Badeandens oldebørn

Killingerne blev fotograferet i sidste uge, hvor de blev 7 uger.

Bold&Boisterous - eneste hankilling.

Sweet&Precious - den aller mindste killing, men det har hun taget revanche for er har spist sig større end en af sine søstre.

Hun har simpelthen det skønneste udtryksfulde ansigt.

Hun er også ved at blive en lille bisse.

Fast&Furious - er nu blevet den mindste, men er ikke mindre livlig af den grund.

Loud&Curious - den største pige. Hun er ikke så højlydt længere, men mon ikke det kommer igen.

Iskra - burde være med i de unge mødre! Badeællingens bror Billy bragte hende i uføre alt efter at de havde været kærester i kort tid. Men bare fordi, at man er blevet mor betyder det ikke, at man er færdig med at lege.

Det er farligt, at fotografere Korat killinger, for sidste gang flyttede der en badeælling ind.

Hov. Jeg glemte helt fælles billedet. :surrender1:

Der bliver holdt godt fast. :tihi:

Hvor er de da ualmindelig dejlige alle 4 - slet ikke til at stå for :hjerte:

Gad vide hvilken der flytter hjem til dig og “ænderne” ? :tihi:

Hvor er de da ualmindelig dejlige alle 4 - slet ikke til at stå for :hjerte:

Gad vide hvilken der flytter hjem til dig og “ænderne” ? :tihi:

[QUOTE=Eva;1290573]Hvor er de da ualmindelig dejlige alle 4 - slet ikke til at stå for :hjerte:

Gad vide hvilken der flytter hjem til dig og “ænderne” ? :tihi:[/QUOTE]

Ikke nogen, for alle hunkillingerne er solgt og jeg har slet ikke plads til flere.

Hvordan er de søde :slight_smile:

Og lad nu være sådan en korrat fylder da ikke alverden, du har fint plads til en mere :høhø:

Hvordan er de søde :slight_smile:

Og lad nu være sådan en korrat fylder da ikke alverden, du har fint plads til en mere :høhø:

Hvor er de nuser - jeg er også vild med Sweet…'s ansigts udtryk - navnene passer godt til dem lyder det også til :høhø:

Hvad siger Fanny til sin nye titel?

De er altså nogle lækre nogle :savle:

Det er godt nok et dejligt kuld :slight_smile: Og godt der findes farvede velcrohalsbånd til den slags :slight_smile:
VH
Susanne

:wehuu: Hvor er de bare skønne, og slet ikke til at stå for! :love2:

Hvor er de skønne… der er sikkert fuld knald på hele tiden :slight_smile:

[QUOTE=louiseogbuster;1290581]Hvad siger Fanny til sin nye titel?

De er altså nogle lækre nogle :savle:[/QUOTE]

Det har jeg ikke fortalt hende, :surrender1:for hun bryder sig ikke om at være bedstemor. :arrig: Hun vil hellere være tante. :tihi:

Oddy er meget stolt af sin søn, der sådan kan lave fiiiiine babyer :hjerte:

De er simpelthen drøncharmerende lige nu… selv om “Rød” er ved at udvikle sig til lidt af en stædig Satan :smiley: Damn - hun fik afløb for nogle jagtinstinkter, da jeg besøgte dem igår! mine arme fødder og ankler…

Hende her kan jeg ikke stå for :wehuu: men de er skønne allesammen.

[QUOTE=DK Lindvig;1290731]Hende her kan jeg ikke stå for :wehuu: men de er skønne allesammen.

[/QUOTE]

Hun er klart den mest fotogene af killingerne og jeg har SÅ mange søde og charmerende billeder af hende. :love2: :thumbup: