(Bæklunds) Jack

I dag tog gemalen så fri fra job og turen gik til Hjørring hvor vi skulle op på internatet Bæklund, et rigtig hyggeligt sted og en rigtig sød dame som var klar til mange spørgsmål om den skønhed vi de sidste dage har ventet på skulle neutraliseres.

Vi faldt over Jack på deres hjemmeside, han var der i pleje ved plejefamilien i Brønderslev men trods ihærdige forsøg på at finde hans familie, så har ingen meldt sig som ejer efter 5 uger…

I går gik turen så til dyrlægen og senere til Bæklund, hvor han har været til i dag hvor vi hentede ham og vi regnede med en lille killing da dyrlægen igår skønnede ham til og være fra 1/8 pga. tænderne - men han er allerede en flot kraftig dreng på 4 kg :inlove:

Lige nu ligger han på vores spisebord og er ved at lege med en catnip hørmer, mens Tutsie forsøger at være med, Boromir har hilst på ham og gik så hen for at sove, så gruer ikke så meget for hvordan samføringen skal gå.

Men her et billede af vores skønne nye misling Jack -love

MVH
Gitte

Tillykke med ham :slight_smile:

Fantastisk farve hans lyserøde snude har - kontrasten giver ham et rigtig skønt udseende :hjerte:

…og eyeliner også :inlove:

Stort tillykke med ham.
Han er en meget smuk mis.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med den smukke dreng - ham faldt jeg også for, da jeg var inde og kigge på Bæklunds hjemmeside.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hold da op, hvor er han smuk :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er han dog kær -love…

Kan se de har en Freja-look-alike også -fin

Hvor er han fin :wehuu:

Til lykke med ham. Hvor er han dog smuk og dejlig :wehuu:

:wehuu: Åh han er fin!

Tillykke med ham -og det er da skønt, at sammenføringen tilsyneladende er gået så smertefrit.

Hilsen Jette.

SIKKE en køssemund :wehuu:…håber jeg får lov at hilse på ham i Grenaa. Så skal han konkurrerer mod Tutsie…wooow sikke et sceneshow :thumbup:

Sådan så han så ud for 20 min. siden - må sige han tager det ganske roligt ss
Og jo Brita, regner med at komme med dem begge i Grenå :hjerte:

MVH
Gitte

Hvor er han skøn :wehuu:

Tillykke med ham :thumbup:

Han er virkelig dejlig og så den skønne lyserøde næse :slight_smile:

Hvor er han smuk, sikke et blik…
Tillykke med ham

Tillykke med ham, hvor er han da dejlig :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tillykke med det nye familie medlem , han ser da bestemt sød og kær ud…:wehuu:

Han er da helt uimodståelig…
Hjertelig til lykke med det smukke dyr. :wehuu:

Han er bare så dejlig - vågnede i morges ved at han stod oppe på mig og spandt mens han æltede helt vildt.
I dag har han rendt og leget med Tutsie, der er rigtig krudt i rumpen på dem begge

mvh
Gitte

Nøj hvor er han skøn :wehuu:

Øj, hvor jeg glæder mig til at hilse på både ham og Tutsie - de ser så nusseklare ud begge to og det lyder det også til at de er :inlove: