Balancekunst

Kenya ovenpå døren

Ja, hvor svært kan DET lige være :wink:

Meget vil jeg sige, hvis jeg ikke har set det inden jeg lukker døren :tihi:

Altså nu har jeg lidt en gumbe-tung EXO … men hvordan dælen kommer den der op?? kan den hoppe så højt eller?? jeg er imponeret!

Jeg og en masse mennesker i Randers studiekreds, har set min Emil hoppe 1½ meter op, så det kan sagtens lade sig gøre for en aby.

Fantastisk varm farve Kenya har.

Hun hopper sikkert bare lige op, strækker sig helt ud, får fat ovenpå døren og trækker kroppen med op.

Ja, din Margrete er jo bygget lidt anderledes, så for hende skal du nok sætte lidt andre mål. Men hun overraskede jo så flot med kradsetræet, så hvem ved, hvad mere hun kan klare… :slight_smile:

Jeg har haft en del abyer og somalier der faktisk ligger og SOVER oppe på kanten af en dør. :dokdok: Hvor sjovt kan de lige være ? :tihi:
Men - de kan og derfor gør de det.

Den værste vi har haft er faktisk en somali, Karita. Hun kan springe op på alting og længere end nogen anden kat jeg nogensinde har set - og hun er ikke engang en LILLE somali :tihi:

Det er ikke uden grund at vi siger, at skal man have sådan en kat ind i huset så skal vinduerne sikres - inklusive de allerhøjeste!

Teresa

:yikes: for et look - Det ville nok afholde mange fra at komme i nærheden af hende

Det giver jo lidt mere mening at se en så let på tå kat deroppe, end når jeg finder mine samme sted!! Men de gør det nu gerne, og hopper også op på vores store kolos af et skab i stuen! Jeg forstår godt at aby´er gør det, men hvorfor pokker mine skal finde på det samme har de nu aldrig kunnet give mig svar på :wink:

Hun er da bare dejlig :slight_smile:

[QUOTE=Mega;615602]:yikes: for et look - Det ville nok afholde mange fra at komme i nærheden af hende

[/QUOTE]

Jeg havde besøg igår - af hele TO - og de kom sandelig. De stod faktisk i kø, og jeg måtte holde nr. 2 hen - det viste sig så de var veninder - men vidste ikke de begge havde samme planer. Jeg satte så den første til at ringe til nr 2 og sige der var klkar bane - nøj hun blev forvirret.

Nr. 2 Var helt vild med Kenya og hendes udtryk - hun sagfde hun lignede en majestætisk gudinde - hvilket er korrekt - hun ved hun ser godt ud og spiller på det.

Afgang, jeg skal aflevere to kastrater til nr 2 - de skal jo være der inden veninden kommer på besøg til frokost :tihi:Fantastisk historie, mere herom senere, jeg er imponeret, og meget, meget glad …

Nr. et var altså mere end vild med charmøren Stig - han kan nu også noget, den lille flab …