Bander din kat?

Mine katte bander ikke, men Bambina især, brokker sig … som her kl. l*rt i morges: Vrææææææl … jeg viiiiiil uuuuuud, vågn op og luk mig uuuuuud !
Hvorfor er alle dørene lukkede ?? Jeg vil uuuuuuuud !!
Tarzan og jeg, vi skændes tit og f.eks. kan han ikke li’ når jeg nyser, så begynder han: Hold så op :thumbdown: … hvis jeg nu har et eller andet der irriterer min næse og bliver ved med at nyse, så bliver han rigtig gnaven: Hvad er det med dig kvindemenneske, sagde jeg ikke at du skulle holde op med at lave den hæslige lyd ?? :doh: - mens han kigger virkelig bebrejdende på mig :venter:

Cazzandra snakker generelt meget… men pokker tage en når man kommer til at nyse i damens nærvær!!! MIMIMIMIMIMIM! Øjh hun skælder ud så!!! Det er bare så sjovt :slight_smile:

Durango brokker sig ikke så meget…
En gang kom Simon til at stå på en bid af hans hale mens vi stod og talte sammen. Der gik lææænge… så kom det lige så stille nede fra gulvet med store øjne der kiggede op på far: “faaaaaaarrrr…?” Gider du godt lige flyt din fod lidt når du har tid engang… :slight_smile:

Sally , har et forfærdelig sprog :S Især efter de små er kommet her :uha:

Jeg har sagt mange gange til hende , hun ikke må lærer dem det -kaisålæredet

Hvor hun har lært det henne , ja det må guderne vide :øhmm:

Nej, ikke ligefrem bander…
Men når jeg reder Leise (som jo har fået sit øgenavn, fordi han tilsyneladende ingen stemme har), og han synes, at nu er det virkelig nok, og seriøst nooook! Så åbner han gabet og så kommer der med stort eftertryk et irk! Knap nok med i, men jeg er ikke i tvivl om, at det er hans “Ba-kajarrooo!”
A’hvafferno’et :?
Jo, en studiekammerat, der havde boet i Japan som barn, fortalte mig, at på japansk har man slet ikke bandeord, men man har et ord, der betyder “bandeord”. Jeg aner ikke, hvordan det staves, men det lyder ca, som skrevet ovenfor.
Hun fortalte endvidere, hvordan hun som lille pige (i DK eller i Japan:? ) havde forarget en busfuld japanske turister, der en masse havde smilet og vinket til dette yndige blonde barn - og så havde hun stillet sig op og mimet ordet (“sagt” det uden lyd, så hendes forældre ikke hørte det). Og hele bussen havde set super-vrede og forargede ud - vi skreg af grin, da hun fortalte historien.
Gia er for tiden ret højrøstet, og jeg forsøger at anvende konsekvenspædagogik: Hvis hun kun siger iv, så vanker der nus, som hun angler efter, men skruer hun op for lyden, sker der ingentingsomhelst! Slemme mor, er man nok :høhø:
Enkelte gange kan hun lyde så gnaven, at det nok kan tangere et “hvad s
er meningen”, men bandeord :? Jeg tror det ikke :confused:
På et par udstillinger har hun hvæset med eftertryk, det kan godt være, at hun sagde Skrid for f… og lad mig sove!

[quote=Leopolds mor;237805]…

Hvad Pussimor angår, så snakker hun som en gårdkat, der er iført gummistøvler og møggreb.

Knus Elin[/quote]

Hi hi hi :tihi: Hvor er du skøn! Jeg kan lige se det for mig :høhø:

Mine taler meget pænt, vi indførte bandekasse og i løbet af et par dage så havde misserne opbrugt deres penge, så nu bliver de nødt til at tale pænt -engel

Mine er slemme til at anvende thailanske gloser…

Jeg tror Eddie har haft det med… og jeg forstår kun engelsk med dansk accent så jeg kan aldrig forsvare my self

:slight_smile:

HAhAHHA

[quote=lenschow;237772]Enig - mine planlægger bankrøverier og at overtage verdensherredømmet HVER DAG.

!!

;-)[/quote]
De har vist set for meget tegnefilm -LOL Det´ pinky og så Brain…

Jeg synes godt nok I medslaver herinde udsættes for lidt af hvert!

Jeg vil dog sige, at jeg vil hellere have, at de taler på den måde herhjemme, men så til gengæld opfører sig nogenlunde hæderligt, når vi er ude. :smiley: