August's tanker

Skøre kat :argh: det bliver lige et ekstra dyrlægebesøg i dag:surrender1:

[QUOTE=Lykke;1314448]Bimse og europé meget, meget billigt til salg :argh:

Jeg skal nu til bryllup med klomærker og rifter på nakke og arm, og min kam er blevet godt gennemtykket![/QUOTE]

De synes da bare, du skulle have en “conversation starter” med :tihi:

Det er i øvrigt sjovt, at du der engang var bange for katte nu har den slags vilddyr. Jeg har en veninde, som lige har fået kat, fordi kæresten er vokset op med dem og gerne ville have en igen. Og de var på 4 forskellige internater, før de fandt en, hun ikke er bange for:LOL:

Hvad sker der for jeg kan sidde ved symaskinen i fred og ro :uha: Overvejer om der er noget større i gære :smiley:

Be afraid, be very afraid :muhaha:

Chap holder store vaskedag øverst oppe på klatrestativet, Theodor og Fiona snorkbobler, efter 4 timers tumlen i haven i overvejende solskin, på hhv. trappen og en lænestole, Chip mosler rundt på mig og snakker fanden et øre af. Jeg hører sprogquizzen på P1 og indimellem Chips forhællinger klipper jeg min nye kjole.

Kom til at køre til Kølkær stoffer i Hammerum i går. Hold nu kaje en fed butik for en stofmisbruger som mig.
Så hest med gummistøvler kom med hjem. De er lige tilpas fjollede til at de fangede blikket.

Med andre ord en dovnedag hjemme på matriklen.

Vi vil se den på! :smiley:

[QUOTE=HolmeInc;1314456]Kom til at køre til Kølkær stoffer i Hammerum i går. Hold nu kaje en fed butik for en stofmisbruger som mig.
Så hest med gummistøvler kom med hjem. De er lige tilpas fjollede til at de fangede blikket.

Med andre ord en dovnedag hjemme på matriklen.[/QUOTE]

Fedt stof … hvad skal det bruges til?

[QUOTE=Skattekat;1314457]Vi vil se den på! :smiley:

Fedt stof … hvad skal det bruges til?[/QUOTE]

Tak, ja det stof bare måtte med hjem. Det skal bruges til en kjole som får mosgrønne ærmer og en rød og hvidstribet kant ved håndled og i hals.

Arbejdslivet foran en computerskærm skal peppes lidt op. Er ved at sy en kjole med limegrønne æbler med sort hvide stribede ærmer.
Jeg laver en tråd senere når jeg har lidt flere færdige

[QUOTE=HolmeInc;1314458]Tak, ja det stof bare måtte med hjem. Det skal bruges til en kjole som får mosgrønne ærmer og en rød og hvidstribet kant ved håndled og i hals.

Arbejdslivet foran en computerskærm skal peppes lidt op. Er ved at sy en kjole med limegrønne æbler med sort hvide stribede ærmer.
Jeg laver en tråd senere når jeg har lidt flere færdige[/QUOTE]
Nu får jeg helt lyst til at sy tøj … for f*nden Birgit! :venter:

Faldt over instagramsiden hos ham der nu ejer det sted jeg er vokset op (til jeg var 12 år) … det her var udsigten fra vores køkkenvindue: Login • Instagram

Tilføjelse: Taget fra et andet sted på ejendommen: Login • Instagram

[QUOTE=Lykke;1314448]
Jeg skal nu til bryllup med klomærker og rifter på nakke og arm, og min kam er blevet godt gennemtykket![/QUOTE]

Din kam…? :?

Nakkekam :?

Det må da være en hanekam …

Er jeg den eneste der ikke kan se online resultater fra Darak’s udstilling i dag?? Når jeg kigger står der bare “show is starting” øv når man ikke kan komme,men er nysgerrig:)

[QUOTE=Skattekat;1314460]Faldt over instagramsiden hos ham der nu ejer det sted jeg er vokset op (til jeg var 12 år) … det her var udsigten fra vores køkkenvindue: Login • Instagram

Tilføjelse: Taget fra et andet sted på ejendommen: Login • Instagram

Sikke en udsigt, det er sådan noget vi andre kun drømmer om. :hjertekat:

Og jeg skal snart nyde den igen :smiley: … hvis vejret arter sig :kryds:

Dejlig aften i Zirkus Nemo :høhø:
Hvor har vi moret os :tihi:

Der er blevet strintet et sted i stuen … jeg kan lugte det, men ikke finde stedet :argh:

Var ude og gå aftentur med mine hunde, står stille og fanger en pokemon. Toget kører ind og ud af toget stiger en meget meget fuld dame.
Hun går og slingre hen ad vejen, og stiller sig op af en mur. Hun går efter nogle minutter forbi mig og slingre virkelig meget. Jeg beslutter mig så for at følge efter hende.
Ikke sådan på en creepy måde, men fordi jeg gerne ville sikre mig at hun kom godt hjem.
efter 20 minutters gåtur, finder hun endelig en dør hun stopper op ved.
Nu kom næste problem, hun var for fuld til at komme ind af døren. Så jeg gik op ad vejen og vendte om og kom ned mod hende. Jeg spørger hende så om hun har brug for hjælp.
Hun undskyldte mange gange for hvor fuld hun var, mens jeg rodede i hendes taske efter hendes nøgler. Først fandt jeg en nøgle, det var ikke den, så fandt jeg så et bundt nøgler nederst i tasken.
Spørger hende så om det er en af de nøgler, hvor efter hun bruger 10 minutter på at finde ud af det ikke kun var hendes arbejdsnøgle. Hun prøver så at låse sig ind, hvilket ikke lykkedes og jeg låste hende ind.
Hun lovede mig en stor æskechokolade :smiley:
Jeg håber bare hun får sover den brændet ud :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;1314486]Var ude og gå aftentur med mine hunde, står stille og fanger en pokemon. Toget kører ind og ud af toget stiger en meget meget fuld dame.
Hun går og slingre hen ad vejen, og stiller sig op af en mur. Hun går efter nogle minutter forbi mig og slingre virkelig meget. Jeg beslutter mig så for at følge efter hende.
Ikke sådan på en creepy måde, men fordi jeg gerne ville sikre mig at hun kom godt hjem.
efter 20 minutters gåtur, finder hun endelig en dør hun stopper op ved.
Nu kom næste problem, hun var for fuld til at komme ind af døren. Så jeg gik op ad vejen og vendte om og kom ned mod hende. Jeg spørger hende så om hun har brug for hjælp.
Hun undskyldte mange gange for hvor fuld hun var, mens jeg rodede i hendes taske efter hendes nøgler. Først fandt jeg en nøgle, det var ikke den, så fandt jeg så et bundt nøgler nederst i tasken.
Spørger hende så om det er en af de nøgler, hvor efter hun bruger 10 minutter på at finde ud af det ikke kun var hendes arbejdsnøgle. Hun prøver så at låse sig ind, hvilket ikke lykkedes og jeg låste hende ind.
Hun lovede mig en stor æskechokolade :smiley:
Jeg håber bare hun får sover den brændet ud :)[/QUOTE]

Det var da heldigt at det var dig og ikke en mere skummel person hun rendte ind i !!

Sådan en til håret?