August's tanker

Ja tak, jeg startede også i mandags, glæææææder mig til kunne sove længe i morgen :godnat:

ØJ jeg har sovet dårligt i nat! Faldt tidligt i søvn, så vågnede omkring midnat, og så gik der et par timer inden jeg kunne sove igen. Og så har jeg fået myggestik i massevis, men har ikke flere Alnok, så vågnede igen senere fordi det kløede og kløede - OG oveni det kunne jeg så høre en myg summe… Og så har jeg haft en masse hektiske drømme om at sove over mig og komme for sent… Så man skal tydeligvis ikke gå for tidligt i seng :stuck_out_tongue: Igår gik jeg som sædvanelig lidt halvsent i sent og sov sååå godt :høhø:

SÅ kan det bare blive d. 28 - så er der lynhurtigt fibernet i internetstikket :smiley:
Havde den bedste fridag i går i lang tid - det kostede godt nok på flex’en, men hvor var det skønt bare at have fri en torsdag!!!

Efter vi er blevet mange på kontoret igen i denne uge har mit hoved snurret og gjort ondt efter arbejde, så en fridag var vist liiiige det, der skulle til - ud over den afskærmning, som nu endelig er blevet monteret i onsdags :smiley: (kun 8 måneder senere end det blev lovet…)
Så kan jeg lige koncentrere mig i dag på arbejde og så er der weekend med hundeudstilling i morgen :smiley:

Endelig ferie :ferie01:

Nej vel? … hvem ved, om 3 - 4 år har jeg måske et komplet nyt køkken :rock:

Ellies nyeste påfund?
At åbne skabe, rage alt ud og lægge sig til rette.

Det er sjoooovt! :surrender:

(Jeg må købe børnesikringer - som der længe har været på køleskabet.)

Asani har desværre allerede vænnet sig til, at det er hverdag, så han var meget lysvågen kl. 6 :godmorgen:

De to katunger :dokdok:

Kl 7 mærker jeg at mit ene skinneben er vådt og koldt og der er aktivitet i min fodende…
Aktiviteten var boldspil med en plaskvåd pompom.
Der er Theodoristen der leger mest med dem og jævnligt bliver de druknet i diverse vandskåle.
Heldigvis elsker Fiona at fiske dem op igen.
Fin leg og lad dem da bare, men hold dem ude af min seng især en relativ tidlig lørdag morgen…

De to uskyldige der forsøger at gemme den gule og hvide pompom, men jeg så den godt…:tihi:

Jeg fik lov til at sove til kl 8, da begyndte naboens hund at gø :uha:

Tiden flyver…hvor er de snart store :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Lykke;1314507]James er simpelthen dummere end jeg troede muligt!

Vi har (som nævnt flere gange) et skab ude i gangen, som James kan komme op på men ikke ned igen. Han kalder til man henter ham. Flere har så hårdnakket påstået, at vi bare skulle lade ham sidde, så skulle han nok komme ned!

Han har lige bevist sig uværdig til den tillid, I har vist hans evner… Vi har været væk i et døgns tid. Kom hjem og fandt James oven på skabet - hvor han har været nødt til at tisse, fordi han ikke kunne komme ned :uha: Ved slet ikke, hvad jeg skal sige om det.

Han havde været så super dygtig at tisse lige ved lågerne, så der var tis på alle hylder ned…[/QUOTE]

Er der plads og mulighed for at beklæde nogle hylder som en form for trappestige ved siden af skabet som han så kan benytte når han ikke kan komme ned?
Beklager mit sene svar, men jeg har haft rigtig travlt i restauranten og har ikke haft tid eller overskud til at kigge på KG :slight_smile:

Tja, efter nogle sene aftener er jeg også dybt imponeret over et opkald kl 8,15 om en bordbestilling 14 dage frem i tiden :smiley:

[QUOTE=birtheras;1314786]Er der plads og mulighed for at beklæde nogle hylder som en form for trappestige ved siden af skabet som han så kan benytte når han ikke kan komme ned?
Beklager mit sene svar, men jeg har haft rigtig travlt i restauranten og har ikke haft tid eller overskud til at kigge på KG :)[/QUOTE]

Jeg tror, at jeg har skrevet det tidligere :slight_smile: Men jo, planen har lige fra vi fandt ham været, at vi sætter hylder op, som han kan bruge til at komme ned :slight_smile:

Så kom der styr på kattepassning de dage jeg er væk … skønt :thumbup:
Det bliver sådan en beboerordning, delt mellem to husstande :smiley:

12 km på Reynir i dag. Avs mine sædemuskler - men for filan, hvor var det en fornøjelse at sidde på en hyphest igen :hjerte: Og så var der føl på stutteriet. Ham her er bare 2 dage gammel :wehuu:

:s:surrender1::argh:

Jeg har fået smidt nogle papirer væk, jeg skal bruge NU!
Mit P-kort til handicap-parkering skal fornyes og jeg har været hos lægen for at få en attest … og nu kan jeg kun finde kvitteringen for lægeattesten :S
Jeg har fiset rundt som en skoldet skid, men nix. … ingen papirer dukket op endnu … SÅ stort er mit hus/bil heller ikke :surrender1:
Har tjekket papircontaineren og hentet en skraldepose jeg smed ud i går, men heller ikke det gav pote :surrender1::surrender1:
Kom nu …

Jeg har fået smidt nogle papirer væk, jeg skal bruge NU!
Mit P-kort til handicap-parkering skal fornyes og jeg har været hos lægen for at få en attest … og nu kan jeg kun finde kvitteringen for lægeattesten :S
Jeg har fiset rundt som en skoldet skid, men nix. … ingen papirer dukket op endnu … SÅ stort er mit hus/bil heller ikke :surrender1:
Har tjekket papircontaineren og hentet en skraldepose jeg smed ud i går, men heller ikke det gav pote :surrender1::surrender1:
Kom nu …[/QUOTE]

Har du tjekket køleskabet? Det har du ikke været så gode venner med på det sidste :stuck_out_tongue:

Det er vel ikk så’n at DR fidusen har sendt attesten…det gør de herovre

Det er jo smidt ud, så der håber jeg ikke de ligger :S

Nix, for jeg manglede at udfylde min del …

Er der slet ingen kattegale der har “kønne planter” til ugens konkurrence :tihi:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58285&p=1314809#post1314809