Bamse en kold efterårs dag :)

Jeg elsker simpelthen Bamse…
Han er mit et og alt :slight_smile:

Lige pt. Passes Tasja ude. Men i kan da lige få et enkelt med af hende også:)

Også et af Tasja…

I må altså ikke spørge mig…:tihi:
Jeg har ingen ide om hvorfor hendes tand er mindre end den anden… Jeg synes altså det ser sjovt ud! :smiley:
Har tit undret mig over det…

Det ligner en mælketand som aldrig er faldet ud… Måske blev hun født med den blivende tand fra starten, men hun udviklede den kun til mælketands stadie?! :slight_smile:

Men skønne ser de ud… Begge to

Jeg kan godt forstå, du elsker Bamse - Hvor er han fin. Har han forresten ikke taget lidt på?
Hvorfor passes Tasja ude - Er hun i løbetid?

[QUOTE=Blunky;722594]Jeg elsker simpelthen Bamse…
Han er mit et og alt :slight_smile: […][/QUOTE]

Jeg tror, kærligheden går begge veje. Han er også en herlig lille hund. :slight_smile:

[QUOTE=Mega;723981]Jeg kan godt forstå, du elsker Bamse - Hvor er han fin. Har han forresten ikke taget lidt på?
Hvorfor passes Tasja ude - Er hun i løbetid?[/QUOTE]

Jo han har taget ca. 400gr på siden han sidst blev vejet :slight_smile: Så nu er han pæn at se på og føles ikke ligeså knoglet :slight_smile:
Tasja er nemlig i løbetid, og højløbsk, derfor passes hun ude :slight_smile: Regner med at tage hende hjem her i løbet af ugen, der burde det højløbske være raset af igen, hun skal bare lige afvise ham igen, så er det fint :slight_smile:

Man kan virkelig se at han er ved at være gammel… :høhø::tihi:

Min unge smukke dreng på 1 år ca. :ferie:

Også… Gamle gråhåret bassemand :ups::tihi:

Han er simpelthen SÅ charmerende! :hjerte:

Elsker som han altid sidder og kigger op på dig/kameraet, med hovedet på skrå og de dejlige brune hundeøjne! :love2:

[QUOTE=Kimilla;724366]Han er simpelthen SÅ charmerende! :hjerte:

Elsker som han altid sidder og kigger op på dig/kameraet, med hovedet på skrå og de dejlige brune hundeøjne! :love2:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Han betyder alt for mig!

Elsker hans øjne! Elsker hans ansigt i det hele taget, selv om jeg nogen gange får taget billederne fra en sjov vinkel også ser han noget sær ud… haha :slight_smile:

Han er min øjesten… Og det lyser vidst tydeligt ud af alle de billeder jeg tager… Tasja har endnu langvej til at få så stor en plads i mit hjerte :slight_smile:
Men der er nok plads til dem alle :slight_smile: Sparta, Bamse Tasja <3

Sød sjarmerende og smækkerlækker

[QUOTE=Blunky;724372]Tak :slight_smile: Han betyder alt for mig!

Elsker hans øjne! Elsker hans ansigt i det hele taget, selv om jeg nogen gange får taget billederne fra en sjov vinkel også ser han noget sær ud… haha :slight_smile:

Han er min øjesten… Og det lyser vidst tydeligt ud af alle de billeder jeg tager… Tasja har endnu langvej til at få så stor en plads i mit hjerte :slight_smile:
Men der er nok plads til dem alle :slight_smile: Sparta, Bamse Tasja <3[/QUOTE]

Tror altid man vil have en, som fylder lidt mere end de andre! :hjerte:

Fandt lige lidt billeder af min Bamse trold da han var lille :slight_smile:

er han ikke bare skøn? :slight_smile: Også selv om billederne ikke er så gode :ups:
Lige mærke til det sidste billede… Det er det samme hansbånd han har på, det billede jeg har lagt ind som 1 årig :wink: