Bamse højt på strå ;)

Min dejlige Bamse, oppe på taget. Han elsker at være på taget, og bruger pænt stigen både op og ned :wink: Er han ikke flot!!! han har faktisk tabt sig lidt…:tihi:

Han er helt klart en flot bamse! Han har et dejligt blik i sine øjne - en kat der hviler i sig selv.
VH
Susanne

Åh, hvor er han da bare super duper lækker :hjerte: Han ligner virkeligt en rigtig blød kammebamse!

[QUOTE=Susanne W;1050592]Han er helt klart en flot bamse! Han har et dejligt blik i sine øjne - en kat der hviler i sig selv.
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er nemlig rigtigt Susanne, han har et rigtigt godt sind, ikke meget kan bringe ham ud af fatning…dog fremmede mennesker skal han godt nok lige se an :wink: (men det har jeg det godt med, nu han ikke er indekat)

He he…det er han også…(når han vil)…

Han er rigtig flot og meget lækker…og han har også et pragtfuldt hoved. :slight_smile:

Jo han er flot! & som altid, super gode billeder! :hjerte:

Han ser bare så godt ud :hjerte: - og selvtilliden lyser ud af ham i den ophøjede position.:smiley:

Taaaaaarrrk :slight_smile:

Mange tak :wink: nu er der kun 15 dage til, at han bliver 1 år…

He he…halen er også altid HELT omme i nakken, tror han har glemt, han er blevet snippet :wink:

Han er rigtig lækker! Han ligner godt nok sin mor :slight_smile:

En superlækker bamsemand!!

Hvor er han flot OG modig :smiley:
Og så er han i den flotteste farve :hjerte:

Jamen, så kan det jo heller ikke gå helt galt :wink: men pelsen er meget lig hans far, der er de meget forskellige…

[QUOTE=Coon Danica;1050798]Hvor er han flot OG modig :smiley:
Og så er han i den flotteste farve :hjerte:[/QUOTE]

Jep, det er nok mere mig, der ikke er helt modig :wink: men han har ikke haft uheld…er også rigtig glad for farven, hi hi…

Det er så hyggeligt når man kan se ting de har arvet fra deres forældre. Hvordan er det, er hans far også en I har, eller hvordan ved I hvem faderen er? :slight_smile:

Nej, vi har ikke faderen, men ved det er en smuk british shorthair, i Bamses farve, men nej missemor var gravid, da vi tog hende til os og det er det bedste vi nogensinde har gjort :wink: Er SÅ glad for hende…

Ah, så det er der hvor hun boede før, at I mødte ham? :slight_smile:
Og dejligt at hun bare er så skøn en misser! :slight_smile:

Det er nemlig dejligt, og jeg vil sige især efter snippet, det er HELT vildt, så en forskel det har gjort, de har også 100 procent mere glæde af hinanden nu. Før hadede missemor Bamse, nu er hun SÅ sød ved ham…dejligt…men på den anden side, så er han altså også en darling, ha ha…