August's tanker

[QUOTE=Lykke;1315008]Vi sidder og ser Bones. Der har lige været et afsnit, hvor en fyr med 13 katte blandt andet havde en meget sjælden race - en kurilean bobtail :tihi:

Desværre fik vi ikke lov til at se, hvordan den ser ud :p[/QUOTE]

Hva afsnit er det

Det må have været sæson 11 episode 13.

Har lige fået indkaldelse til mammografiscreening … som om jeg ikke er fladbrystet nok i forvejen :S
Men det er vist meget heldigt, at der ikke bliver screenet for kræft i bagdelen … :cool:

Så er skabet ‘James sikret’ :tihi:

det er vel helt OK at tænde op ?..vi er jo snart sidst i august

Her på matriklen er det udelukkende temperaturen, der afgør om det er OK - f*ck kalenderen… :stuck_out_tongue:

Alt er prismærket, bilen er pakket (der var masser af plads), byttepengene er gjort klar og festivalstolen er fundet frem. Jeg er godt nok spændt på, hvordan det kommer til at gå i morgen, loppemarkedsnovice som jeg er.

Det skal nok gå fint - har selv haft stand på et par stykker, og har bestilt til slut september i Glostrup Hallen, så jeg - forhåbentlig - kan komme af med de sidste rester fra kælderen og en bunke tøj og sko mv., som fylder … jeg deler så standen med en kollega, så vi er to om at passe stand og hun har en heeeeeelt anden størrelse tøj end mig, så der bliver næppe kamp om kunderne :høhø:

Jeg har altså solgt nogle virkelig underlige ting - alt fra sådan dims man sætter sin egen cykel fast i og kan lege motionscykel til parfumer og solbriller … min erfaring med tøj er dog, at det skal være MEGET billigt for at det sælger. Folk bruger utroligt sjældent tid på at kigge mange dele tøj/sko igennem, slet ikke hvis prisen ikke er så billig at de gider købe uden at prøve (med mindre det er mærketøj, selvfølgelig - det er mit ikke …).

Pøj pøj med salget :slight_smile:

Har lige set vejrudsigten på DR. Hun nævnte ikke med et ord den syndflod, der er ved at oversvømme os her i Nr. Broby. Og jeg mener bogstaveligt talt oversvømme os. Vandet står helt op til dørtærsklen til terrassedøren, og ude foran huset er der bare en stor sø i hele forhaven. Jeg fik reddet en af mine sneakers, der sejlede rundt derude. Hvor den anden er, ved jeg ikke. Det er helt vildt lige nu! :uha:

Det er jo også bare på Fyn :wink:

Kan huske for nogle år siden, hvor DR eller TV2 gik helt amok over, at der var stormflod i Danmark. Det skulle ifølge dem stå ned i stænger over hele landet… Men når jeg kiggede ud af vinduet var der strålende sol. Fandt så ud af, at det kun var i KBH, der var problemer.

Det lyder da helt vildt hos jer! Her har vi haft godt med regn i går og i dag, jovist, men det er da sunket i jorden som det kom!

Fatal og Lars putter i sofaen på hotellet :hjerte:

Har Lars nu fået endnu en kat? :stuck_out_tongue:

Godt man har gode erfarne kattevenner, så lillebimsen gør underlige ting!

Undskyld jeg vækkede dig, Eva :ups:

Muligheden foreligger :smiley:

[QUOTE=Lykke;1315044]Det er jo også bare på Fyn :wink:

Kan huske for nogle år siden, hvor DR eller TV2 gik helt amok over, at der var stormflod i Danmark. Det skulle ifølge dem stå ned i stænger over hele landet… Men når jeg kiggede ud af vinduet var der strålende sol. Fandt så ud af, at det kun var i KBH, der var problemer.

Det lyder da helt vildt hos jer! Her har vi haft godt med regn i går og i dag, jovist, men det er da sunket i jorden som det kom![/QUOTE]

Hvis I kan se FB, så er der lidt dokumentation her:

https://www.facebook.com/ingrid.mackay/media_set?set=a.10212768755187135.1073741836.1035271421&type=3

[QUOTE=galath;1315054]Hvis I kan se FB, så er der lidt dokumentation her:

https://www.facebook.com/ingrid.mackay/media_set?set=a.10212768755187135.1073741836.1035271421&type=3[/QUOTE]

Hold da op, håber ikke du får mere ind i huset. :S

Det virker ikke sådan. Men hold nu op, hvor er jeg træt. Og kattene er totalt utidige, fordi de ikke kan komme ud. Så vi må hellere gå i seng. Jeg er godt nok spændt på at se, hvordan der ser ud derude i morgen tidlig :S

Forståeligt at du er træt. Noget tyder på, at det kan være smart at du får købt sække(?), til at lægge foran dine døre, hvis det skulle ske igen. Du kan jo starte med at spørge dine naboer, om det er noget der er sket før.

voldsomt skybrud her torsdag, bagefter helt vindstille, det sendte luftfugtigheden vildt op - ca 65 %, småregn hele fredag, lige nu voldsom regn og torden …og det går østpå, så der kommer mere …

Ja, hun nævnte i vejrudsigten, at der lå en stribe med kraftig regn og torden ned gennem Jylland. Striben havde åbenbart sendt en lille tankestreg i forvejen til Nr. Broby.

Det regner ganske meget her til morgen, men heldigvis er vandstanden da gået ned - som i helt væk. Og selv om det regner meget lige nu, så er det ingenting sammenlignet med i går. Det var virkelig voldsomt i meget lang tid, så kloakken gav fuldstændig op.