At holde sig på måtten

Nej…jeg mener…Hold jer fra måtten :høhø:
Jeg har lige købt en ny måtte (og for en gangs skyld tog jeg noget i grønt :tihi:)
Den lå fint og pænt ret…men ikke ret længe :surrender1:
Den gav lange køer…
For ALLE skal selvfølgelig lige se den og prøve den…flere har været der efter at jeg havde taget disse foto…skøre katte :høhø:
Kalle sidder på skabet og venter på at det bliver hans tur til at prøve måtten:høhø:
Det er utroligt…de ser ALT nyt og det skal undersøges…

De sidste foto er min nye voksdug som jeg syntes I lige skal se :høhø:

AI hvor en fin dug…måtte skal du jo nok regne med er kastet op på imorgen.
Tæpper og måtter ER nemlig lavet for man enten kan slæbe sin kylle hen på den og forærer den og samtidig sørge for blomme og blod smattes ud over det hele …eller man spuundser rundt for at finde hjemmest enlige måtte og så kaster man ufordøjet mad eller hårbolle op

[QUOTE=kamikaze;662977]AI hvor en fin dug…måtte skal du jo nok regne med er kastet op på imorgen.
Tæpper og måtter ER nemlig lavet for man enten kan slæbe sin kylle hen på den og forærer den og samtidig sørge for blomme og blod smattes ud over det hele …eller man spuundser rundt for at finde hjemmest enlige måtte og så kaster man ufordøjet mad eller hårbolle op[/QUOTE]

Ja, hvor har du ret…det er sjældent at jeg har en måtte på for den holder som regel ikke meget mere end en time :høhø:
Det er nærmest som om at det er en skydeskive :smiley:
Men nu var den her jo grøn :tihi: så jeg ku’ ikke lade være…

Ja, naturligvis skal de allesammen afprøve, hvad sådan en ny måtte kan bruges til. Det vidste du da godt, da du købte den… :smiley:

Voksdugen - jeg tror, jeg vil nøjes med at kalde den “usædvanlig”. :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;662983]Ja, naturligvis skal de allesammen afprøve, hvad sådan en ny måtte kan bruges til. Det vidste du da godt, da du købte den… :smiley:

Voksdugen - jeg tror, jeg vil nøjes med at kalde den “usædvanlig”. :høhø:[/QUOTE]

Jo, det vidste jeg godt :smiley:

Det med dugen…jo…den er nok mere sjælden end den er køn :høhø:
Og vi kan jo altid trøste os med her at den holder ikke så længe…så er den halv-flået af bøllerne :høhø:
Men den er med katte :cool:

Sikke en fin grøn måtte du har købt dig:D og det ser ud til at kattene er ening med dig:tihi:
Jeg synes nu det er en rigtig flot dug:thumbup::savle:

KATTENE har fået ny måtte - det kan du ligeså godt acceptere først som sidst :stuck_out_tongue:

Dugen er bare superflot - du kan da heller ikke få katte nok :høhø:

[QUOTE=Eva;663021]KATTENE har fået ny måtte - det kan du ligeså godt acceptere først som sidst :stuck_out_tongue:

Dugen er bare superflot - du kan da heller ikke få katte nok :høhø:[/QUOTE]

Nej, jeg kan bare ikke tåle at se noget med katte på…så MÅ jeg eje det :tihi:

Sådan en måtte har jeg også, godt nok ikke i grøn, men med samme egenskab som din. Den vil selv bestemme hvor den skal ligge (eller også er det kattene der bestemmer det :høhø: )

Jamen er det ikke bare tyspisk katte at hoppe på måtten?! Vores den bette (Mojo) angriber altid vores dørmåtter :tihi:

Jeg synes altså, at dugen den er feeeeed :ok: Som min søster siger, der er altså nogle ting der er så “anderledes”, at de er fede.

[QUOTE=Miss-CFK;663120]Jamen er det ikke bare tyspisk katte at hoppe på måtten?! Vores den bette (Mojo) angriber altid vores dørmåtter :tihi:

Jeg synes altså, at dugen den er feeeeed :ok: Som min søster siger, der er altså nogle ting der er så “anderledes”, at de er fede.[/QUOTE]

Jo, der er altså noget med måtter…måske de er fyldt med baldrian-dråber :høhø:
De har stadig travlt med den her…skøre katte :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;663124]Jo, der er altså noget med måtter…måske de er fyldt med baldrian-dråber :høhø:
De har stadig travlt med den her…skøre katte :tihi: [/QUOTE] Haha, jamen det er jo typisk :tihi:

Og det er ikke bare måtter. Her i huset er det hvert eneste stykke stof der bliver lagt et sted - på gulvet, på bordet, i en sofa, i vindueskarmen…
Den bliver straks overtaget af så mange af kattene der kan komme til :tihi:

Ved I f.eks. hvor mange killinger der kan være i et ærme ? :klapper:

Voksdugen - ja, man må jo sige, at den er anderledes :høhø:

Jamen hvorfor skulle du have det anderledes end alle vi andre :lol:

Du skulle bare se vores måtter på badeværelset, de glider så sjovt hen af gulvet, når man kommer spunsende.

Da jeg på spisebordet havde efterladt en dug, der skulle til vask og derfor bare var krøllet sammen i en bunke, var den også at foretrække frem for en blød nullerput og lækre Pet Fun-senge :høhø:

Og eftersom de færreste katte kan læse, opfatter de også en avis som en dug, man skal lægge sig på…

Jeg synes det er sødt af dig Lisbeth at du igen har købt nyt legetøj til misserne :klapper: det ser ud som om de kan lide det! :tihi: