Bamse er blevet 16 uger

Som titlen siger er Bamse blevet 16 uger og er nu en dejlig stor Bamse på 2,2 kg.

Var jo lidt bekymret for ham da legekammeraten blev hentet, han blev trist og tabte appetitten et par dage, men nu er han glad og spiser fint igen, så det er dejligt :wink:

Dem med briter, er Bamses vægt ikke meget lig med briter? Han ser ikke tyk ud, han ligner faktisk en rigtig kat, lidt lavbenet, he he…men hovedsagen er at han har det dejligt igen. :klapper:

Glemte lige billedet :wink:

Årh bamse er godt nok en fin bamse, ham gad jeg godt putte med hver aften :slight_smile:

Han er bare så smuk - og så ser han så vaks ud :wehuu:

Han er også den sødeste Bamsedreng :wink: ELSKER at putte på sofaen, måske ikke helt oppe i ansigtet mere på tæppet op ad mig, men hyggeligt er det…

Nøj han ser lækker ud :hjerte:

[QUOTE=yvonne42;919382]Som titlen siger er Bamse blevet 16 uger og er nu en dejlig stor Bamse på 2,2 kg.

Dem med briter, er Bamses vægt ikke meget lig med briter? Han ser ikke tyk ud, han ligner faktisk en rigtig kat, lidt lavbenet, he he…men hovedsagen er at han har det dejligt igen. :klapper:
[/QUOTE]

Tjoeh, eller meget lig huskattes :wink: Jeg havde en huskatte dreng, der vejede 2,1 kg som 13 ugers… Og tilsvarende har jeg haft andre, der kun har været på omkring 1 kg… Huskatte svinger bare i vægt.

Men jo, han er en meget smuk dreng :hjerte:

Bamse er en skøn kat.:hjerte:
Godt at høre, han er kommet over, at legekammeraten rejste.:slight_smile:

Han er altså lækker!

Min huskat Milo vejede 2,24 kg, da han blev kastreret som 16 ugers. Han er nu som 3 års en stor, dejlig basse :slight_smile:

Hvor ser han bare dejlig ud! En rigtig bamset Bamse :hjerte:

Tillykke med ham - men noget britte ER der altså ikke over ham :høhø:
Han ligner lige hvad han er - en lækker huskattemis.:thumbup:

hvor er han bare SKØN :smelter: det er da bare det kæreste blik !