Av av av

Sikke dog en herlig dag jeg har haft. Fri fra arbejde, vejret var herligt (ikke for varmt), kunne sove til jeg vågnede så det skulle jo udnyttes til fulde.

Startede med at male badeværelset og tullede derefter lidt rundt til jeg kunne male anden gang. Jeg kan ikke opholde mig ude når der er for meget sol eller temperaturen er over 25, for jeg bliver lynhurtig dårlig, så derfor passede det jo fint jeg skulle male.
Nå men da jeg var færdig anden gang, var temperaturen så meget nede, at jeg kunne gå ude i haven - SKØØØØØØØØØØØØØØNT - og da vores elskede vapper har ødelagt vores havedam skulle plastikken jo op. Søde vapper havde smidt en masse sten ned i bunden, så de skulle jo først op. Derefter var det alle stenene i kanten der skulle væk. Nå men jeg fik stenene op/væk og fik derefter basinplasten op. Meningen er så at vi graver badekarret ned i stedet for, for det kan hunden nok ikke liiiiige komme til at bide i stykker.
Mens jeg så sad ude på græsset og kiggede på bunken af sten, sad jeg og pillede lidt i kanten, hvor græsset er vokset over en række fliser, og inden jeg havde set mig om havde jeg fjernet græs langs den ene kant. Tjuhej hvor det gik, så det endte med jeg klippede lidt af hækken samtidig. I første omgang ville jeg kun tage toppen af hækken ved aften terassen, men det blev til hele hækken langs den terasse plus oppe ved huset… Jeg var jo så godt i gang.

Nu da jeg har sat mig ned kan jeg godt mærke, at jeg nok har overbelastet min ryg lidt for meget (2 milliarder gange op og ned af stolen, bøjen forover for at samle ikke helt små sten op og bøjet mig forover for at nå hækken på den anden side), for nu har jeg hamrende ondt i ryggen. Bliver ski nok nødt til at tage en pille inden sengetid for ellers tror jeg ikke jeg får sovet i nat.

Beklager mit kedelige indlæg, men skulle bare lige pylre lidt

åhhh din stakkel…det er hvad man får ud af fysisk arbejde… -høhø føler med dig… -høhø

-høhø Næste gang du får denne trang, til at lave en masse -lyside så skynd dig at sætte dig ned, tænd din PC og slap af -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Du er en bette klovn -joker men det er der ikke noget nyt i, du passer ALDRIG på dig selv…hvem skal jeg nu drikke shots med i morgen om jeg må spørge.-skål …jeg mener, for en gang skyld, skal Karsten køre, og så er du på smertestillende din -dinklaphat

-rækketunge -rækketunge -rækketunge

Nå okay da.

Søde bette ven, kan du nu passe godt på dig selv, så vi rigtigt kan hygge os i morgen. -HUG

Ja, arbejde er roden til alt ondt, og jeg hopper selv i med begge ben. Heldigvis har jeg en god kiropraktor der kan trykke tingene på plads, når jeg igen, igen laver for meget havearbejde ad gangen.
Håber det hurtigt går over -jegkrydser

IIIIIIIIHHHHHHH Anne sikke aktiv du er, jeg har da en del der godt kunne bruge en meget aktiv hånd -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs

Hvis nu du skulle få den ekstreme energi igen -jegfejerforegen -jegfejerforegen -hahaha -kattedans -hopla -hopla -HUG -HUG

-lyside uhhhhh du skulle se min have lige nu efter alt det regn vi har fået…her kan du simpelthen få styrret dine lyster med hensyn til klipning og jeg tror godt jeg kan love dig at det ikke er klaret på en dag… -høhø altså hvis du simpelthen ikke kan finde andre steder at klippe… -høhø

jeg er den lykkelige ejer af en massagestol hvis du skulle få brug for det - den står hos mig i Ishøj

Knuser

YYYYNK men og¨så en masse ros, hvor har du nået meget og været tygtiiiig [bigloony]

Tak tak alle sammen… Har så taget jeres råd til mig og lavet ABSOLUT minimum i dag. Har stadig en smule ondt men slet slet ikke i samme grad - og slet ikke så galt jeg skal tage piller for det.

Søøøøøøøde Lone. Jeg troede du havde læst jeg ikke kommer til sommerfesten. Jeg lovede for lang tid siden at komme til premieren på det stykke han har skrevet, og da det er i morgen må jeg indrømme jeg jeg vælger ham. Beklager rigtig meget for ville bestemt gerne have været med (veeeeeeeeed jo de fester Vibs og Gert holder er temmelig underholdende)