At veje katten

det er umuligt på en person eller husholdningsvægt at få kattens præcise vægt, som jo skal bruges skal der mediceres, ormebehandles osv. En babyvægt er perfekt - men den fylder jo op i maskinparken.

I denne uge er der tilbud på en digital kuffertvægt i Aldi:
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_23/OFF04.SHTML

katten i en stofbærepose og vej - jeg har dog tænkt at skifte stroppen ud med en krog

Den er ski da smart, praktisk og fylder næsten ikke noget :ok:

Tak for det link Lis :thumbup:

En køkkenvægt er nu ganske fin, når man har meget små katte :smiley: Derimod synes jeg godt nok, at min nye babyvægt meget hurtigt konkluderer vægten :gruble:

Jeg vil kigge efter sådan en i morgen når jeg alligevel skal i Aldi. :slight_smile:
Det er nemlig ikke til at regne med vægten når man bruger badevægten- nej…

Den er smart, men jeg er nu ganske glad for babyvægten, som jeg har i min maskinpark :slight_smile:

Alle misserne var en tur på vægten i dag.

At en vægt er digital, fortæller kun, at vægten vises på et display og ikke med visere.
For at være nøjagtig, skal den også være elektronisk. Min elektroniske bagevægt viser med 1 gr.s nøjagtighed.

Men test ved at veje 1 l. vand. Det skulle gerne vise 1 kg.

[QUOTE=Mega;612816]At en vægt er digital, fortæller kun, at vægten vises på et display og ikke med visere.
For at være nøjagtig, skal den også være elektronisk. Min elektroniske bagevægt viser med 1 gr.s nøjagtighed.

Men test ved at veje 1 l. vand. Det skulle gerne vise 1 kg.[/QUOTE]

Det kræver da at man måler præcis en liter af - det er da også en kunst:-)