At sidde for fotografen

Dét kan hun! Vores lille burmeserbandit … :høhø:

Kom gerne med ris/ros til billederne, selvom der ikke er så mange.

Dejlige billeder især det første. Jeg synes det er en fantastisk baggrundsfarve til hende - stor ros for den :slight_smile:

Hun er en meget smuk kat og det er nogle kanongode billeder af hende :ok:

Absolut gode billeder & ja, den baggrund er superflot til hende! :hjerte:

Hvor er hun smuk! Er vild med det første billede :hjerte:

suuuk hun er fin! :hjerte:

Tak for de søde kommentarer :smiley: Hun er en rigtig hjerteknuser, den lille…

Her er lige et enkelt mere, hvor hun har fokus på kameraet - ikke noget der er let når der bliver viftet med fjer hehe.

Wow hvor er de flotte! Har du selv taget dem?

Første billede er bare godt! :ok:

Hvor er det en skøn lille mis. :hjerte:

Jeg synes, de er rigtigt flotte allesammen - til gengæld er jeg ikke så vild med baggrundsfarven, men det kan være, jeg bare er for konservativ :smiley:

Men bliv endelig ved :slight_smile: En kat med kameratække sat sammen med et godt kamera må da være en fornøjelse at øve sig med :slight_smile:

De er rigtige gode de billeder! Hun er da godt nok dejlig :hjerte: Jeg synes ALLE billederne er gode!

Tak, og jep det er mig selv der leger fotograf og bosser rundt med manden der “leger” fjerholder:rundtosset: Jeg er dog slet ikke færdig, for de to andre kræ skal da også have en tur :muhaha:

[QUOTE=Temple Bar;1029744]Jeg synes, de er rigtigt flotte allesammen - til gengæld er jeg ikke så vild med baggrundsfarven, men det kan være, jeg bare er for konservativ :smiley:

Men bliv endelig ved :slight_smile: En kat med kameratække sat sammen med et godt kamera må da være en fornøjelse at øve sig med :)[/QUOTE]

Mange tak, hvilke farver synes du er flotte? Jeg har en del forskellige farver liggende, som jeg skal have prøvet igennem, for at se hvilke der passer bedst til de forskellige katte jeg har.

[QUOTE=rozz;1029767]
Mange tak, hvilke farver synes du er flotte? Jeg har en del forskellige farver liggende, som jeg skal have prøvet igennem, for at se hvilke der passer bedst til de forskellige katte jeg har.[/QUOTE]

Til hendes farver ville jeg nok vælge de gyldne nuancer/variationer af rød - eller som kontrast (men det kræver en god belysning) ville sort også være godt. Jeg blev selv vildt overrasket over det billede, Felicious tog af mit første kuld med sort baggrund. Der var to brune, en blå og to lilla killinger, så bortset fra de lilla, var det jo relativt mørke katte - men det var SÅ flot!

Jeg synes ellers den blå er rigtig flot, da den giver hende sådan et blødt skær i farven, og en flot, flot øjenfarve :slight_smile: (blå fremhæver jo gul)

Jeg ville nok prøve med en lysbrun/beige baggrund tro man rigtig kunne få hendes farver frem

Som eksempel på, hvad jeg mener:

Galliano er den af mine, der farvemæssigt kommer tættest på hende:

Og så kuldet med den sorte baggrund

Den sidste kræver jo noget (meget) af lyssætningen og det ved jeg ikke, om du har udstyret til - men det kan jo blive en udfordring, hvis du er glad for at “lege” med kameraet :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1029814]Som eksempel på, hvad jeg mener:

Galliano er den af mine, der farvemæssigt kommer tættest på hende:

Og så kuldet med den sorte baggrund

Den sidste kræver jo noget (meget) af lyssætningen og det ved jeg ikke, om du har udstyret til - men det kan jo blive en udfordring, hvis du er glad for at “lege” med kameraet :)[/QUOTE]

NØJ hvor er det bare et SUPER godt billede af nogle helt FANTASTISK smukke killinger :wehuu::wehuu::wehuu:

  • især da den lille blå fis med spredefut :slight_smile:

[QUOTE=Cheshire;1029817]NØJ hvor er det bare et SUPER godt billede af nogle helt FANTASTISK smukke killinger :wehuu::wehuu::wehuu:

  • især da den lille blå fis med spredefut :-)[/QUOTE]

Jeg har også to mere “officielle” udgaver af billedet, hvor de er placeret lidt anderledes og hun har poten nede på underlaget. Grunden til, at den stritter er nemlig, at hun lige havde været på bakken, så hun har grus mellem tæerne - men det skulle da ikke afholde hende fra at være DYBT koncentreret om alt det spændende, der foregik foran hende :hjerte:

Jeg synes nok jeg havde set et lignende herinde før. Simpelthen så lækkert et billede af burmesere i forskellige lækre farver! Hvilke farver har forældrene?