August's tanker

Hvor er det typisk … har siddet indenfor det meste af dagen, mens solen bagte udenfor, så kommer jeg hjem og vil sætte mig ud i haven, men nu står regnen ned i lårtykke stråler :lynogtorden:

Loppemarkedet i går var håbløst - som i virkelig helt og aldeles håbløst. Der var ingen, der var interesseret i mit tøj. Jeg tror, jeg skal satse på bagagerumsmarkeder i Vollsmose i stedet. Indvandrerkvinder forstår idéen med godt og billigt tøj :rock: Nej, nu generaliserer jeg naturligvis, men der er et delsegment der, som går målrettet efter den slags bargains, som sådan nogle middelklassefruer herude i Nr. Broby ikke værdiger et blik :høhø:

Kom hjem, spiste den sidste rugbrød fra madpakken og noget koldskål (ikke sammen!), lagde mig på sofaen og så En by i provinsen og Huset på Christianshavn på DRK, var klar til at fortsætte med Matador, Lewis og Barnaby, slog over på DR1 - og faldt i søvn, inden Matador gik i gang! Vågnede i slutningen af Barnaby, vaklede ind i seng og sov med det samme videre indtil kl. 6 i morges. Det må jo blive sådan ca. 10 timer. Jeg var bare så træt! :zzz:

Stakkels Sigga har startet en ellers fredelig søndag med et bad. Jeg er IKKE populær:tihi:

Så røg den første urtepotteskjuler - af glas - i 1000 stykker :S
Hun er endnu værre end Frida var/er :høhø:

[QUOTE=Beydana;1315122]Så røg den første urtepotteskjuler - af glas - i 1000 stykker :S
Hun er endnu værre end Frida var/er :høhø:[/QUOTE]

Elefantsnot er svaret! :slight_smile:

meget sjov lille klumme…:slight_smile:

Nyt i sagaen om James og skabet:

I går morges sprang James op på skabet igen, og sad i den modsatte ende end hylden er og ville gerne hjælpes ned :dokdok: Jeg fik med møje og meget ros ham til at følge min hånd hen til hylden, op på hylden og op på trappen… Ja, det var i etaper!

I dag har han været oppe og nede fra skabet et par gange, så han har fattet det :thumbup:

Han er åbenbart ikke helt tabt bag en vogn :klapper:

Argh - hvor er det dog frustrerende … 2 uger uden fremvisninger, overhovedet! Der er stadig ret god aktivitet på nettet, kan jeg se på webstatistikken - der er mellem 30 og 50 klik på annoncen hver dag, fx har der været 48 inde og kigge i dag - og der er også blevet hentet et par salgsopstillinger mere. Så jeg håååååber den rigtige køber snart viser sig :kryds:

[QUOTE=Beydana;1315122]Så røg den første urtepotteskjuler - af glas - i 1000 stykker :S
Hun er endnu værre end Frida var/er :høhø:[/QUOTE]

En ægte huskat, kan jeg høre :høhø:

[QUOTE=Lykke;1315146]Nyt i sagaen om James og skabet:
Han er åbenbart ikke helt tabt bag en vogn :klapper:[/QUOTE]

… Så kun halvt? … :engel2:

Jeg syns det er meget pænt sagt om ham :tihi:

[QUOTE=Lykke;1315146]
Han er åbenbart ikke helt tabt bag en vogn :klapper:[/QUOTE]

Har han nogensinde været på den vogn… :muhaha:

GoT dag og så er der ingen internet :yikes::yikes::yikes:

Hov hov!

… Og ja, det er vist helt rigtigt :ups:

Jeg håber at dit internet kom tilbage. Og at du har nerver af stål! :uha:

Nu med nyfriserede gardiner…

ja tak - det var et awesome afsnit! jeg overvejer at se det igen i aften, bare fordi… :ups:

Internettet er ikke tilbage, men lavede internetdeling til min iPad og så det derpå.

Fedt afsnit :wehu:

Vejrudsigten for det sted, hvor jeg kommer til at opholde mig på lørdag :s:venter:

Jeg er ked af at der ikke vises katte i Plantorama Amager i september.
Når man ikke har bil, er der langt til Vallensbæk/Hillerød.

Tror ellers Amager kunne tiltrække en del københavnere.