August 2022 Tanker

Solen skinner, og lige nu køre en traktor og slå græsset, til gammeldags hø. Med nu er det også kommet 10 regndråber på vinduet. :slem: Det er helt sikker hvert gang, lige meget hvor meget den vejr udsigt lover tør vejr, og vi vil prøve og få lavet rigtig hø og ikke bare warp. Ja så kommer der vand :regler:. Ja ved godt der sker ikke så meget ved der kommer vand den første eller anden dag, men…
Med venlig hilsen

2 Synes om

Så er Katja startet i 7. De har fået ,2 nye lærer, og 3 nye piger og 1 ny dreng i klassen :smiley:

7 Synes om

Jeps, det er en naturlov… :hoho:

1 Synes om

Jeg har lige brugt en time på at køre en tur, der normalt tager 25 min :uha:

2 Synes om

Prøv at skifte til 2. gear, så kan bilen køre lidt hurtigere :innocent:

5 Synes om

Så har jeg tilmeldt Katja til præst, så må vi se om hun gerne vil konfirmeres eller ej i maj næste år :smiley:

2 Synes om

Her i huset er vi i gang med at forberede os på killinger :hjerte: Cocky er heldigvis ikke særligt hormonella og har altid været den, der stoppede skænderier frem for at starte dem, så jeg krydser fingre for, at alt går lige efter bogen.

Og der helst ikke kommer flere end 5, uanset hvor tyk hun er :laughing:

15 Synes om

Så er gipsen fjernet - det meste fnuller er nulret af og huden føles helt hudløs…
Har fået øvelser ved sygehusets ergoterapeut, og hun henviser mig til yderligere genoptræning ved kommunen. Spændende hvornår jeg bliver indkaldt til det.

Og jeg skal nok lave øvelser - skal jo kunne strikke igen…

11 Synes om

Sikke en dejligt opdatering fra dig af @louiseogbuster :ok: :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Sidste opfyldning på uld tæppet.
Nå den røg i vaskemaskine kunne vælge mellem 40 g- 30 g- 20g og kold vand
Og maskinen anbefaler 1000 omdrejninger men jeg kørte ned på 600

Havde selvfølgelig ikke mere af det gode ( efter min mening) uldvask, og den jeg havde stod der ikke noget om der kunne bruges til kold vand. Så diskutere lidt med mig selv, valgte 20 grader.
Tæppet hænger ude på snoren nu, fejler intet.
Tro jeg ikke. Den vævedet kant ved sider syndes jeg er lidt ujævn, ikke helt lige. Men ved faktisk ikke hvordan den så ud før, kan også være den retter sig når den er tør. Men lige til start kunne jeg ikke se det, men nu gik jeg jo også meget meget grundig efter

Så det gik godt denne her gang :smil:

Med venlig hilsen

6 Synes om

I dag giver Westlife koncert i Viborg og jeg skal ikke med :sob:.
Normalt gør det mig ikke det vilde at jeg ikke har kørekort, men lige i dag er jeg godt nok træt af det :see_no_evil:

Når man har et projekt man gerne vil i gang med, og man kan se på Track and trace at pakken er ankommet til butikken den skal hentes i, men bare ikke er registreret klar til afhentning endnu :venter:

1 Synes om

Jeg har de sidste par gange oplevet at min pakke er nået frem og er blevet sorteret i Næstved og så rykker den sig ikke længere i et par dage, hvad laver de med de pakker :felix:

3 Synes om

Heldigvis tog det dem kun i alt en 3 timer fra den ankom til butikken, til jeg kunne få lov at hente den, så nu er projekt hjemmesko i størrelse stor i gang :sweat_smile: Det er samme grundopskrift, som når jeg hæklet futter til barselsgaver, og forskellen mellem en babyfut og en str 44-47 er altså ret stor :joy:

3 Synes om

Åh :kram:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nu vi skulle få hedebølge i nogle dele af landet, så tænk lige på billeder til konkurrencen her på kattegale det kan lige nåes, og det flere billeder der er og se på, når man skal stemme des bedre :heart_eyes:, syndes jeg

Med venlig hilsen

5 Synes om

@BAB
Ved godt det ikke erfra koncerten

Men de første klip på knap 3 min, er med fans
Og næste klip snakker de med bandet på vej ind til koncert

Med venlig hilsen

Tak :smiling_face_with_three_hearts:

Pyllermor :surrender: Alvin kastede op kort efter jeg stod op i dag, og havde fået morgenmad. Først gik han på bakken, og tilbage igen, og tilbage igen. Men det gør han ind imellem, uden der er noget galt. Så lavede han numsetur, og slikkede sig bag i. Numsetur plejer han ikke at lave. Og så kastede han op. Og lige med Alvin, bliver jeg altid bekymret når han kaster op, for han gør det så sjældent, tror det er max seks gange på de seks år han har boet her. Og så prøvede han at tygge/spise noget plastisk, nok som han ville have spist græs hvis der havde været noget.

Nå men af alle dage han kunne gøre det, er i dag en god dag, bortset fra det er op til en weekend, for han skal alligevel til dyrlæge ved 13 tiden. Der er sikkert intet galt, jeg bliver bare så påvirket når der er noget med mine katte. Og ingen af de andre gange han har kastet op, har han gjort det mere end en gang, og så har der ikke været andet. Og det er sikkert det samme i dag. Lukkede ham inde på badeværelset med mig da jeg gik i bad, så jeg var sikker på at han ikke tyggede i noget der gjorde det værre. Nu ligger han i vindueskarmen foran det åbne vindue, og så ud som han gør når der er for varmt. Så det var sikkert det, heldigvis. :kryds:

5 Synes om

Håber Alvin er all right @Enki - bøllen syntes nok bare du skulle muntres lidt op, de har jo af og til nogle underlige måder at gøre det på :skrige:

3 Synes om