej det er skam ikke tråden der er anmeldt. Det er mig. Så jeg har åbenbart skrevet et eller andet grufuldt i en eller anden brugers øjne.

Jeg kan dog ikke selv se hvad det skulle være - og jeg har lige læst HELE tråden igennem en gang til.[/quote]

Du er meget meget grufuld… ELSKER DET ORD :wehuu: Grufuld… Det bliver virkelig brugt for lidt! :thumbup:

Jeps.

Jeg har fået at vide at fordi jeg maner til besindelse og forklare hvad tråden startede med at handle om og beder folk fokusere på dét, så leger jeg admin og for det er jeg blevet anmeldt.

sukker træt

Der er åbenbart nogen der mener at uanset hvad intentionen er med mine indlæg skal jeg bare holde snakketøjet lukket.

[quote=Abaddon;332465]

Det er lidt sjovt at dem/den der kæfter mest op, er dem der burde være tættest på en advarsel…[/quote]

Så fordi man har meget at bidrage med, så skal man advares? Den forstår jeg altså ikke helt? :S

God pointe …Men det er jo netop ikke sket her ??
Jeg læser lige at det er et indlæg Gry har skrevet i tråden som er blevet anmeldt ? …Måske er det mig som indeholder for mange Testosteroner, for jeg kan bare ikke få øje på noget Gry skriver i tråden som skulle give anledning til anmeldelse ?

Nej nej, slet ikke… Mente bare at det i tråden ikke er Gry der burde være tæt på en advarsel… Der er nogle af dem der kæfter mest op derinde, som burde være tættere :stuck_out_tongue: Lidt kringlet ment! Men der er også flere måde at sige man er uenig på.

Man kan sige: Jeg synes din holdning er forkert, og jeg er ikke enig.
Eller man kan sige: F*** da din holdning, og jeg ved bedre end dig.

Og synes der er nogle i tråden der er tæt på at have den sidste måde at sige tingene på… :muhaha:

Man kan jo håbe på, at anmelderen kommer ud af busken og begrunder sin anmeldelse.

Men Gry skriver jo, at det er fordi hun “leger administrator” - så mener jeg jo, at der burde anmeldes endnu flere indlæg - for folk skriver da tit og beder andre om at tage den med ro.

Det er snart ikke til at finde ud af, hvordan man skal gebærde sig.

:uha::uha::uha::uha:

[quote=Gry Gressbakken;332471]Jeps.

Jeg har fået at vide at fordi jeg maner til besindelse og forklare hvad tråden startede med at handle om og beder folk fokusere på dét, så leger jeg admin og for det er jeg blevet anmeldt.

sukker træt

Der er åbenbart nogen der mener at uanset hvad intentionen er med mine indlæg skal jeg bare holde snakketøjet lukket.[/quote]

Javel så !!! …Thjaaaaa at være forumsbruger er sandelig ikke altid lige let !. Så må jeg vel udlede at det er en admin som har stået for anmeldelsen - Eller er det en bruger som har klaget til admin over, at du ‘leger’ admin ??