Bader du hvert år i Danmark?

Nej jeg bader ikke hvert år i Danmark. Faktisk er det flere år siden det er lykkes os at komme på ferie i Danmark mens der ha været badevejr. Men nu tager vi afsted d 1-8 august til Nr.Lyngby så der håber jeg på at komme i vandet.

Nej jeg bader ikke ( kun i brusebad)

Grunden er flere ting - bla. skræk for fisk og krabber, vandmænd og brandmænd.

Den største grund er nok at jeg ikke vil byde de omkringbadende sommergæster at vise mig i badedragt.

Så jeg sopper ligeså stille i vandkanten imens jeg ønsketænker mig liggende ude i det dejlige lune vand

Hilsen Sanne

Sidste år var jeg i vandet i april måned med en veninde, det var dælme koldt, tror jeg aldrig nogensinde jeg gør igen xD

Ja jeg bader stort set hver dag med kun ganske få undtagelser - og det er hele året rundt :slight_smile:

:tihi::tihi:

Den lå lige for Mona:høhø:

Jeg tager altid bad i Danmark, er lidt bøvlet at rejse udenlands hver dag, bare for at gå i bad.:):):slight_smile:
Nej pjat, jeg bader aldrig, men jeg elsker at gå ved havet og blive blæst godt igennem.
Knus Elin

[quote=Ribemis;224565]Nej jeg bader ikke ( kun i brusebad)

Grunden er flere ting - bla. skræk for fisk og krabber, vandmænd og brandmænd.

Den største grund er nok at jeg ikke vil byde de omkringbadende sommergæster at vise mig i badedragt.

Så jeg sopper ligeså stille i vandkanten imens jeg ønsketænker mig liggende ude i det dejlige lune vand

Hilsen Sanne[/quote]

Vandmand er da deeeejlige :wehu: