Bæretaske til 5 kg kat

Er der nogen af jer der har erfaring for om denne her bæretaske (zooplus) er stor nok til en 5 kg’s kat?
Str. er L 46 x B 44 x H 35 cm

Det er den størrelse, Rags har, og han er 4,5 kg.
Snehvide på 5,5 kg har nummeret større - ca 55 cm på længste led.
Men MaxiZoo fører dem, så der kan du evt. lure. :slight_smile:

Og det er en fantastisk taske :slight_smile: Den kan anbefales :slight_smile:

Synes også den ser fantastisk ud :slight_smile:

Er nødt til at anskaffe en mere. Honey elsker sin fletkurv, men han kan faktisk ikke være i den. Den er god nok til herhjemme hvis han bare vil ligge i den, men den duer altså bare ikke som transportkasse til ham mere, så jeg må finde en mere, så der er en kasse til dem hver.

Hvis I har andre forslag til gode transportkasser modtages de også gerne :slight_smile:

Sådan en her:

fra mig naturligvis - gå ind på min hp for nærmere detaljer .)

Jeg er “fan” af Sturdi transporttasker.

det er den, men den er ikke speciel behagelig at gå med hvis man bruger skulderremmen, tilgengæld har den et andet plus, at den er robust i understykket.

bodil må jeg spørge hvilken kat du har?

Bodil har perser :slight_smile:

Jeg ville også vælge en “aflang, smal” taske, hvis jeg vidste at den skulle bruges til at bære katten et stykke vej…
De der runde nogle kommer så let til at bumpe på ens hofter :wink:

Jeg starter tråden med at spørge til Sandy-tasken fordi den er huleagtig og i udformning minder meget om hans fletkurv herhjemme

… og Honey elsker simpelthen sin fletkurv, og ligger derinde fuldstændig krøllet sammen :slight_smile: Så derfor leder jeg efter noget der minder om den i udformning. Men jeg skal vist lige have målt den op den han har nu også må jeg tage en tur i maxizoo el. lign. med målebåndet.

Tak for jeres svar :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1020869]Bodil har perser :slight_smile:

Jeg ville også vælge en “aflang, smal” taske, hvis jeg vidste at den skulle bruges til at bære katten et stykke vej…
De der runde nogle kommer så let til at bumpe på ens hofter ;)[/QUOTE]

Jeps. Jeg har jo den runde Sturdi ting til Adelie… og jeg GLEMMER simpelthen hun er der når jeg går med hende over skulderen… så hun er blevet bumpet ind i mange ting inden jeg kommer i tanke om at det jo ikke bare er en taske, men en taske med en KAT i L

jeg vil gerne ha’ en eller anden anden en, ikke så meget til hende men til drengene… En man rent faktisk kunne løfte (modsat min store plastik-kasse som godt nok er praktisk og flugtsikker… men altså osse vejer et ton og er vældig uhandy fordi den er så bred)

Hej
Jeg Overvejer også denne taske, ved i om den kan være i en cykelkurv ?
Ville det være mere rart for katten med en hård fast kasse at ligge i ?
:slight_smile: