Bader du hvert år i Danmark?

Bader du hvert år i Danmark - uanset temperaturen. :? :?

Som ung gjorde jeg - ligesom jeg kunne ligge på en strand 10 timer.
Jeg soler mig ikke mere.

Jeg synes, at det er for farligt. :frowning:

[quote=Mona Jensen;223356]Bader du hvert år i Danmark - uanset temperaturen. :? :?

Som ung gjorde jeg - ligesom jeg kunne ligge på en strand 10 timer.
Jeg soler mig ikke mere.

Jeg synes, at det er for farligt. :([/quote]

Jeg ville gerne - elsker at være i vandet, men min figur forbyder mig at vise mig i badetøj.

Jeg har stor respekt for dem, der er ligeglade, men jeg KAN bare ikke overvinde mig selv.

:ikkemig::ikkemig::ikkemig::ikkemig:

[quote=Mona Jensen;223356]Bader du hvert år i Danmark - uanset temperaturen. :? :?

Som ung gjorde jeg - ligesom jeg kunne ligge på en strand 10 timer.
Jeg soler mig ikke mere.

Jeg synes, at det er for farligt. :([/quote]

Jeg bader i Danmark når temperaturen er til det :slight_smile: Den skal helst være på 20+ :smiley: Det er så skønt og forfriskende :thumbup: Jeg er ikke solbader - har været det, men har fået nogle små forstadier til hudkræft i ansigtet som jeg skal have fjernet til september. Det har gjort at jeg har ændret adfærd mht. soldyrkning :slight_smile:

Jeg tror ikke jeg var i vandet sidste år, men har været på stranden 2 gange i år :ok:

Når vejret er rigtig varmt, så er det skønt at tage en dukkert … men gider ikke hvis solen ikke skinner.

NEJ… Det er sgu for koldt…

Jeg gør det kun hvis solen har stået på i flere dage og bare har bagt på vandet - ellers er det simpelthen for koldt…

Men jeg vil gerne ligge på stranden sammen med en veninde :slight_smile:

Kære Mie…

Det kan jeg godt forstå :slight_smile:
Jeg ønsker dig held og lykke med dine operationer. :slight_smile:

jeg bader aldrig nogensinde i havet el i en sø osv.
syntes hav-vandet bliver mere og mere ulækkert år for år.

derimod ka jeg ikke stå for en swimming-pool og har jeg mulighed for at springe i en sådan er jeg helt vild og ikke til at styre på 20 tønder land, der blir jeg som barn igen og udvikler mig til en kæmpe vandhund

Jeps- vi har badet jævnligt siden den 24 maj i år. Nu bor vi så også kun 4½ km. fra stranden, så vi køre lige ned og bader og så hjem igen.
Vi har altid badet om sommeren.

Ja under bruseren, ellers ikke :høhø:

Det er jo lige før at der kommer isbjerge forbi ude ved stranden :fryser:

Det er snart mange år siden at jeg har badet ved stranden, er bare så kuldeskær, vandet skal helst boble lidt i vandkanten for at jeg kan få mig selv til at hoppe i.
Hilsen Lisbeth

h

[quote=birtheras;223394]Ja under bruseren, ellers ikke :høhø:

Det er jo lige før at der kommer isbjerge forbi ude ved stranden :fryser:[/quote]

:klapper::klapper: :klapper:

Den er go’

[quote=Coon Danica;223398]er bare så kuldeskær, vandet skal helst boble lidt i vandkanten for at jeg kan få mig selv til at hoppe i.
[/quote]

Dani er også kuldskær- her er løsningen: :høhø:

Åh, jeg ville sådan ønske at jeg kunne. Nogle gange er der bare ikke noget bedre en sådan en dukkert! :thumbup: Som barn boede jeg få kilometer fra stranden, og nærmest da min bror og jeg kunne gå, startede vi til svømning, så vi kunne få glæde af stranden.

Meeeen. Som teenager udviklede jeg en panisk angst for fisk. :S Jeg kan simpelthen ikke gå i noget som helst vand, medmindre jeg er 100% sikker på at jeg ikke støder på en fisk. :frowning: Hvilket jo selvfølgelig er umuligt i havet…

Det er altså fjollet. Men jeg prøver at komme over angsten. Nu kan jeg se på fisk - på behørig afstand, ganske vist - uden koldsved og hjertebanken. :smiley:

Så jeg håber da at det lykkes inden for nogle år. :slight_smile:

[quote=Tea;223514]Åh, jeg ville sådan ønske at jeg kunne. Nogle gange er der bare ikke noget bedre en sådan en dukkert! :thumbup: Som barn boede jeg få kilometer fra stranden, og nærmest da min bror og jeg kunne gå, startede vi til svømning, så vi kunne få glæde af stranden.

Meeeen. Som teenager udviklede jeg en panisk angst for fisk. :S Jeg kan simpelthen ikke gå i noget som helst vand, medmindre jeg er 100% sikker på at jeg ikke støder på en fisk. :frowning: Hvilket jo selvfølgelig er umuligt i havet…

Det er altså fjollet. Men jeg prøver at komme over angsten. Nu kan jeg se på fisk - på behørig afstand, ganske vist - uden koldsved og hjertebanken. :smiley:

Så jeg håber da at det lykkes inden for nogle år. :)[/quote]

Og krabber, blev nær fanget af tidevandet som barn på en revle pga angst for krabber :S

Jeg ELSKER at dykke - med flaske naturligvis… - for der kan jeg se hvad der sker omkring mig, og jeg er "beskyttet af udstyret… :thumbup:

Men… :blegne:

  • Jeg tør ikke bade ved stranden længere… Jeg er blevet alt for bange for fisk der nipper, krapper der hapser (Eller bare tanken om at træde på den -what) brandmænd der brænder, vandmænd der er ulækre, rejer der stikker… you name it…
  • Åh ja, og er vi ude på åbent vand, så er jeg overbevist om at der kommer en kæmpe haj og æder mig hel hvis jeg hopper i vandet, eller en kæmpe blæksprutte der trækker mig ned i mørket… -what

Sådan føler jeg, når jeg ikke kan se 100% hvad der sker under overfladen, og når jeg ikke er “beskyttet” af min dykkerdragt…

Jeg VED godt at det er tåbeligt, men det kan jeg ikke overbevise mig selv om når jeg står og overvejer at gå i vandet… :S

Pool derimod ELSKER jeg! :thumbup:

:rock:Jeg prøver i hvert fald! :rock:

Jeg elsker at bade - derfor synes jeg også det er kanon morsomt at mit kinesiske stjernetegn er en vandhund :tihi:

Da jeg var lille skulle jeg med vold og magt hives op af vandet når mine læber var blevet blå Gg

Som sagt - elsker vand! Men synes badevandet var en smule køligt sidste gang. 18 grader.

Kommer det fra pigen der hoppede i havet fra middelgrunden i januar måned for ½ l. coca cola :klapper:

Jeg har som regel badesko på i vandet- der er mange krabber på vores strand, men det generer mig så ikke, da jeg som regel svømmer og ikke går. Drengene og deres dykkerbriller behøver dog ikke, at fortælle os andre om krabber og deres str. hele tiden. :stuck_out_tongue:

Jeg har kun en fobi mht. vandmænd, men arbejder på sagen. Jeg kan simpelthen ikke ha`, når man svømmer og så hånden ramler ind i den der klump gele- Klask. GYS ! :S

[quote=Rimmen;224463]Jeg ELSKER at dykke - med flaske naturligvis… - for der kan jeg se hvad der sker omkring mig, og jeg er "beskyttet af udstyret… :thumbup:

Men… :blegne:

  • Jeg tør ikke bade ved stranden længere… Jeg er blevet alt for bange for fisk der nipper, krapper der hapser (Eller bare tanken om at træde på den -what) brandmænd der brænder, vandmænd der er ulækre, rejer der stikker… you name it…
  • Åh ja, og er vi ude på åbent vand, så er jeg overbevist om at der kommer en kæmpe haj og æder mig hel hvis jeg hopper i vandet, eller en kæmpe blæksprutte der trækker mig ned i mørket… -what

Sådan føler jeg, når jeg ikke kan se 100% hvad der sker under overfladen, og når jeg ikke er “beskyttet” af min dykkerdragt…

Jeg VED godt at det er tåbeligt, men det kan jeg ikke overbevise mig selv om når jeg står og overvejer at gå i vandet… :S
[/quote]Undskyld men :tihi: … Jeg griner kun fordi jeg har det på helt samme måde, borset fra jeg slet ikke tør dykke heller.

Jeg går kun ud hvor jeg kan se bunden HELE tiden :slight_smile: Dvs. jeg går ofte ikke ret langt ud:-) Men jeg er også blevet brændt af en brandmand som barn!

Jeg bader kun når vandet er varmt og tager kun på stranden for at bade/finde ting, kan ikke holde ud bare at ligge og sole mig i flere timer - gab!

[quote=Buffy;224470]Jeg har som regel badesko på i vandet- der er mange krabber på vores strand, men det generer mig så ikke, da jeg som regel svømmer og ikke går. Drengene og deres dykkerbriller behøver dog ikke, at fortælle os andre om krabber og deres str. hele tiden. :stuck_out_tongue:

Jeg har kun en fobi mht. vandmænd, men arbejder på sagen. Jeg kan simpelthen ikke ha`, når man svømmer og så hånden ramler ind i den der klump gele- Klask. GYS ! :S[/quote]
Åh Cia, tro mig når jeg siger at det er værre at svømme/dykke igennem en stor masse af brændmænd - selvom man har dykkerdragt på… for sådan en dækker ikke ansigtet helt - AVS! :uha:

Nej, brandmænd kan godt få mig til, at holde mig væk fra vandet. Vi var i en dag, hvor der var temlig mange vandmænd og det var vist også en gyser for Dani- han havde godt nok dykkerbriller på, men de kom jo meget tæt på hans ansigt. :tihi:

Nå, men vi har været i vandet igen i dag. Der var mange bølger, så det var sjovt. :stuck_out_tongue:

Alle herrene i familien har jo fået våddragte nu- de er jo billige i Harald Nyborg lige pt. Vi mangler lige at finde en i børnestr. til Blanca og jeg må vente til næste år, hvor min kæmpemave forhåbenligt er væk igen. :stuck_out_tongue: