At have en tørresnor

At have en tørresnor kan man score mange points på:

Cup Cake og X-Pensive Habit kan ikke vente til sengetæppet kommer ind igen

Nine Bells Rhinestone Cowboy - nu er han vist snart klar til åben klasse :ok:

VH
Susanne

Smuk kat !!! … og ja katte er overalt !!!

Det er da ikke en tørresnor, men en kattehængekøje :ok:

Jeg tror godt, de vil have sådan en hængekøje inde i stuen også… :høhø:

Total lækker Cowboy…er han helt pimsefri ? Eller er han søn af Julia ? ( Kan godt huske jeg så ham som lille…og var tæt på tyveri)

Han er ikke helt pimsefri, han er søn af Julia og får pimselinien ind via morfar X-It. Havde egentlig hverken plads eller behov for endnu en hankat, men han var faktisk for god til at lade passere og gå ud som klappemis :slight_smile: Jeg vælter jo ikke ligefrem rundt i stibe-misser :slight_smile:
VH
Susanne

:høhø::høhø:

Genialt udtænkt af dine katte :wehuu::wehuu:

Og hvor er det bare en flot fyr på de sidste billeder…

:ok: :hjerte: :ok:

[QUOTE=Tante Tut;679103]Og hvor er det bare en flot fyr på de sidste billeder…

:ok: :hjerte: :ok:[/QUOTE]
Takker :slight_smile: Jeg har i bogstaveligt talt månedsvis forsøgt at få et ordentligt billede af kræet, men enten sover han, drejer hovedet eller kommer fluks helt hen i linsen! Men pludselig sad han bare lige der og så statelig ud! Så var det med at få hentet kameraet, inden han smuttede igen.
VH
Susanne

Jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke læser højt, ellers havde trolden stået her med det samme og skulle se på cup cake. :høhø:

Forresten du spurgte Rebecka om hun ikke skulle have Cup cake med hjem, var det ikke en bedre idé at du fik Rebecka hjem til dig og bo? Hun skal ikke koste særlig meget, da det jo er en lidt ældre omplacering vi er ude i. :tihi:

Hvor smart, en kæmpe hængekøje :smiley: