August's tanker

Hvis nogen skulle få en tanke i August…:?

3 dage til ferie …

11 dage til ferie…

Længe til 2 dages ferie i forbindelse med en weekend, men skidt med det for så er der bare noget at glæde sig til:D
Undrede mig tidligere i dag over at der pludselig var et P som indikator for en ulæst mail, det betyder nemlig postnord, men alle ting jeg afventer fra dem, er sendt til Claus så de ville jo ikke skrive til mig…
Det var så P for Pernille, fordi planlægningen af en tur til Wien efteråret endelig kunne gå i gang nu jeg har fået meldt ferie og Claus afspadsering, så nu skal vi bare have styr på de sidste små detaljer med booking af fly og hostel:D

Har fået Bio-Oil (til mit ar på knæet), e-væske, kaffekapsler samt to gange dagligvarer leveret i dag.
Så mangler jeg bare tøjet, men det kommer “helt” fra England, så der går nok et par dage.
Hurra for onlineshopping! :smiley:

o.O Når man helt frivilligt tager fat i en af de bagerste kasser i det skumle skur, for at finde ridehjelmen og støvlerne frem igen :wehu::wehuu:

Så har Minions fået en legekammerat :smiley:
Hans kuldsøster :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1314273]Så har Minions fået en legekammerat :smiley:
Hans kuldsøster :D[/QUOTE]

Det bliver de glade for i det lille hjem :tihi: :slight_smile: Og du skal glæde dig til næste gang de skal passes :hjerte:

jeg lukkede lige ned for hjernen i små tre timer, så der var faktisk ikke mange tanker :ups:
det er nu også rart nok nu og da, for jeg har en veninde på besøg med hendes 7-årige søn.
De var lige ude og finde den natur"legeplads"/træningsgrund der ikke så langt herfra, for at han kunne brænde lidt energi af, så jeg åbnede pakken med kalkmaling (som jeg hentede på vej hjem fra arbejde :smiley: ) - og så forsvandt tid og sted totalt :ups:

Nu skal det heldigvis tørre i et døgn, før jeg kan male videre - i morgen skal jeg beslutte hvilke indergavle der skal have hvilke farver - hvilket afhænger af, hvad der skal være i dem :slight_smile:
De BURDE også få en gang lak eller voks, men pengene vokser ikke ud af himmelen i denne måned :S Så det må vente.

Men nu er tre skabe malet inkl de 6 hylder dertil og vi skal i gang med aftensmad… jeg er faktisk også sulten nu :tihi: :ups:

Sigga og jeg er uvenner:(. Da jeg kom hjem i dag havde hun kradset/hypersoigneret så meget på maven, at hun havde et egentlig sår på maven på størrelse med en to-krone. Og så måtte hun altså have skyllet det lidt og have et sprøjt med antiseptisk middel. DET var ikke populært. Hun stormede væk allerede ved synet af sprayen og bagefter løb hun direkte ind under sengen. Og indtil videre har hun ignoreret mig i 1,5 time - hun går simpelthen i en bue udenom mig! Det er dæleme godt, det kun er insulin hun skal have dagligt!

27 dage til ferie … :rock:

Tænker på om jeg mon skal prøve at købe en lottokupon - føler mig heldig i disse dage! 3 kommende besøg til huset de kommende 2 dage (:kryds:) og så fik jeg lige solgt mine Orrefors-glas i Den Blå Avis - 1.000 kr. til miiiiiig (nå ja, de er forlængst brændt af på kommende ballontur i Texas, men alligevel :thumbup:)

:trøste:

Har lige investeret i flyvebillet til Island :surrender1:

Det er vist også snart længe siden :smiley:

Jeg vidste det! At du kunne få den aftale flyttet :slight_smile: Det var godt, det kunne lade sig gøre :ok:

Hun er noget forsigtig endnu og holder sig til hulen:)
Gustav bestemte Minions navn,så nu er det Clara der har bestemt navn til hende her.
Karla skal hun hedde :smiley:

Ja, det er 6 år siden sidst :uha:

Ja, det var dejligt :smiley:

Nå nu er jeg vist tilgivet:hjerte:

… og tilbage igen :muhaha:

7 UGER og 6 dage til sommerferie…