B-Kat

Jeg har nu officielt fået mig en B-kat…

Når mennesker kan være A eller B mennesker, så kan dyr vel også…

Stod op imorges og satte mig ind i stuen. Lillepigen lå midt i sofaen og sov.
Tror i hun gad at vågne ? Næææ nej… Mor her gik i bad osv - og hun sov videre…

Da jeg havde været oppe i ca halvanden time ville hun dog gerne op og ud… Jeg åbnede døren - hun kiggede ud på sneen - og gik så ind i sengen og sov videre…

Hermie er en heldags sovende kat :slight_smile: det bedste er bare at ligge ned og se mor arbejde :slight_smile: Men tilgengæld. Sparta… Kommer jeg til at vende mig om natten tror hun vi skal op, når jeg står op er hun oppe med det samme, også er hun forresten også vågen hele natetn :smiley:

Årh en B-kat… :wehuu:

Min største drøm… :tihi:

Herhjemme bliver jeg vækket hver eneste morgen (også om søndagen:venter:) kl. 7.30… :doh: Det er alt for tidligt synes jeg… hehe…

[quote=Maria-Amalie;498487]Årh en B-kat… :wehuu:

Min største drøm… :tihi:

Herhjemme bliver jeg vækket hver eneste morgen (også om søndagen:venter:) kl. 7.30… :doh: Det er alt for tidligt synes jeg… hehe…[/quote]

Jep :tihi:

Og hun sover stadig :wink:

hihi, jeg har C katte tror jeg :smiley:

EJ, nu går dem og jeg meget sent i seng om natten - ofte 3-5 stykker om morgen …
Og de sover ofte til 13-15 stykker :smiley:

Dog er der nogen undtagelser - Men den er aldrig tidligere end kl. 10 :smiley:

[quote=Babyrex;498458]Jeg har nu officielt fået mig en B-kat…

Når mennesker kan være A eller B mennesker, så kan dyr vel også…

Stod op imorges og satte mig ind i stuen. Lillepigen lå midt i sofaen og sov.
Tror i hun gad at vågne ? Næææ nej… Mor her gik i bad osv - og hun sov videre…

Da jeg havde været oppe i ca halvanden time ville hun dog gerne op og ud… Jeg åbnede døren - hun kiggede ud på sneen - og gik så ind i sengen og sov videre…[/quote]

Dem har jeg fire af! Nanoq er ikke B kat - han er kølekat for det står der på hans kontrakt og det er Brita selv der har skrevet det… Tara er knap så fin - hun er kun kælekat… :tihi:

[quote=Babyrex;498458]Jeg har nu officielt fået mig en B-kat…

Når mennesker kan være A eller B mennesker, så kan dyr vel også…

Stod op imorges og satte mig ind i stuen. Lillepigen lå midt i sofaen og sov.
Tror i hun gad at vågne ? Næææ nej… Mor her gik i bad osv - og hun sov videre…

Da jeg havde været oppe i ca halvanden time ville hun dog gerne op og ud… Jeg åbnede døren - hun kiggede ud på sneen - og gik så ind i sengen og sov videre…[/quote]

1hehe skønt :wehuu:

Nanoq betyder isbjørn og derfor er han kølekat.
Det var være da jeg skrev i Le-Anders kontrakt at han ikke havde fået ormekud:tihi: (eller havde, kan ikke huske det) :høhø:

Hehe - du ser da også alt jeg skriver om dig :slight_smile: Øje som en høg! Det må være af at dele hjem med Habibi og co:-)

[quote=Maria-Amalie;498487]Årh en B-kat… :wehuu:

Min største drøm… :tihi:

Herhjemme bliver jeg vækket hver eneste morgen (også om søndagen:venter:) kl. 7.30… :doh: Det er alt for tidligt synes jeg… hehe…[/quote]

Vi kan da godt bytte. Har en der mener, at han lige skal tjekke om jeg stadig er levende der omkring 04.30…

Ja her i hytten er det også deromkring ‘man’ står op.:snorker:

:hjertehop::hjertehop:

Silke er også en B-kat…

Hun sover det meste af dagen, kun lige afbrudt af sine faste ritualer med lige at gå et par runder, spise og drikke lidt - og så sover hun igen.

:hjerte::hjerte:

Men om eftremiddagen ved 17-tiden og om aftenen ved 23-tiden, dér er hun frisk - så der leger vi.

Hun er også på vej til de 11 år, så hun er en lidt ældre dame.

:wehuu::wehuu:

Jeg ved ikke helt, hvad mine katte er…
Vækker mig om natten og er også vågen, når Lasse skal op, men lægger sig igen, når han er taget på arbejde og putter med mig…:hjertehop:

[quote=Lotte;498520]hihi, jeg har C katte tror jeg :smiley:

EJ, nu går dem og jeg meget sent i seng om natten - ofte 3-5 stykker om morgen …
Og de sover ofte til 13-15 stykker :smiley:

Dog er der nogen undtagelser - Men den er aldrig tidligere end kl. 10 :D[/quote]

SKØNT!!

Min går selv iseng omkring midnat… Hvis vi sidde oppe der, plejer hun at rende rundt i en halv time og se træt ud, så vi kan gå i seng. Men bliver vi oppe, så ligger hun sig i hendes kurv og sover…

[quote=Babyrex;498494]Jep :tihi:

Og hun sover stadig ;)[/quote]

Snyd… :argh:

:tihi: Tror bare jeg beholder min A-kat… :ups: Men synes altså stadig det er tidligt at blive vækket… Især efter en by tur… :venter:

Men hvis jeg har en A-kat… Hedder din så en A+ kat…? :gruble::tihi:

Mine står op når jeg står op… På forskellige tidspunkter, de vækker mig heldigvis ikke.

Omend de kan være lidt svære at smide i seng. :høhø: Som regel vil de hellere lege når jeg skal puttesove.

Hvad Buster er ved jeg ikke - men han står aldrig op før mig;-)
Det sker nogle ganske få gange om året at han vækker mig, men ellers sover han indtil jeg står op. Og sådan har det altid været.
Og om aftenen lægger han sig til at sove når jeg ser TV, ofte går han så i seng sammen med mig, og sover videre ed siden af mig, men nogle gange sover han videre inde i stuen, og lusker først ind i sengen i løbet af natten.