At glæde sine børn

Tillykke med beslutningen :thumbup:

Jeg tror, at du har nogle lækre katte Vivi, ærgerligt at du bor så langt væk, ellers kunne jeg godt få lyst til at kigge forbi og skamnusse dem alle :slight_smile:

… Sådan en lille skøn mis er da også lykken ,der er ikke noget at sige til dine børn er vilde med ham :wehuu:

Til lykke med “beholderen” Vivi - han er godt nok også bare dejlig :wehuu: Og jeg er sikker på du er en dejlig mor :inlove:

[QUOTE=Miff;101514]Tillykke med beslutningen :thumbup:

Jeg tror, at du har nogle lækre katte Vivi, ærgerligt at du bor så langt væk, ellers kunne jeg godt få lyst til at kigge forbi og skamnusse dem alle :)[/QUOTE]

Du skal være velkommen, hvis du på et tidspunkt kommer på disse kanter :slight_smile:

Vivi, kanskje du kan slå deg inn i opplevelsesindustrien og selge overnattinger med morgen-nuss fra abyer!

Klart, Cecilie, men hvem - udover en abyejer - ved, hvor dejligt det er? Og abyejerne har jo deres egne at komme hjem til :wink:

Men overvejer klart at sælge mine abyer som luxusvarmepuder :tihi:

Jeg blir vekket med en varm rumpe i ansiktet, så jeg kunne godt trenge å komme til noe killingnuss :wink:

Erm, en abyrumpe altså. Om du undret…

-LOL-LOL

Jamen, Cecilie, jeg har jo inviteret dig flere gange … men du TØR jo ikke komme :tihi: