August's tanker

4 møgkatte kan afhentes gratis her på matriklen :GRR:.

En af dem har lige smadret den krukke, som jeg ville bruge til at have mine makeup børster i :doh:.

[QUOTE=Tea;1315189]Jeg er ked af at der ikke vises katte i Plantorama Amager i september.
[/QUOTE]
Det er fordi afdelingen på Amager ikke har nogen dyreafdeling :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1315191]Det er fordi afdelingen på Amager ikke har nogen dyreafdeling :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Tak, det giver god mening.
Det var jeg dog ikke klar over. Havde endda lige lokket ham den søde med. :høhø:

Stadig uden internet, det er flere i afdelingen. De vil sende en tekniker indenfor et par dage :uha:

[QUOTE=Susanne W;1315191]Det er fordi afdelingen på Amager ikke har nogen dyreafdeling :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er jo nok fordi, at det ikke er nyt byggeri, men en uafhængig planteskole, som er solgt til Plantorama.

Enig. Det undrer mig dog, da de slår sig op på at være de største i/på XXX (kan ikke huske om det er Kbh eller Amager),
at de så ikke har fået plads til en dyreafdeling. Igen tror jeg også de kunne trække mange fra Kbh, som ikke orker turen til Hillerød/Vallensbæk.

Så bliver der fugtet af - og den larmer! Jeg kan godt nå at blive ret ør i hovedet, inden den er færdig med at gøre sit arbejde. Og Chili holder sig til sit værelse, selv om hun dog har vovet sig ind i stuen og lige forbi maskinen og ud i køkkenet. Jeg kan godt forstå, hun ikke er begejstret over at være i rum med den. Asani har også valgt, at middagsluren skal foregå i soveværelset.

Heldigvis vurderede skadesservicemanden ud fra sit fugtmåleinstrument, at et par dages affugtning var alt, hvad der skulle til. Og så en afslibning af gulvet. Men ikke noget med at brække gulvet op etc.

[QUOTE=galath;1315238]Så bliver der fugtet af - og den larmer! Jeg kan godt nå at blive ret ør i hovedet, inden den er færdig med at gøre sit arbejde. Og Chili holder sig til sit værelse, selv om hun dog har vovet sig ind i stuen og lige forbi maskinen og ud i køkkenet. Jeg kan godt forstå, hun ikke er begejstret over at være i rum med den. Asani har også valgt, at middagsluren skal foregå i soveværelset.

Heldigvis vurderede skadesservicemanden ud fra sit fugtmåleinstrument, at et par dages affugtning var alt, hvad der skulle til. Og så en afslibning af gulvet. Men ikke noget med at brække gulvet op etc.[/QUOTE]

Stakkels dig og misserne :trøste: Skal den køre hele døgnet?
Men da altid noget, at gulvet ikke skal skiftes, selvom det er surt med alt det bøvl, det alligevel giver med affugtning af afslibning. Håber de fixer det hurtigt :slight_smile:

[QUOTE=galath;1315238]Så bliver der fugtet af - og den larmer! Jeg kan godt nå at blive ret ør i hovedet, inden den er færdig med at gøre sit arbejde. Og Chili holder sig til sit værelse, selv om hun dog har vovet sig ind i stuen og lige forbi maskinen og ud i køkkenet. Jeg kan godt forstå, hun ikke er begejstret over at være i rum med den. Asani har også valgt, at middagsluren skal foregå i soveværelset.

Heldigvis vurderede skadesservicemanden ud fra sit fugtmåleinstrument, at et par dages affugtning var alt, hvad der skulle til. Og så en afslibning af gulvet. Men ikke noget med at brække gulvet op etc.

[/QUOTE]
Har du spildt portvin igen? :yikes:

Gid det var så vel :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1315239]Stakkels dig og misserne :trøste: Skal den køre hele døgnet?
Men da altid noget, at gulvet ikke skal skiftes, selvom det er surt med alt det bøvl, det alligevel giver med affugtning af afslibning. Håber de fixer det hurtigt :)[/QUOTE]

Manden sagde, jeg godt måtte slukke for den om aftenen, når jeg opholdt mig i stuen. Og så sagde han “et par dage”, så jeg satser på, jeg kan slukke for den til weekenden. Det er mest synd for kattene, men de har selvfølgelig flere rum i huset, de kan være i.

For dem, der ikke har set videoerne af oversvømmelserne - og som i øvrigt gider se dem :slight_smile:

Terrassesiden:

//youtu.be/gOrGm_ktWmQ

Foran huset:

//youtu.be/8HkZ2Yhm83E

Uha, alle kattene klistrer til mig i dag … tror de kan mærke, at det er sidste mulighed for at suge en uge dosis nus til sig :S
Og så er der larmende arbejde ude på vejen (startede allerede kl. 06:30 :argh:), som gør dem usikre :venter:

Tilføjelse: Nåh, hvor sødt … manden der larmer ude på gaden kom og bankede på, han så jeg havde vasketøj hængende i haven, så han ville gøre mig opmærksom på at lige om lidt kom han til at sende en støvsky ind over min have :smiley:
Men i morgen bliver der asfalteret derude, de kunne næsten ikke have valgt en værre dag til det … så skal jeg efterlade kattene bange og usikre :S

[QUOTE=Skattekat;1315269]Uha, alle kattene klistrer til mig i dag … tror de kan mærke, at det er sidste mulighed for at suge en uge dosis nus til sig :S
Og så er der larmende arbejde ude på vejen (startede allerede kl. 06:30 :argh:), som gør dem usikre :venter:

Tilføjelse: Nåh, hvor sødt … manden der larmer ude på gaden kom og bankede på, han så jeg havde vasketøj hængende i haven, så han ville gøre mig opmærksom på at lige om lidt kom han til at sende en støvsky ind over min have :smiley:
Men i morgen bliver der asfalteret derude, de kunne næsten ikke have valgt en værre dag til det … så skal jeg efterlade kattene bange og usikre :S[/QUOTE]

Håber du får en god tur. Kan Fru Gårdejer måske gå over og kigge lidt til dem, eller vil det ikke betyde noget for dem… altså tænker om de vil være bange /reserverede overfor hende?

Eller måske en anden der kan kigge til dem?

Det er altså nogle dygtige missedyr jeg har. Vaffel fanger muldvarper og i dag kom Cassiopeia ind med en stor fed vandrotte :thumbup:

[QUOTE=Vipstøsen;1315272]Håber du får en god tur. Kan Fru Gårdejer måske gå over og kigge lidt til dem, eller vil det ikke betyde noget for dem… altså tænker om de vil være bange /reserverede overfor hende?

Eller måske en anden der kan kigge til dem?[/QUOTE]

Jeg tror ikke det ville betyde noget, når det er en fremmed, så jeg håber de er færdige med at larme lige her udenfor, inden jeg kører.
Men nu har begge kattepassere været forbi, for at blive sat ind i sagerne, så det skal nok gå …

Det er sjælden jeg er helt mundlam, men har lige set dette klip og OMG! :yikes:

Stadig uden internet. Der var en tekniker ude idag og rykke i nogle kabler men det hjalp ikke meget. Og nu har de først tid til at se på det på mandag :argh:

[QUOTE=Skattekat;1315280]Det er sjælden jeg er helt mundlam, men har lige set dette klip og OMG! :yikes:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/far-naegter-at-forsoerge-sine-grimme-monsterboern-men-saa-opdager-han[/QUOTE]

Hold da op, det er godt nok en utiltalende mand! Må indrømme, at var det mine børn, så er jeg faktisk ikke sikker på at jeg havde lyst til at de skulle være sammen med den far. Først og fremmeste fordi han tydeligvis ikke bryder sig om dem, og på ingen måde ønsker at have noget med dem at gøre. Hvordan det kan gavne børnene at være sammen med ham, har jeg svært ved at få øje på. Og med den livsindstilling han har, ville jeg også være nervøs for om det var noget han kunne give videre til børnene, og jeg ville godt nok være ked af hvis mine børn voksede op og havde den slags indstilling. :S

[QUOTE=Skattekat;1315277]Jeg tror ikke det ville betyde noget, når det er en fremmed, så jeg håber de er færdige med at larme lige her udenfor, inden jeg kører.
Men nu har begge kattepassere været forbi, for at blive sat ind i sagerne, så det skal nok gå …[/QUOTE]

Hav en rigtig god tur! Jeg håber, misserne ikke savner dig for meget :slight_smile: