Ballondyr

I går aftes (ok nat så) hørte jeg pludselig underlige lyde fra den anden ende af stuen. Jeg ku’ ikke forstå hvad det var der kunne lave sådan en lyd… indtil jeg fik tændt lys og så at det var Ib, der boksede hele stuen rundt med en ballon der var til overs fra nytårsaften. Han legede faktisk meget længe med den før den sagde POP… så sad han og så SÅ skuffet ud at jeg selvfølgelig måtte puste en ny op til ham :klapper:

Det er så den der er billeder af her :slight_smile:

(her var der så meget “uvedkommende” - vistnok det man kalder ROD - i baggrunden at jeg altså lige … camouflerede det lidt :ups:)

Den hopper jo sin vej, den ting!

Ozzy og Adelie (og Stevie, uden for billedet) kiggede undrende på hvad det var ham Ib havde gang i…

Stevie var lidt nysgerrig, men den KUNNE jo være farlig, den der sorte ting… (senere var han dog henne og gi’ den et par forsigtige dap med poten osse)

Hahaha overlevede ballonen mødet ? :slight_smile:

Ahhh det var så tiltrængt med kattebilleder, så dem godt på facebook, men det er nu bedre at se dem på kattegale! :hjerte: Skønne Ib, altid god for en gang underholdning :tak: Også tak til hende bag kameraet :slight_smile:

Jeg bliver i øvrigt mer & mer pjattet med hans farve :slight_smile:

Ballon nummer to overlevede, foreløbig gg
Den første kan man faktisk se “liget” af under stolene - jeg ku" ikke lige hitte den i mørket…

Dejlig serie - rod eller ej. :ok:

Som den lidt ældre og mere fornuftige ved Stevie naturligvis, hvor farlige sådan nogle balloner kan være… :klapper:

:smiley: Hvor er de dejligt alle sammen :smiley: Jeg er ret imponeret af at Ib ville forsøge sig igen efter “ploppet” :slight_smile:

Hvor godt :høhø:

Han er sgu herlig ham Ib :slight_smile:

:lol:

:gruble: Måske skal jeg have et par af vores mega gode balloner med til Ib næste gang? :gruble:

Jamen det var nok fordi den faktisk kun sagde “plop” da den sprang. Jeg er HYSTERISK BANGE for balloner der springer og sad hele tiden parat til det rædsomme BRAG sådan nogen som regel gi’r… men da den endelig døde var det med et blødt plop…

Den næste (den på billederne) blev så med vilje ikke pustet så meget op, så er de en anelse mere holdbare, sse for kattekløer. Men jeg tror nu nok den er død forresten, for jeg kan ikke se den nogen steder :slight_smile:

Vi har nogle balloner, som er monster seje at eksplondere. Jeg tror, at en af dem levede næsten et år efter nytåret. Sådan en må lige være noget for dine misser.

Ham Ib er altså noget helt for sig selv :hjerte:
VH
Susanne

Hvis ikke det var fordi det ville være helt vildt synd for Ib, kunne jeg næsten finde på at forlange at du tog ham med på en tur til KBH… :inlove:

Jeg håber virkelig på at han og Adelie en gang kommer til djævleøen… :hjerte:

Wow ja det lyder da som det perfekte Ib-legetøj :smiley: Hvad er det for nogen?

Tihi… jeg har lige opdaget at ballonen fra i går IKKE var død alligevel… for nu bopper STEVIE den rundt i hele stuen :smiley:

Lidt mere forsigtigt end Ib, men den bli’r altså leget med af ham :smiley:

Det er nogen, vi købte i brugsen engang. Man kunne få dem i lilla og sølv, for det var farverne det år, og de holder bare helt utroligt i forhold til almindelig balloner. :slight_smile:

Hehe hvor er han sød, alt kan da bruges som legetøj :smiley:

Ah var det sådan nogle metallic balloner? Dem kan jeg godt huske. Og ja, de holdt i EVIGHEDER.

Men den her - som er fra en bordbombe fra sidste nytår (eller forrige nytår hedder det vel… 2011-2012) holder utroligt nok endnu. Selvom Stevie også i dag har leget med den. Han jagter “snøvsen” på den, det ser sjovt ud :smiley: (men jeg var lige ved at lave en negl da han gjorde det så ingen billeder :frowning: )

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1004758]Ah var det sådan nogle metallic balloner? Dem kan jeg godt huske. Og ja, de holdt i EVIGHEDER.

Men den her - som er fra en bordbombe fra sidste nytår (eller forrige nytår hedder det vel… 2011-2012) holder utroligt nok endnu. Selvom Stevie også i dag har leget med den. Han jagter “snøvsen” på den, det ser sjovt ud :smiley: (men jeg var lige ved at lave en negl da han gjorde det så ingen billeder :frowning: )[/QUOTE]

Ja netop sådan nogle metallic nogen. :slight_smile:

Det er helt utroligt, som de var holdbare.

Ib han er altså noget helt særligt, og det må se mega skægt ud, når han jagter ballonen :tihi: