At sætte billeder ind

Er der andre end mig, der har besvær med at indsætte billeder?

Jeg kan ikke i hverken IE eller Chrome- kun i Firefox og der kan jeg kun se det første billede, jeg sætter ind.

De øvrige kommer åbenbart under “Vedhæftede billeder” - jeg forstår nul af det :?:?:?

Billederne er klumpet lidt sammen p.g.a. manglende mellemrum. Næstsidste går derfor ud over kanten på min skærm, men jeg kan sagtens åbne de ved at højreklikke. Da jeg ikke ved, hvad du har gjort, har jeg heller ingen råd - andet end at lægge billederne i album og bruge BB-koden. :slight_smile:

Jeg har sat dem ind ved at trykke på ikonet “insert image” og de ser normale nok ud på min skærm, bortset fra, at der står “vedhæftede billeder” på nummer 2.

Synes det er lidt bøvlet først at skulle sætte dem i album - det synes jeg i øvrigt også er besværligt, i altfald hvis det er album her på KG.

Hm Jeg bruger kun Chrome og der laver jeg bare en ny linje inden jeg indsætter næste billede… det bør da osse virke i FF? (og FF er FireFox, ikke Finn frode ;))

Når jeg bruger Chrome kan jeg slet ikke komme ind og se billederne - altså når jeg trykker på “from computer” sker der intet :?

Det samme med IE - kun med FF virker det, men jeg kan som sagt kun se det første billede, jeg uploader.