August's tanker

4 dage og to vagter tilbage inden ferie. Bare det altså snart var NU :ferie01:

Fnis - jamen kræet havde jo fortalt jer, at han kunne ikke komme ned - godt nok er han en bimse, men han lyver i det mindste ikke :wink:
VH
Susanne

Så er der købt billetter til Givskud d. 23. Vi skal ind og se en løve i øjnene og klø et næsehorn bag øret :thumbup:

Var hos dyrlægen for at købe loppemiddel til kattene - for det tilfælde at det ER dem, der har fået lopper - og dyrlægen har åbenbart skrevet i journalen, at Chili vejer 4,5 kg :klapper:

Det er nok det, hun BURDE veje, men jeg tror, at 6,5 kg mere sandsynligt er truntens vægt. Men jeg må have IKEA-posen frem og have dem vejet. Jeg tror muligvis også, Asani har tabt sig, efter han har fået udeadgang. Det ser desværre ikke ud til at have den samme effekt på Chili.

[QUOTE=MissSophie;1314494]Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med,hvordan jeg kan skrive i en tilmeldingsblanket downloadet fra fd’s hjemmeside.
På forhånd tak:)[/QUOTE]

Hvad er det for en tilmeldingsblanket? :slight_smile:

Det er den blanket til danske udstillinger:)

Jeg vil tro at du ved alle klubberne (man kan i hvert fald ved de to jeg har udstillet i) kan tilmelde online i klubbens eget tilmeldingssystem. Det synes jeg i hvert fald er lettest :slight_smile:

Normalt står der på klubbens hjemmeside hvor det kan gøres. Fx har JYRAK jyrakudstilling.dk, hvor du kan lave en bruger og så tilmelde katte. Katteklubben er den anden, som jeg også ved har online tilmelding.

[QUOTE=MissSophie;1314494]Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med,hvordan jeg kan skrive i en tilmeldingsblanket downloadet fra fd’s hjemmeside.
På forhånd tak:)[/QUOTE]

Det er word-dokumenter, så du skal bruge word eller et tilsvarende program, der kan åbne word-dokumenter.

vh

Andreas

Claus havde åbenbart ikke registreret at jeg sagde 14 kg kattemad, så han så ret sjov ud da jeg kom hjem med det:tihi:

Lykke - i skal da vist have tømret en lille stige / trin / klatre anordning sammen til blondinen så han kan komme ned igen :slight_smile:

Det har vi skam haft planer om siden vi fandt ham :slight_smile:

Kan en killing på et par kg komme ud gennem 5x5 cm masker på hegnet?

Jeg ved ikke men jeg turde ikke tage chancen da jeg fik Theodoristen, så de nederste 60 cm af mit hegn er hønsetråd som er 2×2 cm

Theodoristen har ALDRIG været lille :tihi:

Mhhm, hvor fastmasket er det? Hønsetråd går de gennem uden problemer, men det er også rundt og udvider sig - og så er det jo en halvstor bimse I har jer, dvs. både race og størrelse betyder noget ift om det er en problemstilling :høhø:

Det meste er volierenet, men der er hønsenet to steder fordi vi løb tør…

2 dage og kun én vagt tilbage… :thumbup:

Hvis mis kan få hovedet igennem, kan den også få resten af korpus igennem

Det ved jeg :slight_smile: Men det virker så forkert at stå og mase ham gennem hegnet :høhø:

Så finder han vel ud af, hvor ubehageligt det er og bliver hjemme. :muhaha: