Bambo!

sikken en rigtig solskinshistorie på en kedelig regnvejrsdag :slight_smile:

sort tillykke med indflytningen, det er dejligt at høre at det går fint, men jeg kunne også forstå på misi at han forelskede sig i din kæreste på stedet - så han er simpelthen ankommet til hans drømmehjem, som han jo også allerede har indtaget på rigtig persermaner :smiley:

Tillykke med ham, hvor er han sød :wehuu:

Tillykke med ham - han ser bare skøn ud - og han har jo bare taget flytningen som en perser :smiley:

[QUOTE=Bodil;597696]sikken en rigtig solskinshistorie på en kedelig regnvejrsdag :slight_smile:

sort tillykke med indflytningen, det er dejligt at høre at det går fint, men jeg kunne også forstå på misi at han forelskede sig i din kæreste på stedet - så han er simpelthen ankommet til hans drømmehjem, som han jo også allerede har indtaget på rigtig persermaner :D[/QUOTE]

Ja, han havde lige udset sig min kæreste, ingen tvivl om det. Og ja han tager det hele på bedste persermaner og har indtaget sofaen som den sofaløve han er! :tihi:

Stort tillykke med ham :slight_smile: dejligt han er faldet så hurtigt til, og hvor perfekt med det katte tv hihi :slight_smile:

:juhu::juhu:

Hvor fantastisk dejligt at læse om Bambo!!
Dejligt at det lykkes og han I fik ham med hjem :hjerte:

Årh stort tillykke med ham! Dejlige billeder! Skønt han er faldet så godt til! :wehuu: