At være glad

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Kender du følelsen at vågne op og bare være glad ?

Sådan har jeg det i dag - jeg er glad hele vejen indeni og udenpå.

Jeg bor sammen med to sunde og raske dyr - jeg har den dejligste familie - de godeste venner - de dejligste bekendte - og ikke mindst er jeg sund og rask.

:):slight_smile:

Jeg bliver husket på min fødselsdag med kort, opringer og mails - og det samme når det er jul.

Min bedsteveninde/nabo og jeg har 12 års jubilæum i år - et venskab jeg ikke kunne leve foruden - vi kan dele alt med hinanden, og der har endnu ikke været ét ondt ord imellem os.

Vi har oplevet så mange sjove og dejlige ting sammen, som blot har knyttet os tættere sammen.

Er der noget at sige til, at jeg er glad ?

Fortæl gerne, hvad der gør dig glad.

Uha , der er mange ting som gør mig glad :thumbup:

Min mand , børn og dyr er raske og sunde , det er snart forår ( plus påske ) sommeren venter lige om hjørnet , med forhåbentlig masser af skønne dage :wehu:

Nu er jeg næsten altid glad, men noget der gør mig rigtig glad, er når jeg møder min dejlige mands tindrende blå øjne.
Når der kommer en lille mis og putter sig ved mig.
Når mine store dejlige børnebørn ikke er for gamle til at give bedstemor et ordentligt kram.
Når et af mine børn lige ringer, bare lige for at sige davs og høre om jeg har det godt.
Når min mor skriver en sms med ordene; Jeg glæder mig til onsdag, hvor vi skal være sammen. Vi er på tøsetur hver anden onsdag.
Når jeg går en tur rund om huset og alle misserne tager turen med og fortæller mig om alle de mus og fugle de har fanget og været lige ved at fange, alt imens de blærer sig ved at kravle op i de højeste træer.
Når forårsblomsterne pipper op alle steder.
Er der noget at sige til jeg ikke har tid til at være sur mere en højest 5 min af gangen.
Knus Elin

Livet er SKØNT!!! :slight_smile: Jeg glæder mig dagligt over, at jeg fik lov at blive mor, min familie, mine katte, min have og mit lille hus, mit job, og lige for tiden det spirende forår :slight_smile:

[quote=Therese;157230]:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Kender du følelsen at vågne op og bare være glad ?

Sådan har jeg det i dag - jeg er glad hele vejen indeni og udenpå.

Jeg bor sammen med to sunde og raske dyr - jeg har den dejligste familie - de godeste venner - de dejligste bekendte - og ikke mindst er jeg sund og rask.

Jeg bliver husket på min fødselsdag med kort, opringer og mails - og det samme når det er jul.

Min bedsteveninde/nabo og jeg har 12 års jubilæum i år - et venskab jeg ikke kunne leve foruden - vi kan dele alt med hinanden, og der har endnu ikke været ét ondt ord imellem os.

Vi har oplevet så mange sjove og dejlige ting sammen, som blot har knyttet os tættere sammen.

Er der noget at sige til, at jeg er glad ?

Din heldige trøffel…:wehuu:
Mere er del vel ikke at sige om det :wehuu: