Atp?

[quote=Therese;139424]
Når jeg har under 15.000,- kr. - så skal jeg da ikke betale skat af dem, vel ???

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Jow da - 35%. Så let slipper du ikke -høhø

-ihhaltsåå

Æv… tænkte jeg det ikke nok…nå…men lidt hurtig hovedregning…bum-bum-bum… det bliver vel så til en 8.000-krone-seddel til mig.

-likeit-likeit-likeit

Husk lige Therese, hvis det er et engangsbeløb, så rører de ikke din pension.

Knus Elin

Hvornår bliver disse penge udbetalt hvis man vil have dem?

[quote=Leopolds mor;139441]Husk lige Therese, hvis det er et engangsbeløb, så rører de ikke din pension.

Knus Elin[/quote]

[bigkiss]

Tak, Elin.

Ville ringe til kommunen og spørge - men det slipper jeg så for.

:slight_smile:

:):slight_smile:

Jeg mener, at man kan få dem fra juni 2009 ??

:kryds:

Hvad så hvis ikke man kan finde ud af net-bank, skats hjemmeside og slet ikke ved hvad ATP er…? Kan jeg ringe et sted hen og høre hvor meget jeg får… tror nåske kun det er max 500 kr for har ikke haft noget fast arbejde i den tidsperiode da jeg jo ikke er så gammel igen.

Hvordan får man fingre i disse penge?

Jeg ved ikke, om jeg har nogen til gode, men hvis jeg har, vil jeg da gerne have dem udbetalt.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Der vil blive udsendt et brev til alle med detaljer om beløbet inden alt for længe.

Nu kan jeg ikke se, hvor gammel du er, men hvis du er så ung, at du ikke har betalt skat af din indtægt, har du heller ikke betalt SP-bidrag og vil derfor slet ikke få noget nu :slight_smile:

Hvis du vil se mere om det, er det heller ikke SKAT’s hjemmeside, men www.atp.dk du skal kigge på.

:):):slight_smile:

ATP = Arbejdsmarkedets Tillægspension, som vi alle betaler til.

Prøv at ringe til ATP-huset www.atp.dk - de har nok temmelig travl i disse dage - men hæng på.

Man får oz en årlig opgørelse derfra - måske har du din i skuffen ??

:?

Slå koldt vand i blodet. Man kan først få udbetalt pengene fra 1. juni 2009 og året ud.

Det er da altid rart at have noget at se frem til

:wehu::wehu::wehu:

[quote=Temple Bar;139460]
Der vil blive udsendt et brev til alle med detaljer om beløbet inden alt for længe.

Nu kan jeg ikke se, hvor gammel du er, men hvis du er så ung, at du ikke har betalt skat af din indtægt, har du heller ikke betalt SP-bidrag og vil derfor slet ikke få noget nu :slight_smile:

Hvis du vil se mere om det, er det heller ikke SKAT’s hjemmeside, men www.atp.dk du skal kigge på.[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

Dit dejlige omvandrende leksikon… nu kan jeg næsten ikke vente på mit brev -og er det fra juni 2009, vi kan få dem ???

:kryds:

[quote=Eva;139464]Det er da altid rart at have noget at se frem til

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

Jo da, men når ATP’s hjemmeside ikke har kunnet klare presset fra alle de danskere, der ville checke igår, så tvivler jeg på, ATP’s reception kan klare presset fra alle de danskere, der ikke kan komme igennem eller gennemskue hjemmesiden :slight_smile:

Nemmerlig :thumbup:

:fryser::fryser::fryser:

Jeg er kold som et glasøje… juni står for døren…hvor er det dejligt for familier med børn, at de kan få en extra skilling til ferien…

:wehu::wehu::wehu:

:uha::uha::uha:

Ja, de må godt nok ha’ travlt derinde… stakler… men hit med gysserne anyways.

:tihi:

Jamen, takket være dig, så behøver jeg slet ikke gå ind og overbelaste deres hjemmeside.

Jeg venter stille og roligt på mit brev.

:venter::venter::venter::venter::venter:

Bare vi kan få grabberne i dem!!! :smiley:
Fik den fantastiske besked igår eftermiddags at gasfyret “ikke har det spor godt”! :S
Så de der 16000 kr -what vi nu skal hive op af lommen for at få opsat vandvarmer i stedet, vil det være darjligt, at få ind på kontoen igen i løbet af året! :thumbup:

Kan atp SÅ se at komme op at køre… Har da haft fritidsjob i hele den periode! Men det er så spørgsmålet om man som uuung har optjent noget overhovedet… :?