August's tanker

Jeg savner dem nok mere, end de mig … håber jeg :S
Jeg kunne ikke falde i søvn i går, så det er ikke mange timers søvn jeg har fået … for asfalterings-holdet var mødt på arbejde kl. 06:30 … igen! :venter:
Kattene er bange og enten gemmer sig, eller går rundt med store forskrækkede øjne :frowning:
Jeg mangler støvsugning på 1. salen, hvor de nu gemmer sig, så der kommer jeg til at genere dem yderligere :surrender1:

Spring det dog over - og hav så en rigtig god tur. :slight_smile:

Nix, det vil jeg ikke gøre mod mine kattepassere, hvis de skal ned på knæ og kigge under ting, for at finde kattene.
Har støvsuget nu og alle har overlevet :ok:
Skal i gang med at pakke … jeg VED, jeg har et sæt regntøj, bukser og jakke … nogen der har en idé om, hvor pokker jeg har gjort af det? :surrender1:

Nu med internet :wehu:

:[QUOTE=Katho;1315294]Nu med internet :wehu:[/QUOTE]

Det forsvinder nok igen; det var jo først mandag det skulle virke… :muhaha:

Du ville jo ikke i haven, så måtte jeg selv skære kanter og rense hæk. To timer på knæ senere var hækken ren, nu skal den lige have en håndfuld lykke…

[QUOTE=HolmeInc;1315295]:

Det forsvinder nok igen; det var jo først mandag det skulle virke… :muhaha:

Du ville jo ikke i haven, så måtte jeg selv skære kanter og rense hæk. To timer på knæ senere var hækken ren, nu skal den lige have en håndfuld lykke…
[/QUOTE]
Kommer du også og tager min hæk? Så skal jeg nok sørge for lykken :tihi:

Køleskabet? :stuck_out_tongue:

Jeg håber, du fandt det. Jeg gætter på, det er godt at have med til Island :slight_smile:

Ahh pis nu så jeg ikke denne før nu og nu er det desværre helt mørkt… Så ærgerligt… :stuck_out_tongue:

Sørens også :tihi:

Hmm mon ikke man skulle bage sig nogle gode kanelsnegle og pizzasnegle i løbet af i dag :? :smiley:

Super god idé!

Du kender adressen, så du kommer bare og afleverer, når du er færdig :wink:

jeg har syndige tanker om brunsviger

Sådan en affugter er supergod, når man vasker gulv. Det tørrer så hurtigt, at man bliver i tvivl om, hvorvidt man har misset et område :rock: Mon også den kan tørre mit vasketøj på rekordtid? :gruble:

Her står den på boller med fuldkornshvedemel, grahamsmel, gulerødder og lidt hvedemel :slight_smile:
Forhåbentlig bliver de gode :smiley:

[QUOTE=Lykke;1315315]Super god idé!

Du kender adressen, så du kommer bare og afleverer, når du er færdig ;)[/QUOTE]
dét dur ikke. Jeg får gæster til til F1 og de bliver vist lidt skuffede, hvis de er væk inden de kommer. Nu har jeg lovet dem friskbagte kanelsnegle i eftermiddag :slight_smile: :tihi:

jeg har haft gæster idag og lavede en skyrkage til dem. Det faldt i god jord.
Men skyrkage med blåbær er jo nærmest ikke en kage - både skyr og blåbær er jo superfoods… (den der halve liter fløde der er i kagen ser vi så bare helt bort fra)
For dem som blev kagesultne så er opskriften her Bastognekage med skyr og blåbær

[QUOTE=HolmeInc;1315333]jeg har haft gæster idag og lavede en skyrkage til dem. Det faldt i god jord.
Men skyrkage med blåbær er jo nærmest ikke en kage - både skyr og blåbær er jo superfoods… (den der halve liter fløde der er i kagen ser vi så bare helt bort fra)
For dem som blev kagesultne så er opskriften her http://myplaceforcakes.com/bastognekage-med-skyr-og-blaabaer/[/QUOTE]

Mmmmm hvor ser den lækker ud! Jeg kommer gerne på besøg ved lejlighed;)

[QUOTE=HolmeInc;1315333]jeg har haft gæster idag og lavede en skyrkage til dem. Det faldt i god jord.
Men skyrkage med blåbær er jo nærmest ikke en kage - både skyr og blåbær er jo superfoods… (den der halve liter fløde der er i kagen ser vi så bare helt bort fra)
For dem som blev kagesultne så er opskriften her http://myplaceforcakes.com/bastognekage-med-skyr-og-blaabaer/[/QUOTE]

Skyrkagen var et kæmpe hit herinde for et par år siden. Mon ikke der ligefrem ligger en opskrift herinde også :slight_smile: Jeg har også lavet den et par gange, og den er god! :savle:

EDIT: Det er vist mere eller mindre den samme. http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=47182

Sidder på arbejde, ser i det mindste ud til at blive en rimelig rolig aften. Og jeg havde en killing med på job, som nu har installeret sig med sin nye familie nede på et af værelserne, hvor hun æder som var hun betalt for det :slight_smile:

Hun er et sludrechatol med den sødeste lille stemme :forelsket: