Bamsede Bamse i al sin pragt :)

Så er der et par friske billeder af Bamse lige fra i dag af :wink: og som I kan se, er det jo noget af en forandring fra han var helt lille…he he…han har også taget på igen, så han er superflot ligenu (synes jeg)…der kommer billeder af Missemor senere…

Åh hvor er han lækker! Jeg ELSKER bamsekatte:hjerte: Og så havde min farmor en kæmpe grå hankat, da jeg var barn, så det er helt nostalgi at se din Bamse:-)

Han lever godt nok op til sit navn! Lækker, bamset og lige til at kramme (og ikke slippe) :hjerte:

Dejlige bamsede Bamse :hjerte:

Han er sindsygt smuk :hjerte: Og så flotte grønne øjne han er ved at få! :slight_smile:

Uh har Bamse ikke tofarvet øjne, grøn inderst & gul yderst? Det har Emina & jeg synes det er så flot! :slight_smile:

Han er så flot med sit brede hankattehovede :hjerte: - og det synes husets prinsesse her hjemme også. :slight_smile:

Ham bamse er bare en lækker bamset fyr! :wehuu:

Og den stol der, nøj den ser feeed ud! :ups:

[QUOTE=Kimilla;1138286]Ham bamse er bare en lækker bamset fyr! :wehuu:

Og den stol der, nøj den ser feeed ud! :ups:[/QUOTE]

Den stol er SÅ fed og så kostede den kun 200,- et fund til mit studie :wink:

Ja, jeg var bange for det forsvandt ved at blive kastereret men det gjorde det ikke :wink: kan godt forstå at prinsessen synes han er lækker, de to ville passe smukt sammen :wink:

Jep, det er nemlig rigtigt, men det er ikke så udbredt men flot er det :wink:

Det er vist mest gammel overtro, men derfor kan man jo godt være lidt nervøs… :?

Ja, den gamle cougar kan jo godt lide de helt unge… :høhø:

Nogle gange har man bare lov til at være heldig. :thumbup:

Der var lækkerbiskenen :savler:
Han er bare så smuk :wehuu:

Bamse er altså en rigtig lækker bamsedreng. :lovelove:

:smelter:

Verdens dejligste Bamse!:hjerte:

Han er bare en smuksak :smiley:

Han er bare så smuk. Han pynter jo på ethvert møbel :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg er helt vild med det første billede hvor man rigtig kan se hans smukke øjne :wehuu:

Nøj hvor ser han sød ud. Lige til at kramme :slight_smile: Og hans øjne er vildt flotte.