Bamse du er min stjerne :(

Bamse du er stadig min stjerne.
Du vil altid være elsket og savnet :frowning: Rigtig meget savnet :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er simpelthen så knust. Jeg er så ked af jeg ikke rigtig kunne mande mig op og sige rigtigt farvel.
Du var den bedste ven man kunne ønske sig. Du kom herfra totalt uværdigt og helt uventet:(
Tårene løber igen :ked:

Igår var en helt almindelig dag :frowning:
Vi gik tur om morgnen, og om eftermiddagen. Ved aften tid var vi på vej op til min mor for at spise aftensmad.
Som altid hopper begge hundene i tasken også var vi ellers på vej afsted. Men få minutter efter ændrede alt sig.
Jeg mærker nogle mærkelige slag på min skulder og ser ned på Bamse. Han lignede en som var ved at blive kvalt samtidig med at han pev nogle halvkvalte lyde.
Panisk kører jeg indtil siden mens jeg prøver at løsne hans halsbånd. Jeg får flået tasken af og Bamse ud af den og halsbåndet af. Nu ligger han i kramper i vejsiden.
Han er i total panik og bider både mig og Trille i angst. Han urinerede også ud over det hele og havde ingen selvkontrol over hans krop.
Han kunne intet se og reagerede kun på min stemme. Jeg tager ham op da han i hans kramper prøver at komme væk.
Han har ikke rigtig styr på nogen form for motorik.
alt mens dette foregår taler jeg stille til Bamse (tårene flød på nuværende tidspunkt)
Jeg får ringet til min veninde som kom og hentede mig og kørte os til dyrlægen.
Inden hun når frem får Bamse genvundet nogen kontrol. Han kan dog på nuværende tidspunkt hverken genkende mig eller Trille.
Han lorgede dog stadig ved min stemme, men var virkelig usikker på mig.
Ude hos dyrlægen gik aflivningen ikke som planlagt, han skreg højlydt hvergang han blev stukket. Dog faldt han i søvn i mine arme til min nysning.

Det eneste jeg er virkelig ked af, var at jeg ikke talte til ham mens han sov. Han fik et kys på panden lige inden den sidste sprøjte.
Jeg elskede virkelig min Bamse :ked:

I får lige nogle af mine ynglingsbilleder.

Det gør mig forfærdeligt ondt!

:kram:

:lys: Sov godt, Bamse. Du var højt elsket! :hjerte:

Så trist - men du gjorde det bedste for ham. Ord slår ikke til…

:lys:

:kram:

God rejse smukke Bamse, og hils nå du kommer frem :hjerte:

:kram:

:kram:

:lys:

:kram:

:lys:
:kram:

Selv om du ikke fik det sagt i slutningen, så er jeg sikker på, at Bamse vidste, hvor højt du elskede ham og at du handlede ud fra hans bedste

:sørger: smukke Bamse

:lys:

:kram:

Detgør mig forfærdelig ondt, der er ingen der er i tvivl om, hvor meget han betød for dig :trøste:
God rejse Bamse :lys:

:lys::kram:

Jeg gør mig meget ondt. :frowning:

Ved du, hvad der skete med ham? Det lyder meget pludseligt og voldsomt. :frowning:

Han har vidst, du var hos ham!
Kram…

[QUOTE=Cecilie;1268413]Jeg gør mig meget ondt. :frowning:

Ved du, hvad der skete med ham? Det lyder meget pludseligt og voldsomt. :([/QUOTE]

Jeg tror det var en form for elliptisk anfald af en form. Han har aldrig haft sådan et før :frowning:
Dog har han haft anfald hvor han har mistet balancen og har haft svært ved at stå, så helt klart noget oppe i hans hoved. Aldrig sådan her før :frowning: jeg var tudefærdig

[QUOTE=Cecilie;1268413]Jeg gør mig meget ondt. :frowning:

Ved du, hvad der skete med ham? Det lyder meget pludseligt og voldsomt. :([/QUOTE]

Jeg tror det var en form for elliptisk anfald af en form. Han har aldrig haft sådan et før :frowning:
Dog har han haft anfald hvor han har mistet balancen og har haft svært ved at stå, så helt klart noget oppe i hans hoved. Aldrig sådan her før :frowning: jeg var tudefærdig

Det gør mig så ondt, Blancka :trøste: Jeg ved, hvor meget han betød for dig. Men du var i det mindste hos ham, mens det skete og lige til det sidste. Det kræver ikke nødvendigvis ord.

Når engang du får den voldsomme oplevelse lidt på afstand, så vil du huske alle de gode timer, dage og år, du har haft med ham. Mange flere end du forventede. Og hvor langt og godt et liv han trods alt fik. Han har fred nu, og du har ikke noget at bebrejde dig selv :kram:

Åh hvor det gør mig ondt, og jeg måtte lige tørre øjnene. Og lige nu er det dig jeg har mest ondt, af, for det må have været en forfærdelig dag, og dig der sidder med savnet af din gode ven [:ked:](javascript:void(0)) :lys:-kramer

Mange tanker fra

Cats og Conni

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Sikken forfærdelig oplevelse :ked:Føler inderligt med dig :kram:

:lys: Bamse