At være hundesitter

Ja, vi passer hund i tiden.
En af vores egne “hvalpe”, som nu er 1 år gammel.

Lørdag havde jeg en rigtig træls dag, sov over, kom på arbejde og skulle lave noget jeg ikke havde lyst til og som jeg ikke havde lavet i over 5 år og som derfor er uvant for mig, det øsregnede hele dagen osv osv.

En rigtig øv dag :thumbdown:

Nå, men kom så hjem efter en 13 timers arbejdsdag og hvad mødte mig??? :uha:

Hele underetagen af huset var pakket ind i toiletpapir :besvimer::besvimer:
Bitte små stykker overalt!!!
Endda også op af trappen til 1. sal.
Feriebarnet stod med en rulle i munden og jeg sagde til hende, at “åh nej…det må du da ikke”
Og i samme sekund…rundt om hjørnet kommer min gamle hanhund med en rulle i munden

:klapper::klapper::klapper:

Om det er ham der har fået feriebarnet med på noderne eller omvendt…ja, det melder historien ikke noget om.
Han plejer ellers at syntes hun er lidt ulækker, men de havde da vist haft det ret sjovt :hjerte::hjerte:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Undskyld, men de har måske hørt dig skrive at du elsker sne ??

Jeg er sikker på, at de bare ville glæde dig - og HVIS de nu gør det igen - vil du så ikke tage et par billeder til os ???

:høhø: :tihi: :rock: :stuck_out_tongue:

[quote=Tante Tut;476025]-LOL-LOL-LOL-LOL

og HVIS de nu gør det igen - vil du så ikke tage et par billeder til os ???

:høhø: :tihi: :rock: :p[/quote]

Jeg tænkte faktisk på liiiiige at hente kameraet først :ups:
Men den lille feriebarn er ikke så meget for at være alene, så hun blev så glad for at se mig, at hun tissede på køkkengulvet og jeg fik travlt med at tørre op.

Hvilket jo var ret nemt, da jeg bare tog toiletpapiret der lige lige ved siden af tåren :venter::venter:

[quote=Sannela;476028]Jeg tænkte faktisk på liiiiige at hente kameraet først :ups:
Men den lille feriebarn er ikke så meget for at være alene, så hun blev så glad for at se mig, at hun tissede på køkkengulvet og jeg fik travlt med at tørre op.

Hvilket jo var ret nemt, da jeg bare tog toiletpapiret der lige lige ved siden af tåren :venter::venter:[/quote]

:øhmm::øhmm::øhmm:

Troede egentlig, at man som opdrætter havde et vist ansvar for at opdrage hvalpen - før den flyttede hjemmefra ???

:stuck_out_tongue: :rock: :klapper: :heya: :yah: :wehu: :rolleyes:

Troede egentlig, at man som opdrætter havde et vist ansvar for at opdrage hvalpen - før den flyttede hjemmefra ???

:stuck_out_tongue: :rock: :klapper: :heya: :yah: :wehu: :rolleyes:[/quote]

Hun var toptunet og vandtæt da hun flyttede.
Jeg vil IKKE høre for det!!

:klapper:

[quote=Sannela;476046]Hun var toptunet og vandtæt da hun flyttede.
Jeg vil IKKE høre for det!!

:klapper:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Okæj-okæj-----

VANDTÆT ??

-LOL-LOL-LOL-LOL

Du er for jysk og dejlig…

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

[quote=Tante Tut;476047]

Du er for jysk og dejlig…

:hjertehop:[/quote]

Ha ha…tak skal du have, søde Tut.

Ja, jeg kunne ikke andet end ryste på hovedet.
Lige en overgang tænkte jeg på, at tage den bette under armen og gå iseng, og lade rodet være til manden kom hjem lidt senere :muhaha::muhaha:
Det var sikkert alligevel hans skyld på en eller anden måde :klapper:

[quote=Sannela;476054]Ha ha…tak skal du have, søde Tut.

Ja, jeg kunne ikke andet end ryste på hovedet.

Lige en overgang tænkte jeg på, at tage den bette under armen og gå iseng, og lade rodet være til manden kom hjem lidt senere :muhaha::muhaha:
Det var sikkert alligevel hans skyld på en eller anden måde :klapper:[/quote]

:ok::ok:

Selvfølgelig er det da ham der er begyndt :

Kom så, små venner - seeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hvad far har - en dejlig toiletrulle.
Den der kan lave flest stykker ud af den, får det dejligste kødben i mands minde

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Selvfølgelig er det da ham der er begyndt :

Kom så, små venner - seeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hvad far har - en dejlig toiletrulle.
Den der kan lave flest stykker ud af den, får det dejligste kødben i mands minde

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]

-LOL-LOL

Jeg tænkte nu mere om det var ham der ikke havde lukket døren ud til toiletrullerne :klapper:

[quote=Sannela;476060]-LOL-LOL

Jeg tænkte nu mere om det var ham der ikke havde lukket døren ud til toiletrullerne :klapper:[/quote]

:yah::yah::yah:

Nååååårh… sådan… ser man det…

-LOL