Bachs Blomster remedier

Jeg ser produktet anbefalet mere og mere, og det er sådan set fint nok.

Inden man bruger det bør man dog sætte sig ind i det, og man bør kun købe det hos en godkendt og uddannet terapeut.

Her kan interesserede finde disse terapeuter i hele landet samt læse om forsigtighedsreglerne ved brug.

http://www.vifab.dk/alternativ+behandling/behandlingsformer/bachs+blomstermedicin

MVH Helle

Jeg er hverken godkendt eller uddannet, men selvlært. Jeg har haft hele serien siden 1991 og har haft meget gode erfaringer med remedierne. Man kan intet skade med dem, der er ingen bivirkninger. Det eneste negative jeg kan komme på er “ingen virkning” eller en forstærkning af symptomerne i begyndelsen af behandlingen. Bachs Blomsterremedier er ikke målelige hvis man forsøger at undersøge indholdet. Det virksomme “stof” er energisvingninger og ikke noget fysisk måleligt. Det er hvad mine mange års erfaringer med dem viser og hvad jeg har læst mig frem til og har fået fortalt.

Jeg har købt det i Matas, har brugt det på en hunkat der var urolig når hun lå ved killingerne, det virkede men virkningen var kortvarig, jeg går ud fra det virker forskelligt på dyr/mennesker, det gode er at det er uskadeligt.

Ja jeg er heller ikke uddannet men har med held brugt Bachs i mange år, både til mig selv, mine katte og da osse andres katte, nogle med større held end andre fordi det er nødvendigt at folk virkelig kan “læse” deres katte, og jeg har heller ikke oplevet noget værre end ingen virkning, men ja jeg har brugt tid på at læse bøger om brugen, både til mennekser og dyr

Jeg ved ikke lige om man kan sige, at det virker forskelligt på dyr og mennesker. Remedierne gør det, at de går ind og afbalancerer den “sjæls-ubalance” der er - hvis man altså tager det remedie, der er brug for.

Min erfaring er at det virker bedst på mennesker, der som person er sensitive og at det ikke kan betale sig at tage det, hvis man er modstander af det. En positiv eller neutral indstilling er en forudsætning for, at man få et godt resultat.

Nogen mener, at når indholdsstoffet ikke kan måles, så er det “troen der flytter bjerge”. Til det kan jeg så sige, at jeg ikke tror, at nogle af de katte og hunde jeg har prøvet det på, har nogen forudfattet mening om den slags.

Jeg deler gerne min viden, men har absolut ikke som formål at skulle overbevise nogen. Det er min tid alt for kostbar til :slight_smile: