Bagagerumsmarked i Silkeborg

Hvis nogen har lyst, må I gerne kigge forbi min stadeplads på søndag i Silkeborg. Det er lige midt i byen ved Kwickly og Alerslystbroen…tror adressen er Søvej. Jeg har SÅ mange fine ting med også legetøj og autostole og gåstole til bebser.
En smule nullerputsenge vil der også være og maaaasser af tøj (fået af kolleger)…og sko.
…det begynder så vidt jeg husker ved 9.30-10-tiden og holder 15-16
Vi ses :ok:

Lidt for langt for mig, men håber du får solgt rigtigt meget til gavn for hittemisserne :thumbup:

NB! Fiskemøz fra Quini :wehuu:

Iih… Ja, Silkeborg er desværre også liige langt nok væk for os… Ellers ville jeg gerne have støttet hittemisserne noget mere.

Men :kryds: for at der kommer nogle penge ind… :slight_smile:

[quote=Denise;166731]Lidt for langt for mig, men håber du får solgt rigtigt meget til gavn for hittemisserne :thumbup:

NB! Fiskemøz fra Quini :wehuu:[/quote]

NÅÅH den fine mus :hjerte:…mys lige igen også selvom han syntes det er noget tøsepjat :tihi:

Hjemme igen fra bagagerumsmarked og sikke et vejr :thumbup: Jeg ligner en kogt hummer i knolden…at stå fra kvart i otte til kvart over 4 i solen, det sætter sig sine spor :tihi:
IGEN, må man konstaterer folk er søde og venlige og flere tog af mine visitkort og enkelte også en folder. Èn fortalte hun helt sikkert ville kontakte mig når hun igen skulle have kat, for hun savnede SÅ meget at have det, men ville ikke før hendes gamle hund på 14 år ikke var mere.
En gammel kollega besøgte mig, havde en forsinket fødselsdagsgave til mig (et kanonflot Laurel Burch-tørklæde…jeg siger jeg, det er FLOT):ok: og en killingekøber besøgte mig også og som altid købte de noget (en pude til misling):pote:
Jeg fik tjent 1023 kr hjem til hittekattekontoen, som så bliver afleveret enten i banken på hittekattekontoen, jeg har der, eller også går jeg op til mine dyrlæger med pengene…jeg skal lige sove på det, hvor pengene skal sættes ind.
Men mit mål er nået…for jeg har bestemt der skal tjenes ind til 1 hittekat (mindst) hver gang jeg er afsted…så det var en fin dag :wehu:

Igen en lille mis sikret et hjem, takke være dit store hjerte.
Knus Elin

Flot gået - som altid :thumbup: - imponerende energi du har :wehu:

Flot gået Brita :thumbup:

Godt gået Brita :thumbup:

Du kan bare det der :thumbup:

Hvor er det skønt at høre :thumbup: