Bander du?

En overgang… for år tilbage bandede jeg en del.
Men det gør jeg ikke mere…
Og det er ikke engang bevidst -engel

Måske er jeg blevet mildere med årene -engel

Jeg bliver glad, hvis I vil deltage :slight_smile:

Altså jeg bruger ikke virkelig grimme ord. Jeg siger sgu og “av for fanden” og måske andet i den stil. Jeg arbejder på ikke at gøre det, for synes ikke det lyder pænt - tror det er et levn fra min efterskoletid (mine forældre bander i hvert fald ikke)

og bliver jeg virkelig gal kan der ryge grimme ord ud…men der skal altså meget til før jeg bliver gal - jeg er generelt ret tålmodig…hvis jeg selv skal sige det i hvert fald -høhø

Bander som en sømand :stuck_out_tongue:

Ej behersker mig når der er fremmede i området, ellers får den dælme på alle tangenter.

som en havnearbejder :slight_smile:

jeg kan godt lade være når jeg tænker på det - meeeeeeeen det er ikke så tit jeg gør det :slight_smile:

Nej, det gør jeg faktisk ikke. Jeg kan sagtens slynge et bandeord ud lidt for sjov og afhængig af situationen, men jeg tænker meget over i hvilket forum jeg er i.

Som udgangspunkt bander jeg ikke - helt ærlig, jeg synes ikke, det lyder særlig pænt at bande.

Men hvis jeg slår mig, så bander jeg - det hjælper helt sikkert!!! -engel

:inlove::inlove::inlove:

Jeg bander faktisk en del… men sjovt nok kan jeg snildt lade være, når der er børn i nærheden.

-høhø-høhø

Jeg bander ikke -engel… dvs med enkelt forbehold , hvis jeg kommer til at jogge i en hundehømhøm , eller slå mig -grrrierdumme

Ja desværre…

Jeg bander lidt for ofte, og tager mig selv i det en gang imellem.
Værst er det dog, når jeg er stresset eller sådan noget.

Jeg kan sagtens lade være, og det er ord som sq (sgu) eller “aaiii for pokker/fanden” jeg bruger når det er værst.

:ups: :ups: :ups:

Ja okay - når jeg er VIRKELIG rasende, så bruger jeg gloser der er endnu værre…

Ja, jeg er vist lidt slem til det, men bliver hurtigt irettesat af Julie 5 år (barnebarn) -høhø

Jeg bander meget lidt og ærger mig når jeg kommer til det fordi det ikke lyder pænt :thumbdown:

Det kommer helt an på hvad selskab jeg er i:)
Hvis jeg bare er med min søster, så bander jeg mere end jeg plejer.
Ellers så bander jeg yderst sjældent - jeg synes ikke det lyder godt i en dames mund:)

Uha, det har været værre, men prøver faktisk at tænke over det, for nej, det lyder bestemt hverken pænt eller feminint.
Ind imellem er der nogkle der er venlige og gøre mig opmærksom på det og så får jeg hevet mig selv lidt i ørene igen

Jeg synes personligt at eder er tegn på mangelfuldt og enfoldigt sprog.

Jeg bryder mig ikke ret meget om det, men jeg må indrømme at jeg har fået en mindre arbejdsskade (selvom den nok ikke vil blive godkendt af arbejdsskadestyrelsen G) for de børn jeg arbejder med til daglig har et forfærdeligt grimt sprog krydret med div. gloser.

Disse har desværre smittet af, så jeg kan komme til at sige fanden og sku… men jeg tager mig selv i det hver gang - jeg kan og VIL ikke tollerere det…

Jep kald mig bare gammeldags og snerpet på det punkt G

Til gengæld vil jeg mene der er sket en kæmpe forandring i sproget. Hvad der i dag blandt ungdommen accepteres som normalt var bestemt ikke normalt i min generation (og ja jeg er altså kun knap 32)

nej jeg bander aldrig, det kunne jeg ikke finde på :fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

ej det har været meget værre . faktisk så slemt jeg næsten ikke kunne sige en sætning uden at bande . var sikkert inde i en "alt hvad der ikke passer mig er fandme lige meget periode! -høhø-høhø

Ja, det gør jeg :ups:

Jeg bruger nok lidt for meget ‘‘squ’’, ‘‘fan’me’’ og ‘‘krafted’me’’ i mit sprog og det er ikke noget jeg tænker over …

ja - jeg gør også… :ups:

En enkelt sgu kan godt snige sig ind af og til - ellers ikke!
Til gengæld bruger jeg TIT og ret højt ordet idiooooot, men det er til mig selv, når jeg fortjener det.

-LOL-LOL

Kom lige til at tænke på noget :

Mit barnebarn må ikke bande, men en dag jeg talte i telefon med ham - gøede deres hund ret voldsomt.

Han sagde :

*Farmor, vent lige lidt - jeg skal lige se hvor far er henne… - nå han er ude i haven.

Farmor ?? Kan du høre Kenzo gø ??
Han gør ad HELVEDE til lige nu*

-LOL-LOL-LOL-LOL

Lidt respekt har man vel for sin far ?

Jeg siger SGU aaaaaalt for tit :slight_smile: Jeg siger også PISSE og det lyder ikke pænt :thumbdown: