Back on track.. eller no get ;)

Bare et lille hej fra mig - jeg har været aktiv i katte verdenen siden 2004, men har de sidste to år haft en svær tid, og har derfor været lidt ude af det hele, inkl. de fleste forums :slight_smile:

Nu er jeg dog langsomt ved at komme til kræfterne igen, og tænkte på så småt at følge lidt med her og der igen :rock:

For dem der ikke kender mig, er jeg Mette - bor sammen med Jakob i eget hus med en dejlig stor indhegnet have. Vi har syv Maine Coons og her igår hentet os verdens sødeste Selkirk Rex i Tyskland :hjerte:

Vi har udstillet mere end vi gør pt, men startede i FiFe, men vi er faldet for TICA og konceptet der, så det vil være der man møder os mest :slight_smile:

Udover det elsker jeg musik (helst rock ;)) og online gaming som World of Warcraft :stuck_out_tongue:

Velkommen tilbage. :heya:

Heeeeyyy Mette! :kram:
Godt at se dig!

Velkommen tilbage så :slight_smile:

Velkommen tilbage. Hvor er det godt at se dig igen.

:heya: Velkommen tilbage :slight_smile:

Skønt at se dig på banen igen :thumbup:

Glæder mig til at følge den lille ny charmetrold :hjerte::hjerte:

Der har vi jo Mette - velkommen tilbage og tillykke :flag: med den lille ny. :smiley:

Velkommen tilbage til overfladen Mette :blomst:
Og tillykke med det nye familiemedlem :smiley:

Hej Mette

Velkommen tilbage :velkommen: Dejligt at høre at der nu er mere overskud i dit liv igen :slight_smile:

Velkommen tilbage :slight_smile:

:heya:

:velkommen: tilbage Mette!

:welcome: tilbage til kattegale.

Uh så mange kendte ansigter yay :smiley:

Sveske! Tillykke med krølledyret! :hjerte:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen tilbage, dejligt at se dig herinde igen og tillykke med den lille ny :slight_smile:

Daaaaws Mette, velkommen tilbage :hop:

Velkommen tilbage :slight_smile: