At snyde en kat vha. en Nullerputseng

Ja, nu lykkes det endeligt for mig.:rock:

De kære katte ville jo ikke bruge den ellers så flotte banana leaf seng, som jeg havde købt til dem i dyre domme, da de lige flyttede ind.

Hvad gør den kloge så? :?
Man putter da bare en af deres elskede nullerputseng inden den anden…og vupti…efter meget kort til…voila…et stks ragdoll i den flotte seng :thumbup:

Det beviser bare…Katte ville vælge Nullerputter :slight_smile:

Ih hvor ser det altså hyggeligt ud :hjerte:
Hilsen Lisbeth

Du er lidt snedig, hva’? :høhø:

Men det ser godt nok også hyggeligt ud. Jeg kan godt forstå, at katten ikke var længe om at finde derind :slight_smile:

Måske kunne du opfinde en måde, hvorpå jeg kan lære mine katte, at det godt kan være dejligt at ligge på noget blødt? De foretrækker at ligge på en hylde i reolen fremfor den bløde Leika-seng, jeg har købt til dem engang. Jeg tror aldrig, de har været oppe i den - end ikke for bare at undersøge den. Radiatorsenge gider de heller ikke engang at se nærmere på.

Ja, det er sjovt, jeg ikke havde tænkt på det før.!!
For de eeeelsker deres nullerputseng.
De har haft den anden i over et år uden nogensinde, at hoppe op i den…og nu har den der nullerputs været der i ganske kort…og katten hoppede faktisk op med det samme…og lægger der stadig :hjerte:

Min veninde havde købt en Banana seng mangen til og hendes katte gider den heller ikke.
Så nu ved jeg da, hvad de skal have i gave næste gang vi ses!!

[QUOTE=galath;543638]Du er lidt snedig, hva’? :høhø:

Men det ser godt nok også hyggeligt ud. Jeg kan godt forstå, at katten ikke var længe om at finde derind :slight_smile:

Måske kunne du opfinde en måde, hvorpå jeg kan lære mine katte, at det godt kan være dejligt at ligge på noget blødt? De foretrækker at ligge på en hylde i reolen fremfor den bløde Leika-seng, jeg har købt til dem engang. Jeg tror aldrig, de har været oppe i den - end ikke for bare at undersøge den. Radiatorsenge gider de heller ikke engang at se nærmere på.[/QUOTE]

Jamen Ingrid…har du prøvet en Nullerputs??
Eller jeg mener selvfølgelig om dine katte har :klapper::klapper:

Der er altså noget ved dem, som de katte ikke kan stå for.
Det er et forsøg værd :kryds:

Sådan skal det gøres. Godt tænkt. Og super lækkert de vil bruge hulen nu. :slight_smile:

Ja, det er jeg faktisk ret så glad for…
For jeg syntes den er rigtig fin og flot…men en anelse overflødig, når ingen vil ligge i den.
Ingen ud over den hund vi passede i efteråret…hoost.

Genialt tænkt :smiley:

:wehuu: Dejligt billede af en smuk misser (og seng :høhø:)

Han er godt nok gået nu, men tror han var der i omkring 1 time.

Rimelig flot, når han det sidste år sammenlagt har været der i 0,1 sekund ( fordi jeg smed ham op i den :ups: )

Hvor er du god :smiley: Og sikke en lækker sag der ligger der og hygger sig :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Årh… hvor ser det bare dejligt ud - skønt, at du nu endelig fik andet en din plejehund til at gå i fælden…
:høhø::høhø:

Årh… hvor ser det bare dejligt ud - skønt, at du nu endelig fik andet en din plejehund til at gå i fælden…
:høhø::høhø:[/QUOTE]

ÅÅhr, det kan du godt huske.?
De troede dælme de måtte få sengen med, da de hentede hunden :besvimer:
Nå, men heldigvis beholdte jeg den selv og se så bare der…!!! :jubiii:

Jeg har samme hule - Jeg købte den for 250 kr, fordi hendes katte heller ikke ville bruge den :wink:
Min Gizmo elsker hans Banana Leaf hule og bruger den meget flittigt :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;543713]Jeg har samme hule - Jeg købte den for 250 kr, fordi hendes katte heller ikke ville bruge den :wink:
Min Gizmo elsker hans Banana Leaf hule og bruger den meget flittigt :wink:
[/QUOTE]

Ja, det var sørme også billigt!!
Jeg tør slet ikke fortælle hvad jeg har givet for den…slet ikke når min mand hører det!!
:lol::lol::lol:

:tihi: Ja det var mega billigt, jeg har været på udkig længe efter den, men 999,- var for meget til min pengepung :frowning:
Så da jeg så annoncen, slog jeg til med det samme, og hentede den en time efter :cool2:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;543726]:tihi: Ja det var mega billigt, jeg har været på udkig længe efter den, men 999,- var for meget til min pengepung :frowning:
Så da jeg så annoncen, slog jeg til med det samme, og hentede den en time efter :cool2:
[/QUOTE]

SHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!

Ja ja ok skal jeg nok :smiley:

Det er en utrolig flot hule og sengen passer fint i den…OG det hele bliver optimalt flot når der også lægger sig en smuksak der.
Godt nok godt tænkt at komme senge i hulen, så den nu bruges

Ja, de ville ikke røre den med en ildtang før, men med deres elskede nullerputseng…ja, så gik det lige.
De tossede katte :hjerte: