Attention Tante Sne-sko Tut:-)

og andre nysgerrige.

Synes det er Så synd for Tut, der er så stor fan af de små og har heppet på dem fra starten, at hun bor så langt væk, så jeg har filmet de tre bananer til hende:-)

Bemærk drengen ligger først - han er så rolig - mens de to piger får deres anfald - LOL Fie er så sød pg spinder

:besvimer::besvimer::besvimer:

Nøj, hvor er de skønne !!!

:hjerte::hjerte::hjerte:

De går da til madpakkerne, og sikke et par iltre madammer de to - de kan både vinke og spise på samme tid :wehuu::wehuu::wehuu:

MIG SE MERE… :bebe:

Aaaaaaaw!!! Hvor er de søde!

åhh så sødt - der er kamp om “vorten” :slight_smile:

Fie er en Meget Stolt Mor, kan jeg se :hjerte::hjerte::hjerte:

Hele det der skubben og masen var årsagen til, at jeg begyndte ret tidligt med at klippe bare spidsen af deres kløer - jeg var lidt bange for, at de kunne rive hinanden i øjnene ved et uheld :frowning:

Ja hun holder godt øje med hvad det er jeg står med hen imod de små (kamera) men hun er dampet af ifht mig:-) hehe

Sjovt - jeg tænkte faktisk på det før - hold op de er bissede de to piger. Men der er jo også KUN 8 dievorter og hele 3 killinger, så jeg kan godt forstå dem… :wink:

Drengen er så sød i sammenligning. Han sover også der med en pat i munden:-)

Nååårh så fine og kære. Kan se de alle 3 bliver “brunmaskede” eller hvad det hedder hos jer :0))

Han er vist det, vi her i huset kalder en “Mons”.
Størst fra starten, så man kan få den bedste pat - og så slipper man den ikke igen.
Vores sorte Monsblev sådan set ved på den måde gennem hele sit lange liv… :smiley:

Holddaop hvor er de SØDE!!! :smelter::smelter:

Og hvor er det kært som drengen bare LIGGER der og patter løs mens madammerne slås

Årh hvor er de dejlige :lovelove: Stort tillykke med dem! :slight_smile:

Gud ER de brunmaskede - eller seal point, som de hedder hos os, men det er jo det samme:-) - ? Så har jeg set rigtigt:-) Det er jeg meget overrasket over at jeg kunne! Jeg var også meget i tvivl, men jeg synes nemlig de ligner brunmaskede hele bundet - og iflg genetikken er der også størst chance for det:-) Så jeg GÆTTEDE efter det mest sandsynlige…:cool2:

¨Tak:-) Så får de samme farve som mor. Jeg synes også de brunmaskede er pænnest. En skam der ikke kom en lilla:-) hihi chancen var næsten lgi nul, men den var der jo:-)

Dejlig med sådan nogle erfarne maskekatte opdrættere, der lige kan give en farvebestemmelse:-) Det er dælme flot du kan se det - jeg synes jo det er svært bare når jeg står med dem i hånden:-)

HA HA HA skønne madammer de to piger :høhø:

Hvem? De to tøser her?

LOL

[QUOTE=lenschow;640817]Hvem? De to tøser her?

LOL[/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er de skønne… havde de egentlig navne, dem der mummitrolde ?? :gruble:

Ja sniff, snorkfrøkenen og… ? puh… bom bom… Lille MY!

Mumrikken og Hemuld :slight_smile:

Fra i dag - drengen har fået ET ØJE:tihi:

de er utrolig opsøgende nu - slikker på mine hænder og kravler op og ligger i dem:-)

Kan ane små blis:-) Den hysteriske pige ser ud til at ha for meget hvidt, men hvad faen - det er ingen død af - hendes mor lever da i bedste velgående:-)

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de bare skønne - sikke nogen dunbolde :wehuu:

Og nu har drengen ÈT øje… han vil da frem i verden - så måske får han TO øjne i løwet af i dag… :):slight_smile:

Ja han glor på en med et øje som i en skrækfilm!

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;642596]Ja han glor på en med et øje som i en skrækfilm!

:-)[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

KYKLOPEN er vendt tilbage… :rock::rock: