At anmelde en tråd?

At folk anmelder en tråd eller et indlæg, må vel i bund og grund være op til
dem selv. Det, der til gengæld er væsentlig for os andre på forummet, er,
hvorledes admin forholder sig til anmeldelsen :slight_smile:

[quote=Eva;332478]Man kan jo håbe på, at anmelderen kommer ud af busken og begrunder sin anmeldelse.

Men Gry skriver jo, at det er fordi hun “leger administrator” - så mener jeg jo, at der burde anmeldes endnu flere indlæg - for folk skriver da tit og beder andre om at tage den med ro.

Det er snart ikke til at finde ud af, hvordan man skal gebærde sig.

:uha::uha::uha::uha:[/quote]

Enig !! …det er suleme svært at gebærde sig rigtig :slight_smile: …lige gyldig hvordan man vender og drejer sig, så vender r**** altid bagud :-))

Hold da fest hvor kunne man få tiden til at gå, hvis man skulle sidde og anmelde andre brugere som leger ‘admin’. Jeg kunne måske forstå det, hvis anmeldelser blev brugt overfor andre/få brugere som konsekvent næsten ALTID er ubehagelige ??

Det er “nogen” der har klaget til admins over det indlæg af mit eget som jeg citere i tråden. Deri skal jeg så øjensyndligt lege admin.

[quote=Charlotte Oeh.;332482]At folk anmelder en tråd eller et indlæg, må vel i bund og grund være op til
hvorledes admin forholder sig til anmeldelsen :)[/quote]

Mjoe. Jeg vil til dels give dig ret. Jeg synes nu bare mere det her minder om en eller anden bruger der har en personlig vendatta imod mig, og jeg bliver sgu ked og trist over det. Frustreret.

Jeg føler det meget svært at kunne bevæge mig på et forum hvis der ikke skal mere til før folk letter fra stolene og anmelder mig/mine indlæg.

[quote=Charlotte Oeh.;332482]At folk anmelder en tråd eller et indlæg, må vel i bund og grund være op til

Overvejer lige om du ikke bør advares for det indlæg der :høhø:

Absolut enig …Men når en anmeldelse bliver stadfæstet af en admin, så må man vel formode at det er fordi der er enighed i klagen ?? Og det er netop her jeg står af, for jeg kan bare ikke få øje på ‘synden’ ??

Uh her skal jeg så skynde mig at sige at en admin kontaktede mig, og sagde der var blevet klaget over indlægget og hvorfor.

Der er ikke blevet besluttet endnu om klagen er “gået igennem”. Skulle den dog gøre dét, koster det mig et gult kort :S

[quote=Gry Gressbakken;332490]Uh her skal jeg så skynde mig at sige at en admin kontaktede mig, og sagde der var blevet klaget over indlægget og hvorfor.

Der er ikke blevet besluttet endnu om klagen er “gået igennem”. Skulle den dog gøre dét, koster det mig et gult kort :S[/quote]

Okay :slight_smile: …Mon ikke du bare kan læne dig trygt tilbage og afvente? Med de admins vi har nu, kan jeg ikke forestille mig at du kommer i tugt og forbedringshus :slight_smile: …Og så håber jeg anmelderen får en dask over næsen, for den er godt nok for tynd !!

[quote=Gry Gressbakken;332490]

Der er ikke blevet besluttet endnu om klagen er “gået igennem”. Skulle den dog gøre dét, koster det mig et gult kort :S[/quote]

I så fald skal der vist uddeles mange gule kort :høhø:

Ja - man må ikke håbe de løber tør, så de røde kommer frem i stedet!

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Ja den er nemlig voldsom tynd - det var også derfor jeg bragte det op i tråden. Jeg håber lidt at anmelderen vil skrive til mig og så kan vi få en snak, for min intention er da totalt blevet misforstået hvis nogen kan finde på at anmelde mig.

Min intention var ikke at lege admin, men jeg følte et ansvar for den fejlfortolkning der skete af en tråd jeg selv havde oprettet. En gang i mellem bliver det oprindelige emne glemt midt i en ophedet diskution, så mit formål var at minde folk om hvad det egentlig var vi diskuterede og så trække vejret i stedet for at sidde og blive vrede på hinanden.

Jeg er da ked af hvis nogen på den regning så har set mig som værende frembrusende, bestemmende og ville lege admin - men det var vitterligt aldrig min mening.

[quote=Gry Gressbakken;332497]
Jeg er da ked af hvis nogen på den regning så har set mig som værende frembrusende, bestemmende og ville lege admin - men det var vitterligt aldrig min mening.[/quote]

Sådan, er det vist også kun anmelderen, der har set det:øhmm:

Nej jeg kunne ikke finde på at anmelde et indlæg, jeg har da været lige ved og næsten engang imellem, men så tog fornuften over. :tihi:

Dette er et debatforum, og man kan aldrig overbevise ALLE om at det kun er ens egen holdning som er den rigtige. Jeg kan da også hidse mig op til tider, men når jeg så slukker og lukker computeren, så ryger det bagerst i hukommelsen, men kan altid hives frem ved lejlighed :muhaha:

Nu vil jeg ikke kommentere på det omtalte indlæg, men jeg er da glad for at der kommer rapporterede indlæg engang imellem. Vi som admin kan ikke nå at se alt og derfor er det rart at der sidder nogen som får rettet vores opmærksomhed i den rigtig retning. :tak:
Jeg tror faktisk kun at der er en helt tråd der er blevet rapporteret en gang hvis jeg husker rigtig, ellers har det været enkelte indlæg.

Nogle indberetninger er valide og andre er ikke. :slight_smile:

[quote=KKH;332501]
Dette er et debatforum, og man kan aldrig overbevise ALLE om at det kun er ens egen holdning som er den rigtige. [/quote]

Men vi kan trods alt ikke anmelde hinanden herinde for ikke at være enige :stuck_out_tongue:

…så kunne de godt nok få travlt de kære admins :klapper:

[quote=Gry Gressbakken;332490]Uh her skal jeg så skynde mig at sige at en admin kontaktede mig, og sagde der var blevet klaget over indlægget og hvorfor.

Jeg forstår så ikke hvorfor man ikke først får besked, når det er besluttet om admin er enig. Det må da give anledning til en masse dobbeltarbejde.

Tror faktisk det er for at give folk en chance…

Jeg har prøvet at få en “Tror du nu også du overholder denne regel i dit indlæg?” hehe… Det synes jeg er super - så kan man på den måde måske undgå en advarsel.

Jeg husker en tråd om mobning, hvor vi blev enige om at det var fint, at brugerne selv manede lidt til ro ind imellem hvis bølgerne gik højt - jeg opfattede det som at det var det Gry gjorde.

I den gamle tråd om mobning, hvor flere af os skrev at vi ville begynde at mane lidt mere til ro, så ingen skulle føle sig mobbede, fik ingen - mig bekendt - at vide, at det var forkert.

Og jeg har aldrig tænkt på det som at lege admin. Blot som et fælles ønske om ikke at ende med at genere hinanden, når bølgerne gik højt.

MVH

[quote=Abaddon;332513]Tror faktisk det er for at give folk en chance…

Jeg har prøvet at få en “Tror du nu også du overholder denne regel i dit indlæg?” hehe… Det synes jeg er super - så kan man på den måde måske undgå en advarsel.[/quote]

Ja jeg har også været utroligt glad for at blive kontaktet.

Altså på den ene side er det jo så kilde til nervøsitet “tænk hvis det bliver en klage” men på den anden side så føler jeg mig knap så blindsidet/bagholdsangrebet/ Ved ikke lige hvad jeg skal kalde det ellers.

[quote=birtheras;332504]Nu vil jeg ikke kommentere på det omtalte indlæg, men jeg er da glad for at der kommer rapporterede indlæg engang imellem. Vi som admin kan ikke nå at se alt og derfor er det rart at der sidder nogen som får rettet vores opmærksomhed i den rigtig retning. :tak:
Jeg tror faktisk kun at der er en helt tråd der er blevet rapporteret en gang hvis jeg husker rigtig, ellers har det været enkelte indlæg.

Nogle indberetninger er valide og andre er ikke. :)[/quote]

Hvis det er SÅ tynde anmeldelser som den omhandlende, så synes jeg godt nok, det er at give jer admins ekstra arbejde. Jeg må nok bedrøve dig med, at I helt sikkert ikke vil se lignende ‘hjælpsomhed’ fra min side :slight_smile:

Jeg kan så oplyse, at det i hvert fald ikke var mig, der anmeldte Gry :høhø: -
har lige rodet rundt for at finde en eller anden “anmelde-knap”, men jeg
aner ikke, hvor den sidder, så jeg kan slet ikke finde ud af det