Bamser i lange baner

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Så er bamserne blevet næsten 7 uger hvis jeg da stadig kan regne.
Og det er vel tid til at vise banditterne frem -rulleøjne

Mr. Hunting Bear

Honey Bear

Little Wolf - Fine

Big Bear

Hilsen Pia -engel

nuuuuuuuuuuuuuuuui nogle lækre basser [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

-forelsket Dejlige bamser.
Og sikke nogen tuffer, ham den lille åbenmundede har…

Dette er hærværk af første grad.
Godt nok kan man ikke kaste folk af et forum for at vise mislingebilleder, men en advarsel burde der gives [smilie=hate-tunz.gif]
Her sidder man og er skruk og så kommer der fire smuksakker ind på ens hjernebark. Det er godt nok hård kost -waytohot
Jeg har læst noget med at fryse andre og noget med det var andetsteds…ved ikke lige hvad det er, men kunne Pia ikke få en enkelt lille koldbrand i en finger eller tå over sådanne billeder -høhø
NU kan jeg IKKE sove -græd

-waytohot -ifryseren -waytohot -ifryseren Jeg kan slet slet ikke li dem -forelsket -forelsket -forelsket

Pia - ord er altså fattige… de er heeeeeeeeelt vidunderlige -hop

hvis det ikke var fordi jeg allerede havde 2… ihhhh Gitze ha!!!

GItze HA!!!

-savle -savle -savle -savle Hvor er de dog dejlige -forelsket -love -forelsket

-love -love Hvor er de dog dejlige -love -love Nogen rigtige nusss-kramme-bamser… lige til møzze på

Absolut skønne, dejlige OG smukke -love -love -love -love

Jummi… Smukke, lækre mislinger… [bigloony] :smiley: De ser bare super skønne ud… og fantastisk look… [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -høhø

De er dejlige -love

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Hey Tak for alle de søde ord om mine Banmser, Jeg glæder mig til at se dem blive ældre og forhåbentlig til ordentlige bjørne.

Hilsen Pia -engel

Ihhhhhhhhhhhhhh de måtte sandelig gerne bo hos mig…

Men ja… jeg venter til hende den rigtig rigtig typede pige Karen og du har snakket om kommer GG

Jeg stod iøvrigt og savlede over misserne på Odderudstillingen!!! Da Karen endelig meldte sin ankomst hev jeg hende så snart jeg kunne med hen til dejlighederne.
Dette til ganske stor fornøjelse for Karen, på det tidspunkt anede jeg jo intet om jeres snak GG

Mødte kort din mand som virker enormt rar :smiley:

Hold da op nogle flotte farver og aftegninger de har!

Sikke nogle smukke bamser i holder jer [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] -lovelove -lovelove -lovelove

For filan da -uha De er da noget af den SKØNNESTE -lovelove -lovelove -lovelove

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

[/quote:1d72k7x9]

EJ COME ON jeg ligner vitterligt en der render rundt med en brækket arm og derfor ik kan ordne hår og lægge makeup… DUMME ARM!!! -upssa

Nåååå hvor er de bare dejlige -forelsket

Enig -thumbs [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]