Bander din kat?

Herhjemme har vi 3 katte - looney coons - og det er pudsigt som de alle bander, når de taler til mig. De kan faktisk være ret frække at høre på. Når de taler til mig føler jeg mig tit som ejeren af en bugtalerdukke.

Når Manila vil ned fra mine arme (nu!), så siger hun “Slip mig psykopat”. Når jeg vækker Volcano fra sin søvn, fordi jeg partout skal kæle lidt på ham, så siger han “Skrid pomfrit”.

Tit siger de også noget med “sgu”. :høhø:

Bander dine katte? Eller er de nogle velopdragne misser, der altid taler pænt? -engel

Nu siger man jo, at katte er meget lærenemme og dermed hurtigt vil afspejle det miljø, de lever i - så selvfølgelig er mine katte de reneste -engel

Nej…
Det må de ikke…-LOL
Ellers ville her være et frygteligt banderi. -LOL

Så dine snakker meget … :?

Ja… Fie har et MEGET grimt sprog, når hun skal børstes og have klippet negle… Hun har et sprog som en havne-arbejder… Nynne er meget mild i sit sprog… Hun siger allerhøjset “havd glor du på”, når jeg kigger hende dybt i øjnene… Eller “kiss my ass” når jeg skælder hende ud :tihi:

Det tror jeg også de gør - OG:
Mettes misser henviser til paragraffer når de underbygger deres argumenter i forskellige diskussioner om mad, tørrede guffer, legetøj og nye ting at putte i. :smiley: Den slags argumenter kan være svære at feje af bordet…så det er altså ikke fordi Mettes katte er forkælede, de er bare gode til at argumentere. -engel

[quote=Dorthe Andersen;237561]Det tror jeg også de gør - OG:
Mettes misser henviser til paragraffer når de underbygger deres argumenter i forskellige diskussioner om mad, tørrede guffer, legetøj og nye ting at putte i. :smiley: Den slags argumenter kan være svære at feje af bordet…så det er altså ikke fordi Mettes katte er forkælede, de er bare gode til at argumentere. -engel[/quote]

I er gode, er I -LOL-LOL

Men en anden ting ved mit job er fortrolighedsprincippet, så de har faktisk lært, at man er forpligtet til at holde den slags oplysninger tæt til kroppen, så shhhhhyyyyyyy :muhaha:

Ja, min vildtfarvede bander konstant og er totalt uopdragen.
Når jeg skælder ud, siger hun:

“Jeg er da ligeglad, se min røv, og hvis der er mere med dig, stjæler jeg din mad.” -LOL
Det var åbenbart med i prisen :fløjte:

:rødme::rødme::rødme::rødme:

Silke bander ogzå en gang imellem - jeg ved ganske enkelt ikke, hvor hun hører den slags ???

:fløjte:

Silke bander ogzå en gang imellem - jeg ved ganske enkelt ikke, hvor hun hører den slags ???

:fløjte:[/quote]

Er der ikke noget med at du bor i et belastet område :?
Så du skal bare være lykkelig for at hun nøjes med at bande … :besvimer:

[quote=Skattekat;237608]Er der ikke noget med at du bor i et belastet område :?
Så du skal bare være lykkelig for at hun nøjes med at bande … :besvimer:[/quote]

:høhø: :høhø: :høhø: :høhø:

Jow… men lige her hvor vi bor - er der ganske vidunderligt - belastningen starter først et par gader herfra…

:inlove:

når jeg kommer hjem hver dag kommer alle 6 løbende ud i gangen for at tage imod… de 5 af dem spinder bare - men Obelix miauwer et helt særlig velkomst miauw…

problemet er at det lyder uvægerligt som… “fauwk daaaaaaaaj” og det er lidt underlgt at tage en kat op og nusse den når den lige har sagt “fuck dig”… hmm :?:? hvor har han dog lært det sprog

[quote=Battlestar;237644]når jeg kommer hjem hver dag kommer alle 6 løbende ud i gangen for at tage imod… de 5 af dem spinder bare - men Obelix miauwer et helt særlig velkomst miauw…

problemet er at det lyder uvægerligt som… “fauwk daaaaaaaaj” og det er lidt underlgt at tage en kat op og nusse den når den lige har sagt “fuck dig”… hmm :?:? hvor har han dog lært det sprog[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Når Cæsar ligger i sengen, og jeg kommer til at ramme ham med flyvende legemsdele, eller rulle ind i ham: “HALLO, så fjern dig dog - du ligger i min seng!”

Når han reagerer voldsomt på et eller andet fredeligt, og jeg kalder ham en tøs - SÅ skal i høre ham! … “Hold så op! Jeg er ikke en tøs! … Neeeej! Stop så!” (Jeg hører ham sjældent klage meget - det er dælme sjovt! :høhø:)

Og det værste:
Når jeg vil sove længe, og jeg kan høre ham fra køkkenet: “NUUU! Let så r**** herud. Maaad, siger jeg til dig! Er du døv? Kom så!”

Jeg kan heldigvis ikke være skyld i det sprog, da jeg først fik ham for to måneder siden, som 7-årig (Cæsar, altså - ikke mig :tihi:)

Nej, mine katte bander ikke. Hvor skulle de have lært den henne? :?

Til gengæld er de flabede på andre måder :tihi:

Enig - mine planlægger bankrøverier og at overtage verdensherredømmet HVER DAG.

!!

:wink:

Næh, de bander ikke, men til gengæld er de slemme til at bruge engelske ord og udtryk :cool:

I ville rødme hvis i hørte det Leopold kan aflevere af ukvemsord. Særlig hvis han sidder på min arm og der er en fremmed kat indenfor hørevidde, så er der ingen grænser for hans ordforråd.
Betterøv prøver engang imellem, men så snart hun begynder kommer de to sorte damer og giver hende strenge øjne og hun kryber tilbage i sit hul.
Pippi har lidt af et gadedrengesprog, men hvad kan man forvente andet, når hendes store idol er Leopold.
Lilli og Maggie siger aldrig grimme ord når jeg hører det, det er altid søde ord så som, mor vi elsker dig og du er sød og det var bestemt ikke vores skyldt, det var Leopold der gjorde det.
Hans Otto nedlader sig sjældent til at sige noget, han sover bare.

Hvad Pussimor angår, så snakker hun som en gårdkat, der er iført gummistøvler og møggreb.

Knus Elin

Buster kan også bande - fx. når jeg laver mad til mig selv. SÅ lyder det: “Altså den mad er til mig, fandeme stå i at du skal spise sådan et stort stykke fisk og så mig jeg ikke engang få halvdelen - sgu da også - jeg melder dig for mis-handling”
Eller når jeg har været ude, så lyder det:“Du har bare at blive på din pind, du skal fandeme ikke rende nogle steder, når du holder mig fanget. Og få så i øvrigt åbnet døren til haven, det er satan rende mig din pligt som min Slave”

Og han kan mange andre ord. Han må lære dem når han sidder ude i haven og lytter til de (arabiske) drenge udenfor (Fy, det skrev jeg ikke:ups:)
Men tit nøjes han også med et sgu…:tihi:

Åh nej dog :blegne: … hvad med store bogstaver hvor det hører til ??