August’s tanker 2020

Her er vi flittige bruger vi har endnu ikke oplevet en øv pose når vi har bestilt :crossed_fingers:t3:

2 Synes om

1 samtale, 1 job og det er mit :slight_smile:

Kæft jeg glæder mig til at starte.

14 Synes om

Er du færdiguddannet nu, @Blunky? Det er du vel.

Når man nu vil gøre noget ved sin have er det absolut ikke en ulempe at have anlægsgartnere til at gå i området, og som gerne bidrager med lidt materiale.

Jeg har fået leveret 25*50 fliser til haven - fliser der ikke skulle genbruges i forskønnelsen af området.
Lige udenfor haven er der et bjerg flisesand, som jeg har fået tilladelse til at tage af,.

Og nu har jeg fået aftale om 4 euro-paller til en palleseng.

jeg ender jo med at skulle invitere til træf i min have, med indvielse af indhegning etc.

16 Synes om

Så har jeg afleveret Robin på dyrehospitalet til tandrøntgen og udtrækning af dårlige tænder.
Det dyrlægen kunne se i første omgang var, at flere tænder var dårlige og skulle ud.
Det bliver en pebret omgang - omkring 8000 mente han, men pyt, bare Robins bisser bliver i orden - og så håber jeg, at det kan gøres i en omgang, så jeg ikke skal afsted igen.
Hold op, det var svært at gå fra ham - man kan jo ikke forklare, hvad der skal ske, så den lille stakkel har da nok syntes, at det var underligt at blive efterladt et helt fremmed sted.
Nu krydser jeg fingre for, at alt går godt og ar jeg kan hente ham i eftermiddag.:kryds::kryds::kryds:

12 Synes om

Dyrlæge er altid så hårdt for os mennesker…

Jeg har også været afsted. Min Gustav griseKat fik fjernet tænder for nok 6 uger siden, hvor dyrlægen opdagede et hul der gik fra bag en tand og op i næsen… Vi havde håbet at det ville hele selv, men nej, så han fik lige nogle sting idag og skal nok have det gentaget…

Så nu håber jeg at de sting holder så det afhjælpe hans snotten og ubehag…
Så jeg stiller mig bag dig og håber på det bedste for vores kære små

6 Synes om

Dyrlægen ville ringe når Robin var blevet røntgenfotograferet, så jeg kunne få at vide, hvad der skulle gøres.
Det må han vel være blevet nu, hvor det er 4 timer siden han blev afleveret, men jeg har ikke hørt noget.
Nu er jeg jo så nervøs for, at der er noget galt og ved ikke om jeg selv skal ringe eller bare vente og så håbe, at han snart ringer til mig. :worried:

1 Synes om

Jeg kender rigtig godt den følelse :slight_smile: Dyrlægen skal nok ringe, men jeg kan godt forstå, at du er bekymret og lidt utålmodig.

2 Synes om

Jeg synes godt du kan tillade dig at ringe og høre, om der er en grund til, du ikke har hørt noget endnu …

Jeg ringede og det viste sig at han havde haft en anden patient før Robin - det var jeg jo ikke klar over.
Men resultatet af røntgen viser, at han skal have fjernet 7 tænder - måske når dyrlægen ikke dem alle i dag, så jeg må afsted igen, øv.

3 Synes om

Så er vi hjemme igen og det er gået godt, alle syv dårlige tænder er fjernet, så jeg slipper for at skulle derud igen.
Han skal så kontrolleres om 10 dage, men det kan jeg få min egen dyrlæge til.
Han er vågen, men lidt groggy, vil ikke ud af transportkassen, men det må han jo så gøre i sit eget tempo.
Elias er vældig nysgerrig, sidder vagt ved transportkassen - jeg tror faktisk at han har savnet Robin.

13 Synes om

God bedring med ham @Eva

1 Synes om

God bedring til ham. :hjerte:

1 Synes om

God bedring til Robin - det skal nok blive godt.
Caithlin fik jo ryddet næsten hele munden for nogle år siden, og det har vi aldrig fortrudt.:thumbup:

1 Synes om

God bedring til Robin :klappekat: :heart:

1 Synes om

Jeg var lige inde og tjekke min forsikring og fandt følgende:

8 Tandsygdomme, caries, tandrensning, fjernelse af
mælketænder eller skader herpå, komplikationer
som følge af tandsten, samt forlænget blød gane
og bidefejl dækkes ikke.

Så der er nok ikke noget at hente - det mente dyrlægen heller ikke, når jeg ikke har en decideret tandsygeforsikring.

Nogle af forsikringerne (men de dækker så også skader) dækker op til diagnosen, men ikke behandlingen. Hvilket selskab har du? :slight_smile:

1 Synes om

Dyrekassen. Jeg synes, du skal sende regningen ind alligevel. Det kan der i hvert fald ikke ske noget ved. De skal nok afvise den, hvis de ikke vil betale.

1 Synes om

Øv bøv, under to ud af de sidste tre træninger har venstre knæ teet sig og givet smerter både under og efter træning, så nu er weekendens træning afmeldt og i stedet har jeg en aftale med lægen mandag morgen :frowning:

I det mindste kunne jeg få en tid allerede mandag :slight_smile:

Robin har det godt her til morgen - har spist lidt
vådfoder og tog den smertestillende pille helt frivilligt :thumbup:
Og han indfandt sig i sengen klokken 7 og var i kælehumør, mens han spandt højlydt.
Jeg er både glad og lettet. :wehu:

18 Synes om