Atter en hemmelig hemmelighed ...fortsættelse

:pompom::bananer::pompom:

Så er det på fredag at denne smukke misling indtager sit nye slot hos Casa Ankicoon, og her løftes sløret :
:wehuu:

Ih tillykke med skønheden, uh en smuk sag

Tillykke med h*n den ser rigtig nuser ud :smiley:

1000 tak Gitte :slight_smile:

1000 tak :slight_smile:

Ej hvor fin - fra Norge?

1000 tak Lis, nej fra Tyskland :slight_smile:

Åh - jeg kom fluks på Norge fordi der er mange der som bruger Cintoflex til indhegning:-) - det ser godt ud :slight_smile:

Ja det er en rigtig lækker kattegård de har :slight_smile:

Her er et hyggebillede sammen med missemor :love2::love2::love2:

[QUOTE=Ankicoon;905917]Ja det er en rigtig lækker kattegård de har :slight_smile:

Her er smuksakken lidt yngre sammen med missemor :love2::love2::love2:[/QUOTE]

Det er aldeles bedårende det billede - lige til postkort :slight_smile:

:smelter:Åh, jeg er da helt solgt - hun er da vanvittig lækker :smelter:

1000 tak Charlotte :slight_smile:

Sikke dog en lækker rød sag med sikken kyssemule! Og skønne ører, ja, man bliver tosset med MCO - det er da en flot øjenfarve (skal den være mørk ligesom hos persere mon?)
Jeg vil også være kattesitter nå:rundtosset:

WOW det er godt nok en lækker hippi kat, og farven, ja den er jo lige i øjet, tillykke og held og lykke med tøsen

KH
Linda

Ihh så blev sløret endelig løftet for skønheden :smiley: …så er det bare at tælle dage til du sidder med hende i hænderne :wink:

Herlige billeder af hende og det hvor hun ligger med sin mor der kan man i den grad se hvor meget hun ligner hende :smiley:

Jeg tror lige jeg skal forbi og besøge dig…

Mon nogle kan aflede dig - når jeg smutter ud af døren :wink:

Ej tillykke med hende…

[QUOTE=MiSi;905974]Sikke dog en lækker rød sag med sikken kyssemule! Og skønne ører, ja, man bliver tosset med MCO - det er da en flot øjenfarve (skal den være mørk ligesom hos persere mon?)
Jeg vil også være kattesitter nå:rundtosset:[/QUOTE]

Jamen vi skal tænke på dig hvis vi skal afsted :slight_smile: tak for de søde ord :slight_smile:

[QUOTE=mea culpa;906006]WOW det er godt nok en lækker hippi kat, og farven, ja den er jo lige i øjet, tillykke og held og lykke med tøsen

KH
Linda[/QUOTE]

1000 tak Linda :slight_smile:

[QUOTE=MoMo;906007]Ihh så blev sløret endelig løftet for skønheden :smiley: …så er det bare at tælle dage til du sidder med hende i hænderne :wink:

Herlige billeder af hende og det hvor hun ligger med sin mor der kan man i den grad se hvor meget hun ligner hende :D[/QUOTE]

Ja og selvfølgelig synes jeg at tiden går alt for langsomt :slight_smile:

[QUOTE=Nethe;906016]Jeg tror lige jeg skal forbi og besøge dig…

Mon nogle kan aflede dig - når jeg smutter ud af døren :wink:

Ej tillykke med hende…[/QUOTE]

Nethe…du VED da godt vi har alarmchip i døren :slight_smile: og 1000 tak :slight_smile:

Åh nej da - en sød lille rødhåret kattepige. :hjerte:
Held og lykke med hende. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;906029]Åh nej da - en sød lille rødhåret kattepige. :hjerte:
Held og lykke med hende. :)[/QUOTE]

1000 tak Finn Frode, I kommer til at se meget mere til hende i fremtiden :slight_smile:

Så fik vi endelig hele smuksakken at se :slight_smile:

Hun er rigtig dejlig :hjerte:

[QUOTE=Dorte;906053]Så fik vi endelig hele smuksakken at se :slight_smile:

Hun er rigtig dejlig :hjerte:[/QUOTE]

1000 tak Dorte :slight_smile: