Bærbar PC

[QUOTE=Eife;955334]Det har alle computere, så vidt jeg ved - altså fn tasten :slight_smile:
Jeg vil dog sige at jeg ELSKER min bærbare, der er så meget større en frihed i hvor man kan sidde med den - og de fås altså også med et helt standard tastatur som en stationær :slight_smile:
Mit tastatur på den bærbare ser sådan her ud
[/QUOTE]

Det er lige præcis sådan, mit tastatur også ser ud. Det var det, jeg forsøgte at forklare - men det er jo noget nemmere med et billede :høhø:

Og når det bare er sat op til dansk, så fungerer det helt normalt med æ og ø på de normale taster, uden at man skal bruge hjælpetaster. Så hvis dit tastatur også ser sådan ud, vil jeg antage, det samme gør sig gældende.

Jeg har aldrig tænkt på at gøre det før, men jeg prøvede lige at bruge tasterne sammen med fn-knappen, og det ændrer ikke på noget som helst. Det er stadig æ på den sædvanlige æ-knap og ø på den sædvanlige ø-knap :slight_smile:

[QUOTE=galath;955427]Det er lige præcis sådan, mit tastatur også ser ud. Det var det, jeg forsøgte at forklare - men det er jo noget nemmere med et billede :høhø:

Og når det bare er sat op til dansk, så fungerer det helt normalt med æ og ø på de normale taster, uden at man skal bruge hjælpetaster. Så hvis dit tastatur også ser sådan ud, vil jeg antage, det samme gør sig gældende.

Jeg har aldrig tænkt på at gøre det før, men jeg prøvede lige at bruge tasterne sammen med fn-knappen, og det ændrer ikke på noget som helst. Det er stadig æ på den sædvanlige æ-knap og ø på den sædvanlige ø-knap :)[/QUOTE]

Jeg mener kun, at der er en tast med Æ, Ø og Å på mit tastatur??

sæt et externt tastatur på…så er det oss nomal størrelse

Eva - hvilken PC er det, så kan vi måske google et billede at dit tastatur?

Det er den her Louise - men tastaturet er ikke så tydeligt, synes jeg.

http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=hp-pavilion-computer-g7-2002&id=0-4406123070

Aiiiiii, hvor ville jeg gerne have lidt mere at bruge på en pc :slight_smile: Den er bare lækker :slight_smile:

Det synes jeg også - så skal jeg bare vænne mig til den GG

Jeg har fundet det her, som godt nok er fra en
G7-2051, og ikke en G7-2002, som du har købt.
Men efter som de begge er fra G7-serien, er jeg
overbevist om at de har samme keyboard.

Og med dansk opsætning er Ö,Ä og Ü lig med
Æ, Ø og Å. Det er netop de taster hvor der står
en masse bogstaver på min - og mon ikke også
der gør det på din, når du pakker den ud. :slight_smile:

Hov, det var et stort billede!

Nej hvor sjovt! Altså, misforstå mig ikke, jeg er bare forbavset, for min bærbare har et helt normalt tastatur. Jeg havde aldrig tænkt på at man kunne gøre det anderledes :pose:
Jeg håber du bliver glad for din nye computer :slight_smile:

[QUOTE=Tea;955719]Jeg har fundet det her, som godt nok er fra en
G7-2051, og ikke en G7-2002, som du har købt.
Men efter som de begge er fra G7-serien, er jeg
overbevist om at de har samme keyboard.

Og med dansk opsætning er Ö,Ä og Ü lig med
Æ, Ø og Å. Det er netop de taster hvor der står
en masse bogstaver på min - og mon ikke også
der gør det på din, når du pakker den ud. :)[/QUOTE]

Nu må jeg se, når den bliver pakket ud og installeret i morgen.

[QUOTE=Ann R;955728]Nej hvor sjovt! Altså, misforstå mig ikke, jeg er bare forbavset, for min bærbare har et helt normalt tastatur. Jeg havde aldrig tænkt på at man kunne gøre det anderledes :pose:
Jeg håber du bliver glad for din nye computer :slight_smile:

[/QUOTE]

Jeg håber også, at jeg bliver glad for den.

Jeg har også købt en mus, da jeg ikke bryder mig om skrivepladen.

Sjovt, z og y sidder også omvendt her. Det har jeg aldrig set før. Gad vide, om det så også bare virker, når det er sat op til dansk :gruble:

Jeg er ikke helt sikker. Når man forstørrer billedet du linker til synes jeg der ser ud til at være en knap mindre end på det billede Tea linker til.

Det kan jo godt passe med, at Æ; Ø og Å er placeret på samme tast !