Babby......den eneste ene

Hejsa Alle…

Som nogen af Jer måske husker - så fødte en af mine hunkatte ved kejsersnit og mistede 8 ud af 9 killinger…

Babby - som kun lystre ved navnet Baby…ha ha…hvor for mon :-)…mor’s lille baby…er nu ved at være en smuk ung dame med et meget specielt og bestemt udtryk…

Hun er super kælen og overforkælet af alle de andre katte…som på en eller anden måde lade hende gøre alt ved sig…bide i ørene og halen…ect…ha ha…

Her er et par billeder af tøsen…som virkelig forstår at blive beskidt…og hendes far…ja det kan han ikke løbe fra…VEL :slight_smile:

Anna

Wauuu for et udtryk - hun er da helt fantastisk :hjerte: :hjerte:

Og farmand i vinterfrakke :slight_smile:

yeps…og hvilken vinterfrakke…vi har også truet ham med en tur til frisøren hvis ikke han snart stopper med at sætte pels…ha ha

anna

Hun er virkelig smuk :wehuu:, som snydt ud af næsen på sin far :tihi:

Nejnejnejnej!! Hun er da umådelig lækker! :wehuu:
Jeg kan ikke tåle at se sådan nogle billeder - nu kan jeg jo ikke tænke på andet end hende. :s:høhø:

Hvor er hun dejlig:wehuu: og hvor er hun allerede rå.
Som snydt ud af næsen på farmand.
Godt at du fik lov til at beholde hende.
Hilsen Lisbeth

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
:inlove:-love:inlove:-love:inlove:-love:inlove:

Hejsa Lisbeth…

Ohhhhh…der ramte du mit ømme punkt…min mand har givet mig et valg…mor eller datter…vi har desværre - men fornuftigt nok…et max antal af katte som vi mener er forsvarligt at have på vores knabt 200 m2 og som vi mener at have råd til at fodre - tid til at nusse samt til at betale for hvis uheldet skulle være ude og weekend besøgt var hos Dr. dyr …
Og misse mor kan - siger dyrlægen - sagtens få flere killinger…

Knus og snøft…så jeg nyder de 15 uger jeg får med hende…i fulde drag…:slight_smile:

Sikken en skøn pige og farmand med.

[quote=antocat;319397]Hejsa Lisbeth…

Ohhhhh…der ramte du mit ømme punkt…min mand har givet mig et valg…mor eller datter…vi har desværre - men fornuftigt nok…et max antal af katte som vi mener er forsvarligt at have på vores knabt 200 m2 og som vi mener at have råd til at fodre - tid til at nusse samt til at betale for hvis uheldet skulle være ude og weekend besøgt var hos Dr. dyr …
Og misse mor kan - siger dyrlægen - sagtens få flere killinger…

Knus og snøft…så jeg nyder de 15 uger jeg får med hende…i fulde drag…:-)[/quote]

Uha, ja den plads.
Havde jeg dog bare lidt plads, er helt vild med hende.

Men vi er jo nødt til at se fornuftigt på det hele-desværre…
Hilsen Lisbeth

:tihi:Hej Nej det er da " fars pige"

Ja ikke conni…det kan han ikke løbe fra…hun er som snydt ud af næsen på ham…hmmm mærkeligt ordsprog…
anna

Hold da op hun er LÆKKER:wehuu::wehuu:

Kodeordet ER dispensation :rock:
Du giver den blot til dig selv og vupti behøver du ikke vælge fra men istedet vælge :thumbup:
Hendes udtryk er helt fantastisk…tænk at være en så bette pubæ og så se SÅ rå ud :uha::wehuu:

AMA’R…har IKKE kigget efter hvad hun er ud af og hvilke linier, men jeg vil vædde på jeg godt ved det :tihi:

åh åh jeg er forelsket :wehuu:

Så kan man da vist ikke se mere fræk, sød og nuttet ud samtidig.:wehuu::wehuu:
Knus Elin

Brita…må jeg så høre…og nu ikke snyde…
:wink:
anna

:ups: jeg har kigget nu…jeg gættede forkert :ups:

Hejsa Brita…

Må jeg så høre hvem du havde i tankerne…:-))

anna